Jaahas, anoppi antoi sitten joululahjaksi lehden tilaajalahjan.
Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(
Noloa.
Kommentit (91)
annoin anopille teilaajalahja pöytäliinan (ei ole mun makuuni, anopin makuun on). miehelle annoin kaksi (2!) netcyclerista ilmaiseksi saamaani uudenveroista kirjaa. joulukortit askartelin kirjaston ilmaiskirjahyllysät löytämästäni joulukirjan sivuista.
KA-MA-LAA :O
Onko lahja muka jotenkin huonompi? Olenhan minä maksanut kalliin tilaushinnan juuri sen vuoksi, että saisin sen tilaajalahjan ja voisin antaa sen anopille. Toivottavasti anoppini ei ole noin kranttu kuin sinä. :(
Sitä paitsi ilahduin kun luulin että koru oli ostettu ajatuksella ihan mua varten. Sitten selviää että se koru olikin vaan ylijäämää...ap
Sitä paitsi ilahduin kun luulin että koru oli ostettu ajatuksella ihan mua varten. Sitten selviää että se koru olikin vaan ylijäämää...ap
vaikka se olisi Tiffanyltä ostettu, jos olet itse saanut sen ilmaiseksi (kuten lahjan luonteeseen kuuluu)?
jonka joka ikinen tilaaja saa? Vai esim. Kalevala-koru, jonka saa jos tilaa lehden itselle ja ystävälle suunnilleen ikuisiksi ajoiksi.. Noilla on mielestäni vissi ero. Itsekin tilasin kerran yhden lehden ystävänlahjaksi koska itselleni sain Villeroy&Bochin aterimet! Erittäin arvokas lahja ja aterimia käytetään meillä vieläpä ns. parempina aterimina, kun perushackmanit on arkikäytössä. Ei ne aterimet minusta ole sen huonommat sen takia, että lehdellä jostain syystä oli tuollainen hyvä tarjous. Yhtä hyvin olisin voinut antaa lehtitilauksen lahjaksi yhdelle ja aterimet toiselle, mutta nyt päätin pitää ne itse.
Me Naiset itselleen , etä sai lahjaksi puuttuvan Muumimukin. Antoi mulle neljä mukia ja sain vielä lukea lehdet.
Että saa sulle sopivan lahjan.
Kiittämätön olet. Tykkäsit lahjasta nin kauan kunnes tajusit ettei ole kaupasta ostettu.
Tai ehkä onkin, mistäs sen tiedät???
teitä lahjoista ruikuttajia.Mulle on ainakin Joulussa, synttäreissä yms. tärkeää ystävien kanssa yhdessä olo, se on parasta lahjaa.
Mun sisko on just sellanen jonka lahjatoiveet hipoo atmosfäärejä vaikka neiti on 35v. ja hirvee ruikutus jos ei just oo saannu sitä mitä haluaa.Hyvä esimerkki oli, kun neiti halusi synttärilahjaksi kahvinkeittimen....ei sitten mitään 30€ maksavaa vaan tietysti Moccamasteri anopillaan ostatti.Kyllä hävetti siskon puolesta.
Itse en edes koskaan kehtaa pyytää mitään lahjaksi, enkä myöskään loukkaannu jos en mitään saa.Itse arvostan enemmän esim. juuri tuota yhdessä oloa.....
Saatte lahjoja, jopa nättejä, mutta onkin ihan byhyy kun ne eivät ole maksaneet jotain euromäärää... :0
Kyllä mulle hopeakorut ja apteekin kuorimahanskat kelpaa, sehän on kiva että joku ANTAA lahjan.
t. saman setin itse tilanneena saanut ja tykkäsin kovasti, swaroskin kristallit ja kaikki
tilasin lehden ja lahjana tuli pentikin poro. annoin lahjaksi. en ajatellut, että olisi paha. eli siis olisi parempi, jos olisin poron pitänyt itselläni tarpeettomana jossain kaapin pohjalla ja ostanut ystävälleni täydellä hinnalla poron. ystäväni oli haaveillut porosta ja näin sain sellaisen hänelle annettua. väärin siis, ilmeisesti :(
et joululahjat maksaa 20-30 euroa. Ei tuu sit mitään epäselvyyksiä.