Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
81/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandralle ja Pullikselle pahoittelut.

ON: Minäkin sitten eilen nappasin kaupasta mukaan kaksi purkkia Valion greippimehua. Ihan OK makuista, kun siitä ensi hörpystä pääsi yli. Tänään sitten kävin ostamassa myös kaksi punkkupulloa odottamaan oviksen jälkeistä aikaa. Eli nyt kaikki keinot käyttöön tähän kiertoon.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja myrskyksi yltyviä plussatuulia!

Tähtisafiiri kp 8/17-32

Vierailija
82/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUPIKONNA ja HELENE!!! Helene, mulla oli tosi kauan toi testailu päivittäistä. Siihen saakka, kun sain pikkulirusta päivällä raskaana 3+ CB digiin :). Eka digihän oli raskaana 1-2. Ja nyt liki viikon jo ollut testiviivat tummempia kuin kntr.

ILTIS 6+0, eilen oli uä, kaikki kunossa, lepatus löytyi, 2 vkon kuluttua uusinta, jotta saadaan virallinen KUNNOn syke ;) Mutta kaikki oli kuten pitääkin. Oireita on, hedari koko ajan, inhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Rupikonnalle oikein kovasti! Nyt on plussajuna lähtenyt kyllä hyvin käyntiin.

Pahoittelut Alexandralle tädin tulosta :(

Iltis: Hyvä, että kaikki oli kunnossa. Itseänikin mietityttää, että jos onkin vain tuulimuna ja kohdun ulkoinen, että pääsisikö jonnekin ultraan jo aiemmin kuin viikolla 11-12...

Sandis rv 4+5

Vierailija
84/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Alexandra, sä tuut sit seuraavalla junalla perässä!

Helen :))

Iltis, ihanaa kun kaikki on kunnossa! Itsekin meinaan suunnata alkuraskauden ultraan kesäisen keskenmenon takia.

Tsemppiä kaikki muut piinaajat, plussajunassa on teille kaikille tilaa :D

Täällä päänsärkyä, mutta suunnattoman onnellinen olo :) Ja nyt on jotenkin paljon varmempi olo tästä raskaudesta kuin kesällä. Toivottavasti odotus palkitaan syksyllä :)

Rupikonna rv 4+

85/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Rupikonna! :)

Alexandra: Olen tosi pahoillani tädistä, nyt vaan uuteen nousuun!

Minni86: oli vissiin ollut listalla yhdellä päivällä väärä kp, tosin en itse sitä ollut edes huomannut että siellä väärin :D kiva kun korjasit sinne.

Täällä kärvistellään, töistä ajellessa alkoi tänään alavatsaan koskea, yskästessä tuntuu siellä. Pitäisi jaksaa piinassa vielä varmaan se viikon verran ainakin huoh.

Mites te testailleet, mikä testi on hyvä/herkkä? Onko esim. toi Pregent-testi apteekista vai mistä? Kattelin tuolla mammaksi.fi myynnissä olevia testejä, kokemuksia niistä?

Viikonloppuja!

Elmu 22/? yk1.

86/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELMU, luepas viimeisin kirjoitukseni niin tiiät enempi Mammaksin herkistä testeistä:/ Pregentiä saa s-ryhmän marketeista, ne halvat liuskat. Minäkin niitä ennen vierastin kun tahtoi tulla ns.haamupaikka aina mutta kyllä se plussaviiva on aivan erilainen kuin se varjoviiva:) Otetaan sut Sandiksen ja Rupikonnan kanssa pysäkiltä, muista olla siellä!!

Helene

87/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kiitos vinkeistä, pitää muistaa seuraavalla kauppareissulla noita Pregentejä napata mukaan valmiiksi.

Toivon todella että ehdin samaan junaan :)

Vierailija
88/662 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsee viettämään omaa aikaa...jos vaikka aloittelis täältä;)

Minni, sä veit kyllä sanat suustani...olen niin monta kertaa meinannut kirjoittaa ton saman, että ei tästä tule lasta eikä pas...mutta en ole kehdannut;) No, toivotaan, että numerosta 13 tulis sun onnenluku ja tästä kierrosta tärppäisi!

Mammuska ja Ollikolli, mikä tilanne? Molemmilla on tosi "kriittiset" hetket käsillä!+ + + + + + +

Alexandralle pahoittelut tädistä! Mä olen myös joskus miettinyt noita, mihin aikaan vuodesta olisi kiva saada vauva...mutta siinä vaiheessa, kun sitä vauvaa aletaan tekemällä tekemään niin unohtuu kyllä kaikki toivomukset sopivista ajankohdista;) Mulla on ollut kesävauva ja talvivauva ja molemmissa oli puolensa! Talvivauva oli siitä ihana, että koko ajan mentiin kohti valoisampaa ja meillä molemmat on nukkunut huonoiten juuri puolen vuoden iässä eli talvivauva valvotti kesällä ja kesävauva talvella;) Mutta onhan tosiaan niitäkin joilla homma hoituu melkeinpä sormia napsauttamalla. Mutta nyt iltapalalle ja puolikkaalle punaviinilasilliselle...sitä greippimehua en ole vielä kokeillut, jos ensi kierrosta sitten siirrytään siihen! T.Wilpuri kp21/27-30

89/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan testaillut tänä aamuna? Siellä näyttäisi olevan ainakin Mammusta, Ollikolli ja Pomena ihan viime hetken jännitystä elämässä. Tulkaahan tuloksia kertomaan! :)

Minä en ole koskaan miettinyt mihin aikaan vuodesta haluaisin lapsen syntyvän. En itseasiassa ole tainnut kertaakaan edes ajatuksissa käyttää sitä asiaa. Jos se ensimmäinen siunaantuu, niin ehkä sen kokemuksen perusteella saattaisi tolla ajankohtatoiveita sitten toisen lapsen kohdalla. Ken tietää...

Ostin eilen muuten sitä Prisin mainitsemaa omenaviinietikkaakin. En vaan vielä tiedä itsekään miten ja missä vaiheessa sitä tulisi käyttää. Sattui vaan pullo kaupassa silmiin, niin nappasin mukaan. Tällä hetkellä mennään kuitenkin vielä greippimehulla ja reilun viikon päästä punaviinillä.

Marjana kp 10/30-37

Vierailija
90/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen ennen kuin lähden kauppaan.

Eli täti ei ole vielä tullut, eilen piti alkaa ainakin ovulaation mukaan, en vaan tiedä milloin uskallan testata, meinaan käydä ostamassa apteekin oman testin ja sillä eka testata, kunhan vaan uskallan.

Mut nyt lähden kauppaan.

Mammuska kp 28/26-28

Vierailija
91/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollikolli kp 33/28

Pomena kp32/33 yk1

Mammuska kp 28/26-28 yk 4

Tuutuli kp 27/28-32 yk 11

Lindaliina kp 26/30

Anju kp 25/36 yk 2

Crystal kp 24/25-29 yk 5

Elmu kp 23/? yk 1

Wilpuri kp22/27-30 yk 10

Minni86 kp 21/27 yk 13

Arianna kp 20/27-28

Martta 19/27-33

Uuve kp 17/30 yk 3

Kokis kp 17/26-28 yk 4

Vattu kp 16/n.28

Jepsis kp 15/29-31 yk 4

Lumi kp 13/30-32 yk1

Miina kp 12/25-28

Marjana kp 10/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 9/29 yk 10

Krislee kp 9/? yk 3

Minny kp 9/31 yk 7

Hipskukka kp 9/28 yk 3

Eleanora kp 8/30

Elle80 kp 8/23-28 yk1

Maatis 7/28-33 yk3

Höttis 7/27 yk2

Mermaid kp 6/28-30 yk 5

Pullis kp 3/30 yk 3

Alexandra, kp 3/27-32, yk2

Tellu

Eve

Miiru75

+Plussanneet+:

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30 ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Joo Wilpuri mulla tais olla aika heikko hetki taas (= On vaan jo niin hitsin turhauttavaa tää välillä..

Ollikolli, pomena, mammuska jokos nyt pian testaatte...+?? testiä kehiin nyt vaan mä olen ihan satavarma et ollikollille ainaki tulee selkeä plussa jo... Mä olen niin testihullu eten olis pystynyt oleen noin kauan XD

Olo on ollu tosi huono, maha sekasin eilisestä lähtien, tänä aamuna oli sit kurkkukin kipeä ja nenä aivan tukossa.. Onneksi se kurkkukipu helpotti jo vähä aamusta.. hämärää.. Kait tässä tullaan vielä kipeäksikin.. kaikki parhaillaan menevät taudit sit kerralla. Anteeksi tää näin negatiivinen kirjoittelu. XD

Vierailija
92/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ilmottautuu yksi vauvakkumeilija...

Tämä kuume on ihan jotain uskomatonta,ei tiedä mitenpäin tässä olis! Esikoinen kohta 3 vuotta,eikä häntä tehdessä ollut kuume lähelläkään sitä luokkaa mitä nyt!

Miehellä ei oikein vauvanteko ainakaan vielä kiinnostaisi,MUTTA..

kuitenkin oltiin nyt viikon alussa 2 kertaa ilman ehkäisyä. Keskiviikkona viimeksi. Torstaina minulla alkoi tuleen vessakäynnin yhteydessä pyyhittäessä ruskeaa vuotoa hiukan ja pe myös muutamaan otteeseen. Lisäksi alaselkäsärkyä ja menkkamaista tunnetta ja jomotusta vieläkin hiukan. Vuoto jo loppunut.

Voisikohan olla mahdollisesti ovulaatiovuotoa??? Kuinka suuri mahdollisuus olisi jos nyt raskautuisin? Kävisikö minulla niin ihana tuuri että riittäisi nämä 2 kertaa!? :D Eipä tarvitsisi alkaa miestäkään suostuttelemaan..En malttaisi millään odottaa että pääsisin testin tekemään...Kuinka pian voisi näyttää plussaa? kuukautiskierrosta minulla ei ole mitään hajua, pillerit lopetin elokuussa kun siirryttiin kortsua käyttämään ja menkat tulleet vain kerran tänä aikana. viimeksi joluaattona alkoivat. Ja auttakaa miten kestän tämän odotuksen tuskan! Nyt kovasti odottelen mahdollista kiinnittymis vuotoa jota tuli esikoisen kohdalla n.viikko ovulaation jälkeen! ;)

Vierailija
93/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollikolli kp 33/28

Pomena kp32/33 yk1

Mammuska kp 28/26-28 yk 4

Tuutuli kp 27/28-32 yk 11

Lindaliina kp 26/30

Anju kp 25/36 yk 2

Crystal kp 24/25-29 yk 5

Elmu kp 23/? yk 1

Wilpuri kp22/27-30 yk 10

Minni86 kp 21/27 yk 13

Arianna kp 20/27-28

Martta 19/27-33

Uuve kp 17/30 yk 3

Kokis kp 17/26-28 yk 4

Vattu kp 16/n.28

Jepsis kp 15/29-31 yk 4

Lumi kp 13/30-32 yk1

Miina kp 12/25-28

Marjana kp 10/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 9/29 yk 10

Krislee kp 9/? yk 3

Minny kp 9/31 yk 7

Hipskukka kp 9/28 yk 3

Eleanora kp 8/30

Elle80 kp 8/23-28 yk1

Maatis 7/28-33 yk3

Höttis 7/27 yk2

Mermaid kp 6/28-30 yk 5

Pullis kp 3/30 yk 3

Alexandra, kp 3/27-32, yk2

Tellu

Eve

Miiru75

Lumi

+Plussanneet+:

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30 ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Tervetuloa Lumi mukaan!! Iltistä siteeraan: muistaakseni plussa voi tulla ihan aikaisintaan dpo 8 usein ekat haamut/plussat siinä dpo 10-12

minni kp21/27 dpo 7

94/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia ja liimaa lähtee täältä tulemaan!

hih mulla oli kohdun ulkoisen lopputarkastus eilen. Kysyin voiko mulla olla jo ovis kun oli nääs sellaisia tuntemuksia oikealla puolella ja tuli sitä limaakin. Hcg oli vielä 117. No ei kuulemma voi sanoi lääkäri varmana. No alkoi sitten ultraamaan ja totesi heti että kohtu näyttää niin hyvältä, että oma kuukautiskierto olisi jo käynnistynyt. Ja hupsis, oikealta löytyi juuri irtoamaisillaan oleva folli. Jee, olinpas oikeassa tuntemuksissani. Raskausmateriaalia ei enää näkynyt, vatsaan oli hieman vuotanut verta, puhui pienestä hematoomasta. Mutta niin pieni ettei haittaa. Eli kaikki siis hyvin. Veriarvoja seurataan kunnes ovat alle 10. Tästä oviksesta laskeskelin, että pääsisin hoitoon taas jo maaliskuun alkupuolella, jeee.. sehän on ihan kohta;-) Maltan tuskin odottaa..

Tsemppiä kaikille testaajille ja tervetuloa uusille mukaan. Mun on nyt pakko vaan roikkua täällä kun en viitsi vielä perustaa uutta ryhmää.

Ihanaa lauantaita kaikille!

Vierailija
95/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kysyä mitä tarkoittaa tuo dpo? :O Anteeksi tyhmyyteni..

96/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen aamupissasta samaa vahvuutta viivat, nyt tosin oli Davidin herkässäkin ihan selkeä viiva mutta voi niin vaalea kuitenkin. Pregent aika samanvahvuinen kuin eilisaamunakin. Huolestuttaa. Onko tämä sittenkin vain kiinnittymisyritystä:( Kolmeen erimerkkiseen liuskaan saanut jo plussan jotka kaikki yhtä haaleita. Miksei se jo vahvistu tasavahvaksi? Huomenna teen pelkän Davidin ja jos ei maanantainakaan ole Pregent tasavahva tai ees liki sitä, niin kai jokin pielessä jo sitten on. Hitsit kun pitikin niin aikaisin aloittaa testaaminen, turhaa huolta tästä vaan saanut. Tosin joulukuussa kun sain sen haalean viivan dpo.14 niin edellispäivänäkään ei tullut niin mitään haamunkaan kaltaista testiin. Nythän haamutteli jo dpo.10. Voi kun tää on vaikeeta. Enkä kestä jos tätä pientä ei tulisikaan. Että tällainen päivä tänään aatoksineen.

EVELINA, ihanaa että kroppa alkanut nopsaan toimia tuon hirveän koettelemuksen jälkeen!Minä oon miettinyt että ikävä sinuu tulee JOS pääsen pompahtamaan peräti lokakuisten odotuspinoon ja sinä sitten myöhempään pinoon, oot niin vahvasti ollut mielessä ja läsnä jokaikinen kuukausi täällä. Mut käydään moikkaamassa toistemme pinoissa, jooko?! Joku kyseli mitä dpo tarkoittaa, se on päivät ovulaation jälkeen(Days Pass Ovulation). No, ettei ihan negatiiviseksi jää tämä kirjoitus, niin ekat raskausoireet saapuivat, nännejä kutittaa ihan hirveästi!Samasta kärsin kolmosen raskausaikana ihan viidennelle kuulle saakka. Kohdussa pistelee ja munasarjoja viiltelee. Viiltelee itseasiassa molempia munasarjoja vaikka pitäis sattua vaan ovuloineeseen munasarjaan johon keltarauhanen tullut. Mietityttääkin onkohan irronnutkin molemmista munasarjoista munasolu, tosin kuopuksen aikaanhan oli samasta munasarjasta irronnut 2, ja 2 keltarauhastakin oli vaikka toinen kaksosista olikin lopettanut kasvunsa ja tuli kesken. Mutta kaksosia ei kai ole nyt tulossa kuitenkaan kun tuo pirun viiva ei vahvistu KUNNON viivaksi:/ Tulis edes yksi. Minkänäköinen/kokoinen/sukupuolinen hyvänsä. Kunhan tulisi. Elävänä syliini saakka.

Helene kp.27/22-29, yk.12, dpo.13

ps.MINNI,vois nuo kp:t päivittää myös listaan:)

Vierailija
97/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista kyselisin että jos minulla nyt oli sitä ovisvuotoa niin tuleeko se vuoto yleensä ennen vai jälkeen munasolun irtoamisen? tai nämä "oviskivut" yms...ennen vai jälkeen? Minullakun ei koskaan ikinä ole ollut mitään merkkejä oviksesta. paitsi nyt kun muistelen niin joulukuussa tais hiukan olla tuota ruskeaa vuotoa ennen niitä viimeisimpiä mnekkoja..hmm..

98/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMI, dpo:t selitin edellisessä, mahdollinen ovistuhru tulee oviksen jälkeen, sehän syntyy siitä että kun munasolu irtoaa niin voi hiukan verta tulla kun rakkula puhkeaa.

Vierailija
99/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kovasti Helene! :) on tämä jännää aikaa..huh huh ei voi muuta sanoa...Mitäköhän sitä tekisi tässä ainakin viikon ennenkuin voi testin tehä..huoh...ei malttaisi odottaa! :) Mutt nyt esikoinen heräsi päiväunilta! Ihanaa lauantaita kaikille! :)

Vierailija
100/662 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en uskalla kuin vähän vaan hymyillä....pelottaa viime kerran tuulimunan uusiutuminen. tissit ihan kaamean kipeät ja alavatsa juilii,nipistelee jatkuvasti.. varhaisultra millä viikolla kannattaa mennä että näkyisi myös sydämmen sykkeet???