Jaahas, anoppi antoi sitten joululahjaksi lehden tilaajalahjan.
Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(
Noloa.
Kommentit (91)
tässä nyt alkaa jatkossa ottamaan selvää kaikkien mahdollisten lehtien tilaajalahjat ennen kuin uskaltaa ostaa lahjan =o Ettei vaan vahingossa osta jotain minkä saa jonkun lehden kylkiäisenä :/
Jos välit menee tuollaisesta lehden kylkiäis lahjaan suhtautumisesta niin ei välit vamaan olleet kovin hyvä tai olisivat menneet kuitenkin jossain vaiheessa vaikka olisit yrittänyt miten sillä kaikkia ei voi mielyttää...
En todellakaan, muuten voisin sen antaa mutta en lahjaksi.
Mutta onko se koru Liisa Vitalin suunnittelema hopeinen pallo-koru? Niitähän myydään kaupoissakin, ihan samoja koruja.
<a href="http://liisavitalidesign.com/" alt="http://liisavitalidesign.com/">http://liisavitalidesign.com/</a>
siis tuommoinen? Itse olen saanut Annan tilaajalahjana tuota sarjaa
http://www.otavamedia.fi/c/document_library/get_file?folderId=197965&na…
annoin anopille teilaajalahja pöytäliinan (ei ole mun makuuni, anopin makuun on). miehelle annoin kaksi (2!) netcyclerista ilmaiseksi saamaani uudenveroista kirjaa. joulukortit askartelin kirjaston ilmaiskirjahyllysät löytämästäni joulukirjan sivuista. KA-MA-LAA :O
Niinpä.Ei lahjalla ole väliä vaan sillä että ylipäätänsä saa lahjan.
Kerran kyllä on anopin lahja naurattanut.Hän siis antoi minulle lahjaksi 2 vuotta vanhan suklaapatukan ja portin lippiksen.En suuttunut,vaan nauroin:D
sain itelleni mocca masterin. Ja noita kaulakoruja saa kodin kuvalehden tilauksesta ja perhelehden ainakin
Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(
Noloa.
En ymmärrä, mitä noloa on siinä, että saa lahjaksi mieluisen ja kauniin design-korun, joka on vieläpä kallisarvoinen. Riippumatta siitä, mitä lahjan antaja on lahjasta mahdollisesti maksanut. Itse olisin kiitollinen vaikka Yves Rocherin kaupanpäällisestä, jos vaan lahja muutoin on tyyliseni.
Itse olen tilannut sisustuslehden kotiini, jotta sain ystävälleni lahjaksi Ivana Helsinki -sisätossut kissakuvioilla. Ystäväni on kissaihminen, arvostaa nimekkäitä merkkejä ja oli lahjasta innoissaan. Ja varmasti olisi ollut, vaikka olisin kertonut saaneeni ne "kaupan päälle". Tosiasiassa se lehtitilaus oli kaupanpäällinen, koska koko tilauksen syynä oli nuo tossut.
lahja kaupanpäällinen, halpaa krääsää vai kallista designia, nolointa ehkä olisi saada tuota kallista designia kun ei olla mikään rikas suku (eikä miehenkään suku). Pääasia on, että lahja on saajansa näköinen. Kerään iittalan kivi tuikkulyhtyjä ja olen saanut niitä anopilta lahjaksi, eikä yhtään haittaa että hän ottaa niitä omista varastoistaan (on siis poistanut omasta käytöstään). Kerran sain tosin lahjaksi Pirkan kirjan, en nyt muista oliko siinä jotain ruuanlaitto ohjeita vai kodin siivous neuvoja vai mitä, mutta siitä kyllä pahoitin mieleni, se samainen kirjanen kun jaettiin varmaan joka talouteen.
En minä ainakaan kehtaisi antaa kenellekään mitään tilaajalahajaa. Enkä haluaisi mitään tilaajalahjaa saada lahjaksi. Yleensä tilaajalahjat on otain ylijäämiä tavaroita, jotka e kelpaa kenellekään.
pyh.
Kyllä minä vähintään 10euron lahjan ostan. Tai sitten en osta lahjaa ollenkaan (parempi vaihtoehto kuin joku ylijäämä)
annoin anopille teilaajalahja pöytäliinan (ei ole mun makuuni, anopin makuun on). miehelle annoin kaksi (2!) netcyclerista ilmaiseksi saamaani uudenveroista kirjaa. joulukortit askartelin kirjaston ilmaiskirjahyllysät löytämästäni joulukirjan sivuista. KA-MA-LAA :O
ostaisin mielellani anopilleni!
mutta anoppi piti ITSE tilaajalahjana saadun nuottikirjan...
Kamala jos ihmiset ajattelisivat kaikki noin. Ettei esimerkiksi käyttämätöntä tavaraa voisi antaa lahjaksi, jos ei ole maksanut siitä täyttä hintaa.
olihan ne just ne, joita toivoin, oikea väri ja kuosi, mutta kyllä nyppi kun tajusin, että ne on ostettu alesta. Olisi mennyt johonkin toiseen kauppaan ja ostantu täydellä hinnalla, nyt meni kyllä maku koko lahjasta.
Säästän miniääni takanapäin rutkuttamisen vaivalta.
olihan ne just ne, joita toivoin, oikea väri ja kuosi, mutta kyllä nyppi kun tajusin, että ne on ostettu alesta. Olisi mennyt johonkin toiseen kauppaan ja ostantu täydellä hinnalla, nyt meni kyllä maku koko lahjasta.
Ootko ihan kajahtanut? Miksi pitäs maksaa enemmän halutusta tavarasta jos halvemmallakin saa?? En voi käsittää. Aika kerskaa on.
Ootko ihan kajahtanut? Miksi pitäs maksaa enemmän halutusta tavarasta jos halvemmallakin saa?? En voi käsittää. Aika kerskaa on.
mutta hieman suututtu, kun naapurini antoi minulle apteekin ilmaisen vuosikalenterin ja apteekista tulleet perunankuorimakäsineet (niitä sai yhteenaikaan, kun osti 2 tietyn merkkistä tuotetta)
vaikka ei kait sen pitäis olla, siis oikeasti, jos kerran tykkäät... kerrot vaan mahdollisille kysyjille, että kylkiäisenä tuli, ei et anoppi antoi :)
tässä nyt alkaa jatkossa ottamaan selvää kaikkien mahdollisten lehtien tilaajalahjat ennen kuin uskaltaa ostaa lahjan =o
Ettei vaan vahingossa osta jotain minkä saa jonkun lehden kylkiäisenä :/