Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

121/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELENE: Mahtavaa olisi nähdä ne testikuvat! Laita ihmeessä. Ja usko vaan,

kyllä sinä nainen raskaana olet! :)

WILPURIN kanssa samaa jännäilen, että riittääkö loppukiertolaisille paikkoja plussajunasta.

Syyskuisissa jostain syystä meidän loppupää tipahti lähes järkijään lokakuisiin. Toivottavasti ei tällä kertaa.

Mutta ihanan paljon näitä plussia nyt tulee oikeasti! :)

Sinulle tsemppiä piinaviikkoon!

UUVE: Samoin täällä! Mies potee autokuumetta ja minä vauvakuumetta. :D

Teillä ilmeisesti onnistui ässäilyn ajoitus hyvin oviksen kanssa yksiin? Kun sinulla kerta on hyvä fiilis tästä kierrosta.

Toivotaan kovasti, että se fiilis pitää paikkansa.

ARIANNA: Nuohan voisi olla kiinnittymiskipuja. ;) Nyt vaan kehität ensi viikolla paljon tekemistä, että

et ehdi miettiä raskautumisasioita. Niin kuin sitä pystyisi olemaan miettimättä. :D Mutta aina voi yrittää.

MAMMUSKA MAHTAVAA! Hienoa, että uskalsit testata! ONNEA JA TARRASUKKIA! :)

SANDIS: Juu nauti vaan niistä pahoinvoinneistakin nyt! :) Pääasia, että maha-asukki on matkassa mukana.

OMA NAPA: Uskomaton tämä palsta kyllä on. Sitä jännää muiden kiertojen mukana ihan kuin omansakin. Kun ei itse ole vielä jännäilyvaiheessa,

niin kyttää herkeämättä miten muilla menee. Eli hengessä ollaan mukana!

Itse on malttaisi sitä ovista nyt odotella millään! Kahtena iltana ollaan nyt ässäilty. Onpahan ainakin varmistettu sen varalta, jos ovis tulisikin aikaisessa vaiheessa.

Yleensä se on ollut aikaisintaan kp 15 ja yleensä vasta myöhemmin. Joskus jopa kp 22. Tänään ihan pikkuisen oli alavatsan seudulla juilintaa/kipuilua toisella puolella.

En usko sen vielä merkkaavan ovista, mutta onpahan ainakin varmistettu.

Tänään on ollut muutenkin rento päivä! Miehen kanssa ollaan vaan hengailtu, kierrelty huonekaluliikkeitä ja ulkoiltu koiran kanssa. Mukavan rento olotila nyt. :)

Marjana kp 11/30-37 yk 11

Vierailija
122/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista, mulla on aina silloin tällöin menkkamaista kipua, tissit on hieman kipeät, muuta oiretta ei vielä ole, paitsi että finnejä on hieman enemmän kuin normaalisti.

Mammuska rv 4+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei äsken antanut laittaa viestiä, vaan pätkäs sen!

Tässä kierrossa olen juonut sitä paljon kehuttua greippimehua, oviksen tikuttelua suunnittelin, mutta muuton vuoksi tämä viikko ollut niin kaamea, että se sitten jäi Ovis saattaisi olla ovella, toivotavasti ei ainakaan vielä kokonaan ole mennyt ohi... koska muuton, väsymyksen, stressin, kinastelun myötä tänään oli ainut kerta, tällä viikolla kun pääsimme saman peiton alle! Mutta jos historia toistaa itseään ja saisin täydellisen synttärilahjan

Vierailija
124/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia sataa nyt oikein urakalla! Mahtavaa!

Vierailija
125/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä kokeilen ja sitten menetän hermoni, ja menen nukkumaan...

Tässä kierrossa olen juonut sitä paljon kehuttua greippimehua, oviksen tikuttelua suunnittelin, mutta muuton vuoksi tämä viikko ollut niin kaamea, että se sitten jäi Ovis saattaisi olla ovella, toivotavasti ei ainakaan vielä kokonaan ole mennyt ohi... koska muuton, väsymyksen, stressin, kinastelun myötä tänään oli ainut kerta, tällä viikolla kun pääsimme saman peiton alle! Mutta jos historia toistaa itseään ja saisin täydellisen synttärilahjan

Vierailija
126/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailin jo tuota syyskuisten ketjua mutta nyt uskaltauduin rekisteröitymään. :D

Nyt menossa kp 13/28-29 ja tänään aamulla sain vahvan viivan ovulaatiotestiin. Nyt siis yk 3 menossa ja ekaa kertaa tein noita testejä. Yleensä en ole tuntenut ovulaatiota mutta nyt kyllä nippailee vasemmalta alavatsalta, ikäänkuin lonkkaluun yläpuolelta. Voisikohan se olla ovis? No, joka tapauksessa piti tulla kysymään teiltä neuvoja. Eli voisiko joku kertoa mikä tuo greippimehu ja punaviinijuttu on, mihin niiden pitäisi auttaa ja koska pitäisi juoda?

127/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tarrasukkia ollikollille ja mammuskalle!

Omassa navassa odotusta vaan. Tunteet heittelee laidasta laitaan, toisinaan olen varma että nyt on tärpänny, toisinaan taas sitä mieltä että täti sieltä vaan tulee. Hohhoijjaa, onneksi huomenna taas työarki alkaa niin saa päiviksi edes muuta ajateltavaa.

Elmu 24/? yk1.

Vierailija
128/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa napaa heti alkuun. Tänään tuli ekat limat ja kyllähän se tikkukin hiukan vahvempaa jo näyttää. Tosin en ehtinyt odotella testiaikaa loppuun,kun kuopuksen eynttärijuhlista livistin vessaan tikuttelemaan. Hih! Oispa vaan vieraat tietäneet mitä puuhailen :) Eilen ei jaksettu ässäillä, mutta tänään vielä pitäis. Mies vaan makaa reporankana tuossa sohvalla. No, enköhän mä sen hereille saa kohta ;)

Mammuskalle ja mallulle kovasti onnea!

Ja Helene lopettaa nyt sen testailemisen ja uskoo että raskaana olet :)

Pomenako oli saanut negan. Kokemusta on, se on aina kurjaa. Nyt päätinkin että testaan vasta kun oon kunnolla myöhässä. Joo, helpompi sanoa kuin tehdä ;) Ei kyllä ole kuin yksi r-testi kaapissa että ehkä sitä sitten jaksaa odotella.

Juu, mutta nyt alan herätellä tuota miehusta ;)

Jepsis kp 16/29-31

Vierailija
129/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena kp33/33 yk1

Tuutuli kp 28/28-32 yk 11

Lindaliina kp 27/30

Anju kp 26/36 yk 2

Crystal kp 25/25-29 yk 5

Elmu kp 24/? yk 1

Wilpuri kp23/27-30 yk 10

Minni86 kp 22/27 yk 13

Arianna kp 21/27-28

Martta 20/27-33

Uuve kp 18/30 yk 3

Kokis kp 18/26-28 yk 4

Vattu kp 17/n.28

Jepsis kp 16/29-31 yk 4

Lumi kp 14/30-32 yk1

Miina kp 13/25-28

Kiamari kp 13/28-29 yk 3 (tervetuloa)

Marjana kp 11/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 10/29 yk 10

Krislee kp 10/? yk 3

Minny kp 10/31 yk 7

Hipskukka kp 10/28 yk 3

Eleanora kp 9/30

Elle80 kp 9/23-28 yk1

Maatis 8/28-33 yk3

Höttis 8/27 yk2

Mermaid kp 7/28-30 yk 5

Pullis kp 4/30 yk 3

Alexandra, kp 4/27-32, yk2

Tellu

Eve

Miiru75

Lumi

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

BTW Mammuska ettei vaan olis kaksoset ku

näyttää noin isoja viikkoja jo nyt??? eks sen pitäin näyttää yksöis raskaudessa 1-2 vko (ainakin on lujasti kiinni) XD

Jokos pomena, tuutuli ja lindaliina testailee???

Iltis joo siis o-testi näytti plussaa 13 pv ja kivut oli 14 päivä illalla et silloin varmaan tapahtui.. No tänäänkin se sama Pas.. testi näytti sitä ovista..?? voi se kyllä olla rikkikin hiukan ottaa päähän ku se maksoi melkein 60.. Tai siis ei se oikeestaan voi rikki olla (sehän vaan näyttää kuivaa sylkeä) XD mut ehkä oon syönyt jotain mikä sitä häiritsee..

Löysin CB:n sivuilta tollaiset kaaviot missä toi estrogeenitaso kyl näyttää nousua tos viimeisessä. en vaan halua vielä innostua ku oon joutunut niin monta kertaa pettymään.

Lisäksi tänään tuli ihan pieni määrä verta (siis hyvä jos näki pyyhkiessä) ja vatsa on kipeä jos yrittää vetää sitä sisään et toivottavasti tää ei ole mitään leikkauksen jälkeistä komplikkaatiota..

http://www.clearblue.com/fi/kierto-ja-ovulaatio.php

*Muoks*

Kokeilin äskön taas sitä ovistestiä ja plussaa se näyttää..

Vierailija
130/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin taas pitkästä aikaa lukemaan teidän kuulumisia, ja plussia ainakin tuntuu ropisseen hurjasti! Onnea OlliKolli, mammuska, Mallu84, Rupikonna ja ketähän siinä vielä oli..todella upeata, että jo tässä vaiheessa on näin monta plussannutta.

Tuota punaviiniä aion kyllä itsekin kokeilla seuraavassa kierrossa, tuntuu siitä olevan hyviä kokemuksia plussanneilla. Tosin laskeskelin, ettei ehditä mieheni kanssa olla yhdessä montaakaan päivää seuraavan ovulaation aikaan..no, täytyy toivoa että se riittää.

Tämän kierron suhteen olen jo toivoni heittänyt, menkkaoireet ovat niin selvät..tissit turvonneet ja kipeät, mahaa jomottaa ja turvottaa. Ja perjantaina menin tyhmyyksissäni testailemaan, ihan puhdas negahan sieltä tuli. Nyt vain lähinna odottelen, että vuoto alkaisi, luultavasti jo huomenna tai tiistaina..sitten uudella innolla uuteen yritykseen ;)

Nyt on mieskin viimein alkanut potea vauvakuumetta, tähän asti on lähinnä vain kuunnellut mun höpötystä aiheesta :D Hän oli jopa ostanut antioksidantteja ja sinkkivalmistetta, kun oli lukenut jostain niiden olevan hyväksi miehen hedelmällisyydelle. Ihanaa, nyt mun ei tarvi tuntea syyllisyyttä kaikkien mahdollisten keinojen käytöstä..vaikka ei niitä kaikkia tarvi miehelle kertoa niin yksityiskohtaisesti, mukaanlukien greippimehun vaikutukset ja muut ;)

Toivottavasti plussaonni jatkuu myös muilla lokakuisilla, ainakin oviksen bongailut tuntuvat osuneen kohdalleen monilla..paljon plussatuulia siis teille +++

Tällaista vuodatusta tänään kirjoitteli Crystal

Vierailija
131/662 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIINA: Tylsää, että nettikin kenkuttelee juuri, kun muutenkin on kurja fiilis :( Päivänkakkaroita ja positiivisia ajatuksia sinne, toivottavasti ehditte kuitenkin hyödyntää oviksen!

POMENA: Negapahoittelut! On se vaan niin perseestä saada se nega.

KIAMARI: Tervetuloa joukkoon! Greippimehua tulisi juoda kierron alusta ovikseen ja punkkua sitten oviksesta plussaan. Kannattaa kokeilla, jos vaikka tepsisi. Valion greippimehu on musta parasta (sitä voi hiukan laimentaa, jos ei tykkää happamasta). Greippimehu ainakin osalla lisää limoja ja auttaa siis oviksen bongaamisessa, punkku auttaa kiinnittymisessä. Tarkemmin en muista. Ovikselta kuulostaa sun tuntemukset kiertopäivien perusteella. Nyt peitot heilumaan!

CRYSTAL: Kiva, että vauvakuume on tarttunut toden teolla mieheenkin :) Ei tarvitse niin salaa kuumeilla ja pelätä, että aiheuttaa toiselle paineita. Niin kauan kun ei tätiä näy niin en suostu sulle ensi kierrolle plussatuulia toivomaan, vaan toivon, että plussa pärähtää kaikesta huolimatta vielä tästä kierrosta!

MINNI: Kiitos taas listasta! Toivottavasti saat selvyyden kummallisille ovistuloksille!

ARIANNA: Kärsivällisyyttä loppukiertoon!

ON: Lämmöt nousivat tänään 36,9 -> 37,2. Olo ei ole oikeastaan kipeä, mutta nyt pelkään, että saan taudin... Töissä ollut tosi paljon sairaspoissaoloja, enkä haluaisi listan jatkoksi! Rinnat edelleen painellessa arat keskeltä. (Ovat kohta varmaan mustelmilla, kun runnon ja tarkistan jatkuvasti...)

Ai niin, join tänään ekan punkun (nyt tosin jo dpo 5, mutta parempi myöhään kuin...) ja oli se sitten pahaa! Meillä on kaapissa monta pulloa kavereilta saatuna. Ei kumpikaan miehen kanssa tykätä punaviinistä, mutta nythän on hyvä syy alkaa niitä lipittää. Oli se niin kammottavaa tavaraa, että hormasin sen puolikkaan lasillisen viidellä hörpyllä ja otin joka siemauksen jälkeen litran vettä päälle. Hyi yök! En viitsisi ostaa erikseen tätä tarkoitusta varten kaupasta viiniä, kun sitä tosiaan on kaapissa vinot pinot. Ehkäpä sitä vielä muutaman illan saa alas.

Mukavaa viikkoa ja plussia++++++

toivottelee UUVE kp melkein 19/28(30) dpo melkein 6

132/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIINA: Minä pidän ainakin kovasti peukkuja, että saat sen synttärilahjan.

Olisihan se aika mahtavaa, jos sattuisi kaksi kertaa samalla tavalla.

KIAMARI: Tervetuloa joukkoon! :) Hyvin paljon mahdollista, että tuo on nyt sinulla

oviskipua. Yleensä se on toispuoleista alavatsan vihlontaa, nippailua ja kipuilua. Nyt peittoja heiluttelemaan! :)

ELMU: Pidä vaan positiivinen tunne yllä ja hyppää plussajunaan! Milloin meinaat testata sitten?

JEPSIS: Hyvä hyvä! Saitteko ässäiltyä eilen, kun aika oli otollinen?

MINNI: Toivotaan, että se tarkoittaa hyvää. Ovistesteihin en osaa kommentoida mitään. Olen aika pihalla niistä.

CRYSTAL: Vielä se plussa sieltä voi tulla, vaikka testi on perjantaina ollut nega. Pidähän toivoa yllä! Vau, miehesihän on

sitten jo varsin aktiivinen, jos ihan itse menee lisätroppeja ostamaan! Pisteet hänelle tästä!

UUVE: Tuo lämmönnousu kuulostaa hyvältä, kun loppukiertoa kohti mennään. Minulla oli koko ajan 37,1 loppukierrossa lämmöt silloin, kun sain haamuplussan. Silloin olinkin jo lähes varma, että nyt tulee plussa. Harmi, ettei se kestänyt.

OMAA... Aloitin nyt tänään lämpöjen mittailut, kun ovis alkaa lähestyä. Tänään ihan normaali 36,6. Eli tästä lähdetään odottelemaan

milloin se tipahtaa ovista ennakoiden. Greippimehua olen juonut joka päivä.

Se punaviinivarasto pitää vielä tarkastaa, että sitä on sitten, kun tarvitsee. Aloitettako punaviinin juomisen heti oviksesta vai vähän sen jälkeen?

Onko sillä jotain merkitystä?

Marjana kp 12/30-37

Vierailija
133/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tosi monta plussannutta jo! Paljon onnea kaikille, ja muistakaahan ottaa meitä plussajunan kyytiin matkan varrella!

Mulla on nyt jotenkin masennus päällä. Parisuhteessa on alamäki menossa, ja jotenkin tuli epäusko tähän vauvaprojektiinkin. No mutta kyllä tämä tästä taas. Greippimehua olen lipittänyt melkein joka päivä, ja kyllähän on pahaa! Odotana kyllä sitä ovista innolla, sitten saa alkaa lipittään sitä punkkua, siitä mä tykkään :) Onko sillä väliä juoko desin vai koko lasillisen?

Maatiainen kp 8/28-33 yk3

Vierailija
134/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNI: Kyllä sä taidat raskaana olla :). Kiinnittymisvuoto tulee yleensä pv kiinnit jälkeen, verta tai ruskeaa, pieniä määriä. testaa huomenna- ylihuomenna r-testillä! Peukkuja***

EVElle piti jo eilen kirjoittaa... hienoa, sun kroppa alkanut elää jo ihan omaa tuttua elämäänsä. Ja totta tosiaan, kohta on jo maaliskuun alku, saa alkaa jännäillä sun puolesta, ihanaa :)

ILTIS 6+3

135/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna vain taustailin ja olin hengessä mukana, vaikken vastaillutkaan mihinkään=) Meillä juhlittiin viikonloppuna kuopuksen 6 v. synttärit, joten aika meni siinä.

Ihanaa, että jo tosi moni on plussannut=) Kyllä tulee ruuhkaa lokakuun junaan, koska olen varma, että vielä moni ostaa lipun juuri tähän junaan!!!!

).(

Itse pääsin juuri tädistä eroon ja täytyy siis ässäillä ennen reissua ja vaikka sitten sieltä kotiuduttua;)

Kuitenkin olen melko varma, että on vielä turhaa pitää suurta toivoa yllä... taitaa pillereiden jäljiltä olla vielä kroppa muutenkin sekaisin. Aina olen nopsaan plussannut, mutta ei kai nyt sentään vielä... Aika näyttää. En ole edes ihan varma, milloin on ovis. Koskaan en ole tikutellut, enkä tee sitä nytkään, joten ihan hakuammuntana menee.

Kukas seuraavaksi testaa???

Maatiainen, toivottavasti kyse ei ole mistään vakavammasta kriisistä. Kyllä se taas kevään mukana tulee=)

Tellu

Vierailija
136/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, Pomena, Tähtisafiiri, Sandis, Rupikonna, Elmu, Wilpuri: Kiitos kaikille myötätunnoista!

Tähtisafiiri: Itse olen tosiaan juonut tota greippimehua nyt kohta kuukauden päivät ja ajattelin tässä kierrossa alottaa myös ton punkun. Kaikki keinot käyttöön siis myös täällä :)

Wilpuri: Oikeassa olet siinä että vaikka kuinka järkeilisi että olisi mukava, jos vauva ei syntyisi loka-, marras- tai joulukuussa, niin ei tulisi kyllä mieleenkään nyt jättää yritystä kolmeksi kuukaudeksi sen takia. Ne vauvat kun ei kuitenkaan ihan tilauksesta tule :)

Mammuska: Hienoa että uskalsit sitten vihdoin testata :D Onneksi olkoon!!!!

Lumi85: Tervetuloa!

Eve: Hyviä uutisia! Ihanaa kun olet niin positiivinen ja maaliskuu tosiaan onkin ihan kohta. Aika kuluu nopeasti kevättä kohti.

Helene4: Älä stressaa! Kyllä se on plussa!

Ollikolli: ONNEKSI OLKOON!!! Mahtavaa!!

Pomena: Pahoittelut negasta. Mutta, älä heitä toivoa, ennen kun jos täti tulee käymään. Vielä on toivoa!

Elle80: Eiköhän se ole ihan normaalia vähän hermoilla synnytystä. Itsekkin olen sitä hermoillut pidemmän aikaa ennen yritysten aloittamista. Mutta nyt kun vihdon yritämme, niin olen todennut nimenomaan niin kuin sinäkin, että kyllä se asia sitten järjestyy. Kyllähän kaikki muutkin ovat siitä selvinneet.

Mallu84: Onneksi olkoon plussasta!!!

Uuve: Luota vaan tuntemuksiisi ja hyppää sinäkin plussajunaan.

Kiamari: Tervetuloa!

Crystal: Älä anna periksi vielä. Toivoa on, kunnes täti tulee (jos tulee).

Maatiainen: Tsemppiä. Ehkä tänään paistaa aurinko ja se saa mielesi paremmaksi!

ON: Päätin eilen että nyt katse tähän kiertoon ja sillä asenteella mennään. Kohtahan se on se oviskin täällä jo... :) Mieskin on enemmän mukana projektissa nyt tässä kierrossa. Ilmeisesti oli hänellekin pettymys ettei ekasta tärpännyt.

Hyvää viikon alkua kaikille! Plussatuulia!

Alexandra, kp5/27-32, yk2

Vierailija
137/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa maanantaita kaikille, on niin ihanan keväinen ilma, että vaikka väsyttää niin ei voi olla nauttimatta! :)

Ja NIIN paljon plussia, onnea kaikille! Mahtavaa! Jatketaan samaa rataa, eiks joo?!

Paljon on ollut punaviinistä ja greippimehusta puhetta. Hauska miten noi menee vähän niinkun muotijuttuina, sillon kun tota pikkukakkosta yritettiin, niin punaviini ei vielä ollu käytössä. Sillon kyllä greippimehua jo juotiin. Eikä siitä nyt niin kamalan kauan ole. :) Hih! Mutta kyllä mäkin sillon tota greippimehua join (ja plussasin, mutta niinpä oon plussannut kyllä kolme kertaa ilmankin), katotaan taas ens kierrossa josko huvikseen kokeilis (jos ei nyt vielä tärppää, ja olishan se kyllä aika hullua jos heti tulis). Ymmärtääköhän kukaan Valiolla kiittää greippimehun menekistä meitä hulluja vauvakuumeisia naisia? Tuskin. Ihmettelevät vaan, että kylläpä tätä meneekin hyvin. :D Punaviiniä en nyt ainakaan vielä ajatellut alkaa juoda. En jotenkin tykkää ajatuksesta juoda joka päivä alkoholia, 1 dl on kuitenkin melkeen jo 1 annos. Mut mä oonkin vähän nipo. ;)

Alavatsalla ollut vähän nipistelyitä, mutta niitä nyt on turha kytätä. Mä en vaan jaksais odottaa, vielä melkeen kaks viikkoa. Puuh... Menis nyt äkkiä! Viikon päästä voi jo vähän alkaa ihmettelemään oireita, mut ei nyt vielä sentään. Vähän mietityttää, että millanen tää kierto mahtaa olla, kun on ollut km:n jälkeen kahet menkat ja ne olleet aivan todella niukat. Mutta kai se siitä. Onneks on kuitenkin kierto käynnistynyt.

Jeppis, kivaa viikkoa! Plussia pinoon lisää, kitoos! :) t.VM

Vierailija
138/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut plussanneille, teitähän on jo melkonen joukko!! :)

Tädin kohdanneille suuret pahoittelut ja voimia uuteen yritykseen!

Onpa täällä vielä meitä jännittäjiäkin vino pino, joten toivotaan pitkää junaa ja paljon vapaita paikkoja!

Meneillään dpo 5 ja oireiden jännäysviikko aluillaan... Ärsyttää oikein itteäkin, kun tietää suurennuslasin kanssa tutkailevansa joka oiretta :) Ja niistä puheenollen, oviksesta lähtien nippailuja ja ja muita erinäisiä tuntemuksia jatkunut mahassa, mut ne kai kuuluu asiaan. Muuta ei havaittavissa. Testailla vois ehkä sunnuntaina, mut mielellään ens viikon alussa vasta jos vaan suinkin malttais mielensä! En tiiä... Jotenkin ei vaan oo tärppiolo. Toivottavasti olen täysin väärässä :)

Tsempitykset kaikille ja lisää plussia kehiin!

Anju

Vierailija
139/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena kp34/33 yk1

Tuutuli kp 29/28-32 yk 11

Lindaliina kp 28/30

Anju kp 27/36 yk 2

Crystal kp 26/25-29 yk 5

Elmu kp 25/? yk 1

Wilpuri kp24/27-30 yk 10

Minni86 kp 23/27 yk 13

Arianna kp 22/27-28

Martta 21/27-33

Uuve kp 19/30 yk 3

Kokis kp 19/26-28 yk 4

Vattu kp 18/n.28

Jepsis kp 17/29-31 yk 4

Lumi kp 16/30-32 yk1

Miina kp 15/25-28

Kiamari kp 14/28-29 yk 3 (tervetuloa)

Marjana kp 13/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 11/29 yk 10

Krislee kp 11/? yk 3

Minny kp 11/31 yk 7

Hipskukka kp 11/28 yk 3

Eleanora kp 10/30

Elle80 kp 10/23-28 yk1

Maatis 9/28-33 yk3

Höttis 9/27 yk2

Mermaid kp 8/28-30 yk 5

Pullis kp 5/30 yk 3

Alexandra, kp 5/27-32, yk2

Tellu

Eve

Miiru75

Lumi

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Uuve ja Marjana toivotaan tosiaan. Ja kyl se ihan

hyvin se punkku voi vielä auttaa ku kuitenkin ennen kiinnittymistä juo.

Marjana mun mielestä ei sillä ole niin väliä vaikka

jois vähän jälkeen (muutama) päivä mutta ei se ovista haittaakkaan.

Iltis: Kova toive on XD eilen tuli ihan vähä punaista (hyvä jos paperista huomasi) tänään tosi tuli

ruskeahkoa limaa aamulla paperiin kerran )= ja menkka olo jatkuu lievänä koko ajan.. täytyy kokeilla sitä testiä

huomenna. on vaan nin skeptinen olo ku nää menkkakivut on niin paha enteisiä vaikkakin aivan liian

aikaisessa.. Yleensä vasta sinä päivänä ku alkaa niin tulee kivut..

EVE hienoa että pääset taas pian tähän jo "arkiseen" iankaikkiseen testirumbaan kiinni XD

Alexandralle plussa onnea uuteen kiertoon!

Vierailija
140/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää kunnon puhuri käyvän, hienoa:)

Huomasin tuossa juuri että mulle alkanu tulemaan ihan älyttömästi finnejä:( Oikeastaan niitä alkoi tulla siinä vaiheessa kun monta vuotta sitten lopetin e-pillerit. Raskaus ja imetysaikoina paheni. Sen jälkeen on ollut seesteisempää mutta nyt taas naama kukkii. Saattaa toki johtua siitäkin että joudun hirveesti käyttämään meikkivoiteita tän hetkisessä työssäni kun pitäis olla "edustava". No, pitkään ei tätä rupeamaan enää ole ja sitten käyn vaan opistolla.

Tosiaan, onko kenelläkään vinkkejä tuohon finniongelmaan? mitään kovia myrkkyjä ei viitsisi tällä hetkellä käyttää. Finnejä on otsassa sellasia pieniä, leukaperissä aika isoja ja kipeitäkin. Clearasilit yms muut ei auta. Apteekin brevoxyl auttaa MUTTA sitä ei ainakaan sais raskausaikana käyttää. Toki tällä hetkellä en ainakaan vielä raskaana ole. Ota näistä nyt selvää sitten.

Oon voinut koko viikonlopun aika huonosti ja oksensinkin kerran. Ei ole ollut mitään vatsatautia joten en tiedä mistä sekin johtuu.

Eilen illalla tuli krikasta limaa, mahtaiskohan nyt JO enteillä ovista?

Anteeksi tämä omanapaisuus tällä kertaa.

Eleanora kp10/30 yk4