Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

41/662 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELENELLE HURJASTI PALJON ONNEA! Tarrasukkia pikkuiselle, että tosiaan pysyy matkassa!

Tellu: Onneksi minulla on ollut hyvät hampaat, joten toivottavasti ne kestää

myös 2-3 viikon greippimehu kuurin. =P

Kannattaa ainakin ennen reissua ahkerasti ässäillä, kun kyllähän ne siittiöt elimistössä säilyy parhaimmillaan 4 päivääkin.

Voi PRIS minkä teit! Kohta on rivissä erinäisiä litkuja ja nappeja, joita kaikki nappaillaan, että saataisiin se plussa jotenkin kaivettua esiin. :D

Mutta oikeasti, kiitos vinkistä! Aion itse ainakin tutustua aiheeseen, jos tästä kierrosta ei tärppää greippimehun ja punaviinin avulla.

ARIANNA: Harmihan se on, jos rakas harrastus pitää jättää tauolle ihan alkuvaiheessa. Minulla varsinkin vanhempi hevonen on sellainen, jonka selkään uskallan kyllä

mennä raskaanakin ja käydä vaikka sitten käyntimaastoja, jos ei muuta pysty. Hankala vielä tietää, kun ei ole noita raskauskokemuksia entuudestaan.

ANJU: Hienoa, että oviksen ajankohta on selkeä. Helpottaa kummasti hommailuja.

RUPIS: Hurjan maltillinen kyllä olet, jos perjantaihin asti jaksat odottaa. Minua kuumottaa jo sinunkin puolestasi, kun haluaisi kuulla jo tuloksia. :D Peukkuja pidetään, että täti pysyy loitolla ja pääsen Sandiksen ja Helenen

mukaan plussajunaan!

TUUTULI: Tuo oireilu kuulostaa kyllä tosi lupaavalta!

OLLIKOLLI: Otan osaa, teillä on ollut rankkoja aikoja. Toivotaan sitä plussatulosta piristämään teidän elämää. :)

Omaa napaa: Nyt on menkat sitten kokonaan ohi viimeisiä tippoja myöten. Nyt ei enää malttaisi odottaa sitä ovishetkeä ja ahkeraa ässäilyä. Reilu viikko siihen pitäisi olla.

Joka kerta jännittää, että entäs jos en bongaakaan sitä ovista ja menee tärppipäivät ns. hukkaan. Viime kierrossa kyllä yritettiin ässäillä tiiviisti joko päivittäin tai joka toinen päivä ainakin.

Tuota listaa meistä lokakuisista lukiessa tuntuu, että on ihan hirvittävän pitkä aika siihen, että pääsee itse jännäilemään kierron viimeisiä päiviä. Lauantaina olisi yhdet pirskeetkin tiedossa, joten nyt voi ainakin vielä

mennä rauhallisin mielin ja nauttia alkoholijuomiakin, kun on kierto siihen nähden sopivassa vaiheessa. Onneksi olen aina välillä ollut ihan autolla liikkeellä muuten vaan, niin kukaan ei pidä sitä nykyisinkään kummallisena ja ala epäillä raskautta heti, jos ei juo mitään.

Saa pitää tämän projektin sitten ihan omana tietonaan. :)

Marjana kp 7/30-37

Vierailija
42/662 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollikolli kp 30/28

Rupikonna kp 29/28-30

Pomena kp29/33 yk1

Pullis kp 28/30 yk 2

Alexandra84 kp 27/30-32 yk1

Mammuska kp 25/26-28 yk 4

Tuutuli kp 24/28-32 yk 11

Lindaliina kp 23/30

Anju kp 22/36 yk 2

Crystal kp 21/25-29 yk 5

Elmu kp 19/? yk 1

Minni86 kp 18/27 yk 13

Arianna kp 17/27-28

Martta 15/?

Uuve kp 14/30 yk 3

Kokis kp 14/26-28 yk 4

Jepsis kp 12/29-31 yk 4

Lumi kp 10/30-32 yk1

Miina kp 9/25-28

Marjana kp 7/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 6/29 yk 10

Krislee kp 6/? yk 3

Minny kp 6/31 yk 7

Hipskukka kp 6/28 yk 3

Eleanora kp 5/30

Elle80 kp 5/23-28 yk1

Maatis 4/28-33 yk3

Höttis 4/27 yk2

Mermaid kp 3/28-30 yk 5

Tellu

Eve

Miiru75

+Plussanneet+:

Sandokai kp 30/30 yk 1 *plussa*

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Ollikollille tervetuloa mukaan taas kuumeilemaan ja toivotaan että nyt tulisi positiivisia uutisia. (=

ON: tänään on lämmöt korkeella 37,5 toivottavasti enteilee muuta kuin flunssaa... ei pahemmin muita oireita ei tosin vielä näin aikasin varmaan kuuluiskaan. Jos sitä avais sen punkku pullon jos siitä olis yhtään mitään hyötyä (=

Onnea miljoonasta Helenelle!!! Säkin olet jo kauan odottanut tuota viivaa (0= kyllä se tuosta varmasti vahvistuu ku jo noin aikaisin näyttää.. tule heti aamulla kertoon viivasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/662 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lyhyesti katselemaan, Hirmuisesti Onnea Helene ja Sandis, tässähän tulee ihan ittellekin tippa linssiin. :)

Päivät matelee tuskaisen hitaasti, olispa jo ensi viikko ja pääsisi tästä piinasta.

Elmu kp20/? yk1.

Vierailija
44/662 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea todella paljon Helene!!!! Ihanaa! Nythän näitä plussia oikein satelee.

Ja nyt kaikki vaan hyppää junan kyytiin :)

Sandis rv 4+3

Vierailija
45/662 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun plussia alkaa sadella. :)

Mutta tänne ei kyllä plussaa tule... ottaa niiiiiin päähän... ruumiinlämpö vaihtelee niin ettei perässä pysy, aina 34,5-37,5 ja parhaimmillaan saattaa mennä tunnissa yli 2 astetta suuntaan tai toiseen... terkkari tuumas vaan, että on NORMAALIA! No ei kauhean normaalia kyllä mulle...mutta eipä muuta kun yrittää elää sitten näiden lämpötilojen kanssa. :(

Niin se nyt ei oo pääsyy siiheen etten täs kierros raskaudu, vaan mun MIES! Ku ei niin ku tajua mitään... selittää kyllä täpinöissään vähän sivusuun kavereille ja tutuille, että joo meidän mamma on raskaana jne... siis leikillään, mutta sitten kun yritän toitottaa, että tiettyinä hetkinä pitäis sitten peittojen heilua, niin ei niin ku tajua.

Kyllähän sitä koko viikonloppu harrastettiin, mutta nyt kun alkuviikko olis tärkein, niin eipä nyt sitten oo "kerenny". Ja ei ota mitään stressiä. Nyt sit ei edes tajua mistä oon vihanen. Vaikka mielestäni tein sen kyllä hyvin selväks. Tietää, etten muutenkaan usko raskautuvani enää, niin noi sen jutut kyllä ärsyttää todella. Ja mä kun oon jopa valmis "uhraamaan" mun työuran lapsen takia, olis nimittäin mahdollisimman huono aika uran kannalta nyt hankkia lasta, mut uhraan sen jos vain sen lapsen saisin.

Sori, tuli nyt täyttä omaa napaa, mutta vähän mieli maassa, tai ehkä vähän enemmänkin... :(

-Kokis- Kp 14/26-28

Vierailija
46/662 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mullehan toi greippimehu on jo liian myöhäistä. Mutta tosissaan toi valion greippimehu olikin eri paikassa kuin muut mehut, siksi en sitä löytänyt. Hyvä kuitenkin tietää, jos ensi kerralla sitä tarvitsee. Itsekään en halua yleensä käyttää makeutusaineita, vaikka siis makeasta tykkään, niin ennemmin vaikka sitten oikeaa sokeria, kuin makeutusaineita. Ja tässä rybbärissähän just noita on.

Tänään ostettiin muutamia pikkuisen vaatteita. Neutraalivärisiä. Pitihän sitä muutama nuttu jo saada. Niin ja siis pinnasänky on ostettu jo syksyllä huuto.netistä. Kun 10€:lla sai tästä läheltä, niin pitihän se käyttää hyväksi. Ja ammekin ostettiin jo kanssa joskus syksyllä IKEAsta kun maksoi 2,5€. Eli mä oon todellakin varautunut jo hyvissä ajoin. Nimetkin on jo päätetty tytölle ja pojalle. Siis me laitetaan kolme nimeä, ja molemmille on siis kaksi eri vaihtoehtoa.

Ja omat vinkkini olisi:

- joka toinen päivä peittojen heiluttelu, tarpeeksi aikasin, ja vähän ovulaation jälkeenkin. Jos en olisi tikuttanut, olisin luullut oviksen olevan jo paljon aiemmin.

- Kaksi tyynyä pyllyn alle, ja makaa 30 min-60min peittojen heiluttelun jälkeen. Kerkeää siittiöt valumaan paremmin.

Näillä konsteilla itsellä plussa pärähti.

Iltis: Kiitoksia taas tiedoista, kun eihän tosta kohdunsuusta itsellä mitään tietoa ole. Ja itse olen kokeillut sitä vessan pöntöllä, koska siinä on helpoin, kun se on alhaalla. Toivotaan, että se on riittävän kiinni. Luin kyllä syyskuisten juttujakin, mutten muista että oliko siellä jotain susta, tai siis edellisistä raskauksista. Mietin vaan kun sulla on ultraääni jo näin ajoissa. Saatko sen ihan julkisesta terveydenhuollosta, vai yksityiseltä? Vai onko ollut km tai vastaavaa, että ultrataan jo aiemmin? Kerrohan sitten heti mitä siellä näkyi.

Sandis

47/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKIS: Voi että ne miehet osaa olla joskus niin hankalia. Itse olen huomannut, että jos mies on väsynyt, niin sitä on vaikea saada innostumaan petipuuhista. Jos taas itse on väsynyt, niin sitä taipuu mukaan hommaan, jos toinen alkaa vihjailla. Kyllähän siitä itsekin piristyy ja virkistyy sitten. Ehkä miehet vaan on semmoinen pikkupoikia sisimmässään, että nämä perustarpeet (uni, nälkä ym) menee kaiken edelle. :D Koita jaksaa ja toivotaan, että ne viikonlopun peiton heiluttelut on riittäneet. Ja vielähän se mies kannattaa yrittää mukaan hommaan vetää, jos ovis onkin viivästynyt.

Ja niiden lämpöjen seurailu on varmasti hankalaa aluksi. Meillä jopa isä tiesi ja muisti minun peruslämpöni, joten se ilmeisesti on ollut aina sama. :D En siis raskaushaaveista ole isälle puhunut vaan tuossa kuumetautia pitäessä tuli asiasta puhetta.

SANDIS: Kaunis plussa! :)

Pitäisiköhän minunkin hankkia jotain valmiiksi vaaville, jos se sitten uskaltaisi alkaa masussa kasvamaan. =P Mie yleensä pelkään, että jos hankin etukäteen jotain, niin homma menee pieleen. Siis ihan kaikissa asioissa. Mutta on minulla kyllä pienen pienet villasukat odottamassa tuolla kaapissa. :)

HELENEN uutisia ja KUVIA plussatuloksesta odotellaan myös!!

Marjana kp 8/30-37

joka antautuu nappisilmille, jotka tapittavat minua herkeämättä tässä vieressä, ja lähtee kylmään pakkassäähän ulkoilemaan ennen työvuoron alkua. :)

Vierailija
48/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut helene myös sinulle :)

Ja ollikolli tervetuloa taas tänne joukkoomme :)

Annan vain pienen tilanne tiedotuksen eli täällä täti kurvasi odotetusti kylään. Tosin tuli jo tänä aamuna eli kierto jäi sitten 28 pvä mikä ehkä tarkottaisi sitä, että se on palautunut siihen mitä on alun perinkin ollut ennen pikku pätkää. Mikä voi olla nyt siis ihan hyvä merkki kuitenkin :) Eli tämä mamma lähtee metsästämään tänään sellaista kuukuppia.

Teille muille toivotan hirmuisesti plussatuulia! Tehkää junasta pitempi kuin syyskuisten juna oli ;)

-Pullis kp1/ 28-30 yk3

Vierailija
49/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene4: Onneksi olkoon! Tarrasukkia sinne, että pysyy mukana!! Tulihan se sinunkin vuoro vihdoinkin!

Rupikonna: Hyvältä kuulostaa! Perjantai onkin jo huomenna, eli kohta testailemaan. Onnea!

Uuve: Ajoitukset kuulostaa hyvältä. Älä vielä anna periksi greippimehun kanssa, ehkä tulee vähän viiveellä.

Tuutuuli: Ehkä se kuitenkin on jo raskauspahoinvointia. Harvemmin sitä vissiin ihan noin aikasin on, mutta onhan sekin varmasti mahdollista. Toivotaan parasta.

Ollikolli: Otan osaa! Toivottavasti nyt sitten tulisi hyviä uutisia ja pääsisit huomenna testailemaan!

Marjana: Nautit nyt juhlista sillä asenteella että on viimeinen kerta ennen raskautta. Hyvä puoli siinä ettet vielä ole raskautunut, jos sellaisia haluaa etsiä, on se että voit nyt ottaa vaikka vähän viiniä, jos haluat. :) Kuulostaa siltä että teillä ässäillään ahkerasti. Jos noin ahkerasti ässäilee koko ajan, niin tuskin se oviksen varma bongaaminenkaan on niin tärkeätä.

Elmu^^: Samaa mieltä siitä että päivät tuntuu matelevan todella hitaasti. Odottavan aika on pitkä, niinkun sitä sanotaankin. Onneksi huomenna on perjantai, itsellä ainakin viikonloput menevät nopeasti, toivottavasti sinulla sama!

Sandis: Kiitos hienosta kuvasta ja vielä kerran onnea plussasta!

Kokis: Kuulostaa kyllä todella turhauttavalta! Itse en ole miehelle edes sanonut että nyt pitäisi ässäillä, vaan olen vaan rohkeasti pitänyt huolen että näin käy. Toki, eihän toista tietenkään voi aina saada mukaan, vaikka kuinka yrittäisi. Ajattelemattomasti miehesi joka tapauksessa käyttäytyy puhuessaan asiasta noin muille. Ymmärrän myös ajatuksesi urasi uhrauksesta. Onhan se vaikka asiaa miten kääntelisi niin että nainen joutuu määrätyssä määrin uhraamaan uransa ja vuoden elämästään. Tokihan me kaikki olemme sitä mieltä että se on sen arvoista, mutta silti. Miehet ei aina tunnu ymmärtävän koko asiaa. Jaksamista sinulle!

Pullis: Pahoittelut tädistä! Sitten ei muuta kun uuteen yritykseen! Tsemppiä!

ON: Viikonloppua odotellessa. Alan henkisesti valmistautumaan siihen että täti se sieltä vaan tulee sunnuntaina tai alkuviikosta. No, onneksi ei ole enää montaa piinapäivää jäljellä siihen.

Alexandra kp28/30-32, yk1

50/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla Pullaposki täti kurvasi kylään, niin meiltä ei täti tajua lähteä pois! Huoh, yleensä vuoto ollut vain pari ekaa päivää todella runsasta ja loput 3 päivää niukempaa... nyt vaan on sellainen niagaranputous jatkuvasti, ettei meinaa huumori riittää. Noh, jospa se siitä?

Odottelen, että saisin ennen reissua heilutella vielä niitä peittojakin ;)

Sandis: Hieno +!

Tellu

Vierailija
51/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARTTA: Meillä myös kolmas toiveissa. 2 muksua siis ennestään 05&06.

MARJANA: Mulla kierto aina suht samanpituinen. Saattaa vaihdella 28 tai 30. Ja menkat ehkäisyn jälkeen olleet aina samanlaiset. 1-2 runsasta vuotopäivää ja sitten kolman vuotopäivä enää tiputtelua. Pääasia kai että ne mankat kuitenkin tulee ajallaan:)

SANDOKAI: Ihanan touhukkaita sukulaisia sulla ja hieno plussa!

HELENE: Onnea! Ihan selvä plussa:)

OLLIKOLLI: Voimia paljon ja tsemppiä plussailuun.

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Menkat siis ohitse. Tästä kierrosta yritän olla ajattelematta koko raskautumista mahdollisimman vähän. Greippimehua toki kuluu ja jos sitä punaviiniäkin kokeilisi. Ovis ilmeisesti osuu viikonlopulle tässä kierrossa. Katsellaan.

Kiitos kun viitsitte pitää tuota pinoa, pysyy itsekin paremmin kärryillä:)

Eleanora

52/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupissasta tehty Pregent ei kovin eroa eilisestä, ehkä aivan pikkuriikkisen verran syvempi punertava vain:/ Saankohan tuon kuvan laitettua taas..

[URL=http://aijaa.com/v.php?i=001387389429.jpg][IMG]http://i7.aijaa.com/b/00…]

53/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä viiva!

54/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkas tuo viesti.. Pikkasen ehdin jo huolestua kun ei vahvempaa viivaa ollut aamullakaan, mutta sitten tajusin että vastahan dpo.11 tänään. Eilen tilasin Mammaksilta lisää liuskoja, Apteekin oman haen vasta JOS menkat pysyvät poissa. Koko ajan hirveä pelko takaraivossa että sieltä se täti tulee kuitenkin niinkuin ennenkin..Tai viimeistään parin viikon päästä menee kesken jos sinne asti ehtii. En nyt muista kuka kertoi täällä tuulimunasta joka todettu rv.11, mullahan todettiin pari vuotta sitten myös rv.10+5 tuulimuna, kehoittivat silloin yhdet menkat pitämään välissä ennen uutta yritystä mutta annoin piutpaut kehoituksille ja raskauduinkin 15vrk tyhjentymisen jälkeen uudelleen, silloin aloin odottaa peräti kaksosia(joista toinen tuli kesken ja toinen selvisi).

Plussapuhureita kaikille, Sandiksen kanssa otetaan kaikki mukaan pysäkeiltä!!

Minä en muuten uskalla alkaa raskausviikkoina puhumaan ainakaan ennenkuin menkkojen kuuluisi alkaa su tai ma. Niin moni kiinnittymisyrityshän on vain yritystä etten ala hehkuttelemaan lujaa vielä aikoihin. Iloisin mielin tosin tästäkin jo:)

Helene kp.25/22-29, yk.12, dpo.11

Vierailija
55/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANDOKAI sekä HELENE!!

Ja isot pahoittelut niille joille täti on kurvannut vierailemaan.

Ymmärtäisi nyt vaan pysyä poissa!!

Oma napa on ollut flunssassa ja kuumeessa monta päivää jonka takia kirjoittelukin ollut vähäistä.

Eilen oli viikkoon eka kuumeeton päivä ja nokka edelleenkin tukossa.

Muuten ei mainittavaa täältä, kp7 ja jälleen olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä,että clomit tekisivät tehtävänsä.

Hautomona täällä Minny kp7 ja yk7

Vierailija
56/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Sandokaille ja Helenelle! Helene, sun plussa antaa kummasti toivoa mullekin, että jos vaikka tännekin se plussa jossain vaiheessa tulis... Olen tässä taustaillut taas jonkin aikaa, kun toi mieliala laskee aina tädin tulon myötä. Nyt ollaan kymmenennessä yrityskierrossa ja mennään jo kp20/27-30. Mikään ei ole erilailla kuin edellisissäkään kierroissa, joten toiveet ei ole kovin korkealla. Mutta nyt näin lyhyesti tällä kertaa ja hypätään nyt vaan kaikki siihen plussajunaan;) T.Wilpuri

Vierailija
57/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni jo varmaan kaksi-kolme vuotta sitten kirjan: Äidiksi- minun odotukseni. Nyt saan vihdoin alkaa täyttämään sitä. Voi laittaa muistiinpanoja, kuvia, ajatuksia...

Siskonikin harmittelee, että ei silloin ostanut, kun niitä vielä oli. Hänellä vauva ei ole vielä ajankohtainen, mutta olisi halunnut sen jo silti, kuten minäkin halusin jo hyvissä ajoin.

Kirja on samanlainen kuin Kulta pieni- vauvan oma kirja. Jos joku sattuu tietämään. Niitäkin itselläni on jo kaksi kappaletta ostettu valmiiksi.

Sandis

Vierailija
58/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin, että nyt on EHKÄ dpo 2 ja ajattelin, josko alkaisi kokeilla sitä punkkua. Olisko kellään suosituksia? Inhoan punaviiniä noin yleensä, niin että mahdollisimman mehumaista olisin varmaan vailla. Jospa sitä sais sen puol lasia kiskastua huiviin iltaisin.

Harmittaa jotenkin kaikki. Lämmöt hyppii miten sattuu, niistä ei voi mitään päätellä. Ovistesti nyt on kuitenkin haalenemaan päin, eli kaipa se ovis sitten oli. Luulisin kuitenkin, että se oli tiistaina, joka oli tietty just se päivä, kun ei seksiä ollut. Vaikka olihan sitä maanantaina ja eilen myöhään myöhään, mutta silti tuntuu että se paras tärppipäivä meni hukkaan... Muutenkin eilen yöllä seksi oli ihan tuskaa molempien puolelta. Ekaa kertaa sellanen tilanne, ettei kumpaakaan olis tippaakaan kiinnostanu ja haluttiin vaan homma nopeesti alta pois. Ei siis mitenkään kamalan nautinnollista. Naureskeltiin sitten kuitenkin ennen nukahtamista, että jos tästä nyt tärppäis niin ainakin vois lapselle sitte kertoa, miten sitä oikeen tekemällä tehtiin, siitä oli hauskuus kaukana! :)

Hassua, miten sitä mielialat heittelee. Eilen viimeksi ajattelin Sandiksen ja Helenen plussista innostuneena, miten sitten minäkin laitan tänne kuvaa ja kaikkea, KUN se plussa kohta tulee. Ja nyt on ihan sellanen olo, että mitä tässä edes yritetään, kun ei se kuitenkaan tärppää vielä moneen kuukauteen. Kropassa ei ole mitään tuntemuksia. Ei nippaile, ei jomottele, ei yhtään mitään. Vaikka eipä kai vielä kuuluisikaan. Silti. Ja tiedän kyllä, että loppukiertoa kohti toiveet nousee, vaikkei mitään oireita oliskaan mailla halmeilla.

Tulipas jotenkin masentunutta tekstiä! Pitäis varmaan syödä kun niin kiukuttaa :)

KOKIS: Typerää käytöstä mieheltä. Jos päätetään yrittää, niin sitten kanssa yritetään. Tjottailu on asia erikseen. Miehet. Tosin mun miehelle oli ihan yllätys kun kerroin, että se on yks, kaks päivää kun on tärppiin mahdollisuus. Sitä on aina terveystiedon tunneilla jauhettu, miten kaikki suojaamaton seksi johtaa poikkeuksetta raskauteen, niin ei ollut tullut ajatelleeksi. Sun miehen kohdalla ei kyllä tohon voi vedota, jos on kuitenkin lapsia ennestään ja olet suoraan sanonut, koska otollinen aika olisi. Murr. Ärsyttää puolestasi.

PULLIS: Tätipahoittelut!

ALEXANDRA: Oireita? Kerro, kerro!

Entä muut listan yläpäähän ehtineet? Oireita, fiiliksiä?

Niin ja kiitos tuon listan päivittäjille! Helpottaa lukemista ja kommentointia, kun voi sieltä tarkistella.

Huomenna on perjantai, ihanaaaa!!

Mukavaa torstai-iltaa! Siirryn saunan kautta sohvalle peiton alle odottelemaan illan Satuhäitä :)

UUVE kp 15/30 (tästä kierrosta tulee oviksen mukaan hiukan lyhyempi, noin 27) dpo 2(?) yk 3

Vierailija
59/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja masennus alkaa hiipiä, tuskimpa nyttenkään tärppää, mulla oli kyllä maanantaina alamaha jotenkin hassusti kipeä, ja muutaman kerran oli eilen pissan jälkeen sellaista pistämistä kohdun tietämissä, niin ja tänään oli päivällä sellanen tukala olo, muuten ei mitään, huomenna pitäis tädin tulla, varmasti tulee!! Tissit on kyllä ollut hieman kipeämmät kuin tavallisesti, mutta se nyt ei merkkaa mitään.

Mutta onnea plussanneille!! Voi kun saisin itsekkin sen plussan.

Mutta auto vaihdettiin ja vauva saa nyt tulla, autoon mahdutaan ainakin.

Mammuska kp 26/26-28 yk 4

Vierailija
60/662 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä ja pitäisi rapsaa kirjoittaa mutta kumma kyllä että eksyin tänne... ei ole tätiä täällä näkynyt,onneksi, tissit ihan tämän päivän aikana kipeytyneet ja ilmaa kertyy vatsaa... jospa huomenna kävis testin ostaa,vaikka + rapsahtais en uskalla sitten ennen varhaisultraa ees iloita,mahtaako olla joku kohtalo tms kun ihan samaan aikaan jos nyt raskaudun kuin viime vuonnakin joka päätyi tai oli se tuulimuna,siitä olisi ollut la 10.10 ja jos nyt onnistaa niin 4.10 onko jollakin tietoa mahtaako tuulimuna uusia kauhean helposti? voimia ja onnea kaikille, nyt töiden pariin viellä hetkeksi,..