***LOKAKUISET***
Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!
Helene kp.2/22-29, yk.12
Kommentit (662)
Voit kuitenkin odotella rauhassa neuvolan varaamista. Monissa kunnissa ja kaupungeissa on tapana, että ensimmäinen neuvola on vasta vko:n 10 tienoilla, joten ei sikäli mitään kiirettä.
Itse kävin esikoisen aikaan 1. neuvolassa jo viikolla 6+, mutta nuorempien kohdalla varasin vasta raskauden ollessa yli 7 viikkoa ja silloin ekat käynnit olivat n. 10. viikolla
Tellu
Taas tuli jotain ihmeellisiä vaakahörhelöitä testiin...
Eli pitäs näkyä 2 pystyviivaa, jos on raskaana.
Mullon kyllä muutenki aina huono tuuri, mut tuo kyllä tuntuu jo uskomattomalta.
Pari saman merkkistä testiä on vielä kaapissa (mammaksen david)
Eli todennäkösesti täti tulee sittenkin.
En oikein jaksa uskoa hörhelöplussaan...
Reissussa en pysty testaamaan.
Masentunut Muttis 42/38-43 yk 7
Mitenkäs ne viivat voi olla vaakatasossa, jos pitäis tulla pystyviivat????
Nyt en ymmärrä yhtään! Käyhän ostamassa joku muu testi kuin mammaksen david, jospa alkais homma selkiintyä.
Saattaa olla kyseessä vaikka jokin viallinen erä?!? Minusta se hörhelöplussa on plussa siinä missä muutkin=)
Tellu, joka odottelee tätiä edelleen...
Oih ja voih...aivan liian moni on joutunut tädin yllättämäksi ja siirtynyt marraskuisiin =(
Kovasti voimia jokaiselle uuteen kiertoon!!
Täällä alkaa tältä erää olla piina aikojen viimeiset päivät käsillä.
Tissit aristaa, pahat olot tulee ja menee aaltoina. Toivo korkealla!!
Ja oon nyt muutamaan herkkään testiin saanut haaleaakin haaleamman haamun.
Tämän aamun testiin ei tullut mitään!!!!!!!!!!!!!!!
Onko oikeesti taas niin perseestä tää touhu,että plussa vaihtuu jälleen kerran tätiin??!!?!
ÄRRIN MURRIN =/
Tänään oon ennen työkeikkaan käymässä liikenteessä ja käyn apteekista cb:n plussa testit hakemassa, niissä pitäisi jo jotain sitten olla jos salamatkustaja on matkaan lähtenyt.
Minny kp29/31 yk7
Elikäs Miiru75 ilmoittaa että on tainnut tehdä saavutuksen isännän pehmittämiseksi :) Hurraa! Toivon ainakin niin. Mutta lokakuun vaavia ei meille ole tulossa, mutta toiveena on että kaikki menis hyvin ja marraskuulle saataisiin tuhiseva käärö. Jatka kirjoittelua siis tuolla Marraskuisissa. Hyvää jatkoa kaikille täällä oleville plussaajille ja ei plussaajille.
Täällä alkaa olla jännät paikat lopuilla lokakuisilla :) Marjana, nyt häntä pystyyn vaan, sulla on vielä ihan loistavat saumat saada plussa. Itsehän testasin vasta kun oli jo myöhässä, niin ei jäänyt virhevaraa. Odota muutaman päivä ja testaa uudelleen, tsemppiä!
Miina, kyllä sä OOT raskaana :) Mutta tiedän ton epäuskoisen tunteen, mullakin edelleen sellainen.
Tellu, jospa kuitenkin plussaat? Peukut pystyssä sulle ja samoin Mutterimammalle!!
Tervetuloa Miiru75 joukkoon ja pikaista piipahdusta tänne kuumeilupuolelle!
Pahoittelut negan saaneille ja kelkasta tipahtaneille. Vielä koittaa teidänki vuoro kun vaan jaksaa pitää toivoa yllä :)
Viikonlopputerveisin paleleva Rupis rv 7+2
Ei näy eikä kuulu mitään... :/ Menkkaoireetkin melkein kadonneet!!
Olen pahoillani kun en kommentoi juttujanne melkein koskaan...haluasisin kyllä, mutta kun minun pitäisi kirjoittaa kaikki ensin paperille jne. että en sekoittaisi kaikkia nimiä keskenään!! :D Pahoitteluni siis!! Olen hengessä mukana ;D
taidan odottaa sunnuntaille. Osti prismasta testin tänään... teen sen sitten ylihuomenna, jos ei mitään ennen sitä tapahdu.
Tellu
Muttis kp 42/38-43 yk 7
Pompelo kp 40/26-28
Kokis kp 37/26-28 yk 4
Marjana kp 30/32(-37) yk 11
Krislee kp 29/? yk 3
Hipskukka kp 29/28 yk 3
Tellu kp 29/28
Eleanora kp 28/30
Elle80 kp 28/23-28 yk1
Maatis 27/28-33 yk3
Mermaid kp 26/28-30 yk 5
Miiru75
Sassu
+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!
Sandokai kp 30/30 yk 1
Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10
Rupikonna kp 30/28-30
Ollikolli kp 32/28
Mallu84 dpo12
Mammuska kp 29/26-28 yk 4
Minny 26/31 yk7
Arianna kp 23/27-28
Lindaliina kp 35/30
Miina kp 27/25-28
Kiitos kaikille tuesta! Taas kerran. Olette kyllä korvaamattomia, kun teille saa
käydä aina purkamassa olotilaansa. Olin toki hätäinen sen testin tekemisen suhteen, mutta
kun niin kovin haluaisi nähdä sen plussatuloksen. Masensi sitten kunnolla, kun sitä ei tullutkaan.
Kävin tänään ostamassa Clearbluen plus-testin ja teen sen huomisaamuna aamupissasta. Jos siinä ei
näy mitään, menen kiukkuisena ja masentuneena töihin ja odottelen sitten reilusti ensi viikon puolelle
ennen kuin teen mitään testiä.
Oon jotenkin nyt vaan niin väsynyt siihen ajatukseen, että joutuisi aloittamaan uuden kierron, uuden yrityksen,
uuden oviksen vahtaamisen ja ässäilyjen ajoittamisen ja kaiken sen odottelun. En vaan yhtään jaksaisi enää.
Seuraava kun olisi jo yk 12... Ensimmäinen kerta itseasiassa, kun tunnen näin voimakasta turhautumista tähän asiaan. En tietenkään ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen, mutta etukäteen vaan murehdin.
Listaan tähän taas eniten itseäni varten nämä oireilut:
Dpo 3-4 oli valkovuotoa
Dpo 5 reilua valkovuotoa (kermamaista)
Dpo 6 alavatsalla oikealla jomotusta ja pari repäisykipua
Dpo 8 Aamulämpö 37,0 (normaali minulla 36,6-36,7), aamulla ja päivällä pariin otteeseen etovaa oloa, alavatsalla polttelua ihan kuin menkkojen aikaan.
Dpo 10 Oikean munasarjan kohdalla tykyttävää jomotusta pitkin päivää, hieman etovaa oloa päivällä, lämmöt 37,0 ja viluttaa
Dpo 11 Valkovuotoa, lämpö 37,0
Dpo 12 Valkovuotoa reilummin
Parina päivänä ei siis ole ollut oikeastaan mitään muuta oiretta kuin tuo valkovuoto. Herkemmin ehkä ollut nälkä, mutta en oikein sitä
viitsi oirelistaan lukea. On melko heikosti tulkittava oire tässä tapauksessa.
TELLU, toivotaan ettei ne menkat edes ala sinullakaan. Vaikka niin skeptinen nyt oletkin, kun ei ajoitus mennyt nappiin.
Jospa se plussa sieltä tulee kuitenkin!
MIINA: Nainen sinä olet raskaana! Rupea vaan nauttimaan siitä olotilasta! :)
MERMAIDILLA on näköjään myös melko kattava oirelista. Pidetään peukkuja raskauden puoleen.
MUTTIS: Eihän ne testit ole olleet ulkona pakkasessa? Jos ne on muusta syystä viallisia, niin vaadi rahoja takaisin.
Pakkastahan testit kestää yleensä noin -20 asti. En kyllä ihan tuossakaan pakkasessa uskaltaisi tilata postilaatikkoon asti.
MINNY, voi ei! Jospa aamun virtsa jostain syystä sisälsi vain vähemmän hormonia. Jos malttaisit pari päivää odotella ja testata sitten.
Se odottelu kun onkin niin helppoa.
Marjana kp 30/32(-37) Dpo 12
Ei näköjään ehdi muut edes välillä kirjoittaa, kun minä höpötän täällä.
Clearbluen testillä tänä aamuna nega-tulos.
Eli mieli on maassa. :(
Tämä kierto taisi mennä metsikköön sitten kuitenkin alkukierron hyvistä fiiliksistä, ajoituksen onnistumisesta ja greippimehusta & punaviinistä huolimatta.
Jos tätiä ei näy, niin aina on toki toivoa, mutta kyllä minä uskon, että Clearblue olisi näyttänyt jo plussan. Odottelen menkkoja su-illalle/ma-aamulle.
Marjana kp 31/32(-37) Dpo 13
Muttis kp 43/38-43 yk 7
Pompelo kp 41/26-28
Kokis kp 38/26-28 yk 4
Marjana kp 31/32(-37) yk 11
Krislee kp 30/? yk 3
Hipskukka kp 30/28 yk 3
Tellu kp 30/28
Eleanora kp 29/30
Elle80 kp 29/23-28 yk1
Maatis 28/28-33 yk3
Mermaid kp 27/28-30 yk 5
Miiru75
Sassu
Sandokai kp 30/30 yk 1
Rupikonna kp 30/28-30
Ollikolli kp 32/28
Mallu84 dpo12
Minny 26/31 yk7
Arianna kp 23/27-28
Lindaliina kp 35/30
Miina kp 27/25-28
Marjana: kiitos taas listan päivityksestä! Kyllä se voi vielä negaa näyttää raskaudesta huolimatta, joten odotellaanhan nyt rauhassa. Toivotaan, ettei täti tule!
Muttis: Mitenkäs meinaat edetä? Ostatko ehkä jonkun muun testin kuin nuo sinun pikkuvialliset vai testaatko vielä niillä mammaksen testeillä? Luulen kyllä, että olet raskaana=)
).(
Todellakin nukuin huonosti... kuu mollotti taivaalla ja oli jotenkin liian valoisaa. Nukahdin kyllä illalla, mutta sitten heräsin yhden maissa ja kävin vielä kahden jälkeen juomassa. SItten ruuvasin sälkkäreitä niin, ettei raoista paista valo suoraan silmiin ja olinkin nukahtanut sitten. Aamulla kuopus herätteli 7 maissa ja voi itku kun olisi väsyttänyt.
Noh, äsken kampesin itseni ylös aamukahville=)
Meinasin tehdä sen testin, mutta sitten ajattelin odotella ainakin huomiseen. Ei vaan tunnu edelleenkään mahdolliselta se plussa-vaihtoehto.
Minulla ei ole mitään oireita päinvastoin! Muistelen, että raskaana ollessa limakalvot eivät ainakaan kuivu... minulla on nenän limakalvot aivan korppuna. Noh, alakerrasta sitten vuorostaan aina välillä hulahtelee jotain, taidan kärsiä inkontinenssista XD
Tädiksi aina luulen, mutta jokakerta se hulahdus osoittautuu vääräksi luuloksi.
Tellu kp 30/28 (outoa)
tämä nukahti sitten illalla kahdeksalta, kun *hetkeksi* oikaisin sängylle.. yöllä heräsin ja hoksasin, et jaa farkut jalassa :) tuli vedettyä 11h unta palloon ja vieläkin väsyttäis. Joko menkat tekee tuloaa tosi ärhäkästi tai sitten... peukut pystyssä! En muista millonka olisin ollu ennen menkkoja näin väsy, vaikka usein väsy oonkin.
Aamulla ei mitään menkkaoloja, mutta nyt aamupalan jälkeen alkoi tutuntuntuinen jomottelu :/
Odotellaan siis. Nyt siis kp28/27-31, mitä vain voi vielä tapahtua..
Tellun päivät on kans vähissä, kuulostaa hyvältä! Ehkäpä se ei olekaan outoa vaan luonnollista laatua :) Peukkuja!!
Marjanalle vielä tsemppiä ja malttia, toivotaan, että pääset ensi viikolla vielä testailemaan!
Muttiksella testit kuuostaa kyllä erikoisilta... jos siinä on kuitenkin kaks viivaa, niin se kuulostaa jo hyvältä! Toivottavasti ehdit testata jossain välissä jollain toisella testimerkillä, aika varmasti sieltä plussa pärähtää! :)
Nyt ajatukset arkitouhuihin, jospa täti unohtuis muisa tohinoissa tulla visiitille.
Mites Eleanora? Ja muut plussalinjalla olevat?
Täällä yksi esimerkki limakalvojen kuivumisesta vaikka onkin plussannut! Itsellä siis oli koko kierron sahara alakerrassa, sekä nenänlimakalvoilla että suussa. Ei tullut oikeastaan edes oviksen aikaan kunnolla mitään... ja nyt plussan tultua tilanne on vaan pahentunut!? Eli kaipa se sitten voi niinkin päin olla mahdollista! Itsekin juuri tuon kuivuuden vuoksi epäilin vahvasti plussan mahdollisuutta, mutta...
Huomennahan se sitten selviää, kun teen testin aamulla.
Haluan tehdä testin aamupissasta, niin ei tarvitse sitten miettiä, että onkohan siksi nega (oletan siis, että on nega) kun ei ole tarpeeksi hormoonia... kun päivällä tulee rampattua veskissä niin usein.
Onpas täällä hiljaista tänään. Ulkona on ihana ilma. Me lähdemme kohta syömään. Tämä mamma ei jaksa kokata tänään=)
Tellu
testi tehty ja tulos oli odotettu nega. Ei onneksi edes harmita, koska se plussa olisi ollut lähes ihme! Nyt vaan ihmettelen, että mihin se täti on hyytynyt?????
Toivottavasti menkat alkaa pian, ettei kierto veny hirmu pitkäksi. Mulla ei ole koskaan ollut mikään kovin pitkä kierto....
Tellu kp 31/?
Tulin vaan IHMETTELEMÄÄN vielä omaa napaani!
Kävin äsken vessassa (ja joo) kaivoin roskista... olen siis julkisesti dyykkaaja! Nyt siihen testiin on tullun pikkupätkä toista viivaa????
Onko testi viallinen vai hyytyykö mulla tädin lisäksi testitkin?!?
Siinä on siis ihan vahva se kontrolliviiva ja n. 1 mm pituinen pätkä toista viivaa. Melko paljon toista viivaa haaleampi, mutta erittäin selkeästi erottuva kuitenkin. Ihmetyttää vaan kun sitä on niin lyhyt pätkä...
:O
En mä tajua! Olen siis tajuton Tellu =D
Muttis kp 44/38-43 yk 7
Pompelo kp 42/26-28
Kokis kp 39/26-28 yk 4
Marjana kp 32/32(-37) yk 11
Krislee kp 31/? yk 3
Hipskukka kp 31/28 yk 3
Tellu kp 31/28
Maatis 29/28-33 yk3
Mermaid kp 28/28-30 yk 5
Miiru75
Sassu
Sandokai kp 30/30 yk 1
Rupikonna kp 30/28-30
Ollikolli kp 32/28
Mallu84 dpo12
Minny 26/31 yk7
Arianna kp 23/27-28
Lindaliina kp 35/30
Miina kp 27/25-28
ei kannata Marjana vielä hätääntyä. Se on vain sitä kun hyvis ajoin on liikkeellä :)
mulla on nyt itse asiassa kp27, kun laskin päivät uusiksi. Eli viime kierron mukaan tänään alkaisi menkat ja sitä edellisen kierron mukaan vasta ens tiistaina! Hirveesti on menkkaoireita, aamulla tuntui et nyt alkaakin (taas), mutta ei. Vähän on huonovointisuutta, mutta se voi johtua siitä, että vetäsin illalla irtistä naamaan kauheessa makeanhimossa. Ja sitte oon toisaalta vähän depis ja masis, semmosta perus-pmsää ja ruoka ei oikein maistu.. tai lähinnä sen laittaminen. Ei yhtään hotsita alkaa vääntää jotain oikeeta ruokaa :/
Väsy on myös aika armoton ja lämmöt hiukka koholla. kylmä on.
voi olla kumpaa vain...
mut kukas oli aamulla testaamas? muttis? huhuu!