Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, anoppi antoi sitten joululahjaksi lehden tilaajalahjan.

Vierailija
03.01.2011 |

Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(

Noloa.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt alkaa jatkossa ottamaan selvää kaikkien mahdollisten lehtien tilaajalahjat ennen kuin uskaltaa ostaa lahjan =o

Ettei vaan vahingossa osta jotain minkä saa jonkun lehden kylkiäisenä :/

Vierailija
62/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt alkaa jatkossa ottamaan selvää kaikkien mahdollisten lehtien tilaajalahjat ennen kuin uskaltaa ostaa lahjan =o Ettei vaan vahingossa osta jotain minkä saa jonkun lehden kylkiäisenä :/

Jos välit menee tuollaisesta lehden kylkiäis lahjaan suhtautumisesta niin ei välit vamaan olleet kovin hyvä tai olisivat menneet kuitenkin jossain vaiheessa vaikka olisit yrittänyt miten sillä kaikkia ei voi mielyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, muuten voisin sen antaa mutta en lahjaksi.

Vierailija
64/91 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se koru Liisa Vitalin suunnittelema hopeinen pallo-koru? Niitähän myydään kaupoissakin, ihan samoja koruja.

<a href="http://liisavitalidesign.com/" alt="http://liisavitalidesign.com/">http://liisavitalidesign.com/</a&gt;

siis tuommoinen? Itse olen saanut Annan tilaajalahjana tuota sarjaa

http://www.otavamedia.fi/c/document_library/get_file?folderId=197965&na…

Vierailija
65/91 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin anopille teilaajalahja pöytäliinan (ei ole mun makuuni, anopin makuun on). miehelle annoin kaksi (2!) netcyclerista ilmaiseksi saamaani uudenveroista kirjaa. joulukortit askartelin kirjaston ilmaiskirjahyllysät löytämästäni joulukirjan sivuista. KA-MA-LAA :O

Vierailija
66/91 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.Ei lahjalla ole väliä vaan sillä että ylipäätänsä saa lahjan.

Kerran kyllä on anopin lahja naurattanut.Hän siis antoi minulle lahjaksi 2 vuotta vanhan suklaapatukan ja portin lippiksen.En suuttunut,vaan nauroin:D

Vierailija
67/91 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain itelleni mocca masterin. Ja noita kaulakoruja saa kodin kuvalehden tilauksesta ja perhelehden ainakin

Vierailija
68/91 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(

Noloa.

En ymmärrä, mitä noloa on siinä, että saa lahjaksi mieluisen ja kauniin design-korun, joka on vieläpä kallisarvoinen. Riippumatta siitä, mitä lahjan antaja on lahjasta mahdollisesti maksanut. Itse olisin kiitollinen vaikka Yves Rocherin kaupanpäällisestä, jos vaan lahja muutoin on tyyliseni.

Itse olen tilannut sisustuslehden kotiini, jotta sain ystävälleni lahjaksi Ivana Helsinki -sisätossut kissakuvioilla. Ystäväni on kissaihminen, arvostaa nimekkäitä merkkejä ja oli lahjasta innoissaan. Ja varmasti olisi ollut, vaikka olisin kertonut saaneeni ne "kaupan päälle". Tosiasiassa se lehtitilaus oli kaupanpäällinen, koska koko tilauksen syynä oli nuo tossut.

Vierailija
69/91 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja kaupanpäällinen, halpaa krääsää vai kallista designia, nolointa ehkä olisi saada tuota kallista designia kun ei olla mikään rikas suku (eikä miehenkään suku). Pääasia on, että lahja on saajansa näköinen. Kerään iittalan kivi tuikkulyhtyjä ja olen saanut niitä anopilta lahjaksi, eikä yhtään haittaa että hän ottaa niitä omista varastoistaan (on siis poistanut omasta käytöstään). Kerran sain tosin lahjaksi Pirkan kirjan, en nyt muista oliko siinä jotain ruuanlaitto ohjeita vai kodin siivous neuvoja vai mitä, mutta siitä kyllä pahoitin mieleni, se samainen kirjanen kun jaettiin varmaan joka talouteen.

Vierailija
70/91 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kehtaisi antaa kenellekään mitään tilaajalahajaa. Enkä haluaisi mitään tilaajalahjaa saada lahjaksi. Yleensä tilaajalahjat on otain ylijäämiä tavaroita, jotka e kelpaa kenellekään.

pyh.

Kyllä minä vähintään 10euron lahjan ostan. Tai sitten en osta lahjaa ollenkaan (parempi vaihtoehto kuin joku ylijäämä)

Vierailija
71/91 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin anopille teilaajalahja pöytäliinan (ei ole mun makuuni, anopin makuun on). miehelle annoin kaksi (2!) netcyclerista ilmaiseksi saamaani uudenveroista kirjaa. joulukortit askartelin kirjaston ilmaiskirjahyllysät löytämästäni joulukirjan sivuista. KA-MA-LAA :O

ostaisin mielellani anopilleni!

Vierailija
72/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta anoppi piti ITSE tilaajalahjana saadun nuottikirjan...

Vierailija
73/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala jos ihmiset ajattelisivat kaikki noin. Ettei esimerkiksi käyttämätöntä tavaraa voisi antaa lahjaksi, jos ei ole maksanut siitä täyttä hintaa.

Vierailija
74/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan ne just ne, joita toivoin, oikea väri ja kuosi, mutta kyllä nyppi kun tajusin, että ne on ostettu alesta. Olisi mennyt johonkin toiseen kauppaan ja ostantu täydellä hinnalla, nyt meni kyllä maku koko lahjasta.

Vierailija
75/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi- ettäs tiedätte

Vierailija
76/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän miniääni takanapäin rutkuttamisen vaivalta.

Vierailija
77/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan ne just ne, joita toivoin, oikea väri ja kuosi, mutta kyllä nyppi kun tajusin, että ne on ostettu alesta. Olisi mennyt johonkin toiseen kauppaan ja ostantu täydellä hinnalla, nyt meni kyllä maku koko lahjasta.

Ootko ihan kajahtanut? Miksi pitäs maksaa enemmän halutusta tavarasta jos halvemmallakin saa?? En voi käsittää. Aika kerskaa on.

Vierailija
78/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan kajahtanut? Miksi pitäs maksaa enemmän halutusta tavarasta jos halvemmallakin saa?? En voi käsittää. Aika kerskaa on.

Vierailija
79/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hieman suututtu, kun naapurini antoi minulle apteekin ilmaisen vuosikalenterin ja apteekista tulleet perunankuorimakäsineet (niitä sai yhteenaikaan, kun osti 2 tietyn merkkistä tuotetta)

Vierailija
80/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei kait sen pitäis olla, siis oikeasti, jos kerran tykkäät... kerrot vaan mahdollisille kysyjille, että kylkiäisenä tuli, ei et anoppi antoi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan