Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on ollut ylipainoinen ja laihtunut reilusti, niin miten menee loppuelämä? Kaloreja vahtiessa?

Vierailija
03.01.2011 |

Siis onko siinä perää, että jos on kerran ollut reilusti ylipainoinen niin helposti kilot kerääntyvät jatkossakin? Vai tuleeko painonhallinnasta sellainen automaatti, joka toimii ilman sen kummempaa panostusta?

Mietin tätä erään tuttuni takia. Hän laihtui 30 kg aloitettuaan liikunnallisemman elämän, mutta jostakin syystä hän ei halua puhua lainkaan nykyisestä suhtautumisestaan ruokaan. Ihan kuin aiheesta puhuminen olisi tuskallista. Ja miksi mua sitten kiinnostaisi tietää... ehkä olen vain niin utelias?

Kertokaa, te joilla on asiasta vankkaa tietoa, kiitos!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia saa pavuista, iduista, pähkinöistä, siemenistä...

Vierailija
62/64 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin noin viisitoista kiloa ja ei mun tarvitse mitenkään erityisesti kaloreita laskea, aloin vain syömään järkevähkösti, tosin vieläkin voin esim. viikonloppuna syödä pelkkää suklaata enkä mitään muuta, mutten liho koska en kuitenkaan syö itseäni täpötäyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko siinä perää, että jos on kerran ollut reilusti ylipainoinen niin helposti kilot kerääntyvät jatkossakin? Vai tuleeko painonhallinnasta sellainen automaatti, joka toimii ilman sen kummempaa panostusta?

Mietin tätä erään tuttuni takia. Hän laihtui 30 kg aloitettuaan liikunnallisemman elämän, mutta jostakin syystä hän ei halua puhua lainkaan nykyisestä suhtautumisestaan ruokaan. Ihan kuin aiheesta puhuminen olisi tuskallista. Ja miksi mua sitten kiinnostaisi tietää... ehkä olen vain niin utelias?

Kertokaa, te joilla on asiasta vankkaa tietoa, kiitos!

Riittää kun muistaa että kaikkea kohtuudella. Mitään ravintoainetta ei tarvitse (eikä saakaan) jättää pois.

Vierailija
64/64 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viljoja, kamalata.... :)

Annapa yksikin tieteellinen tutkimus, joka väittää, että ilman viljoja tai perunaa tai riisiä ei pärjää, odotan mielenkiinnolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä