Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, anoppi antoi sitten joululahjaksi lehden tilaajalahjan.

Vierailija
03.01.2011 |

Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(

Noloa.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanu anopilta joululahjaksi Kotilieden ilmaiskalenterin yx joulu=)

Vierailija
42/91 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa lehtitilauksissa, missä saa ns tilaajalahjaksi esim Moccamasterin niin se itse tilaus maksaa 125e  tjt. ... eli kyllä se Moccamaster on huomioitu tilauksessa, kun normaali tilaus olisi esim 39e jne.

Noi korut on aivan ihania, mitä tänne on linkitetty ja itselle olisi kelvannut jokainen!!

Ei ole välttämättä ollut mikään tilaajalahja ja jos on ollutkin niin kallis sellainen!! Ja kyllä siitä lehtitilauksesta on joutunut sen mukaan maksamaankin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme tyyppejä olette, nauttisitte vaan lahjoistanne!

Vierailija
44/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherilta ilmaislahjaksi saamani fleece-takin. Yhtenä vuonna annoin ilmaislahjaksi saamani pussilakanat.

Aina on äiti tykännyt.

Ja ajatelkaapa. Äiti antoi minulle kerran lahjaksi sellaisen yöpuvun, minkä oli saanut veljeltäni, mutta oli hänelle liian pieni.

Ihan ollaan oltu tyytyväisiä aina lahjoihimme, koska turhaan sitä tavaraa roskiin heittää jos voi antaa toiselle, joka tarvitsee. Eikä tuota rahaakaan liikaa meillä ole.

Vierailija
45/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flora-kampanjasta saamani Shrek-videon (jota hän toivoi lahjaksi). Kummilapseni on mulle hyvin tärkeä ja läheinen, tuossa vieressä se nukkuu nytkin.

Vierailija
46/91 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todellakaan ymmärrä ironiaa... (Tuo alepussilakanajuttu.) Enää en ihmettele, miksi Hazardin kolumni Halmeesta ei mennyt monenkaan jakeluun.

Vierailija
47/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Hyvä esimerkki oli, kun neiti halusi synttärilahjaksi kahvinkeittimen....ei sitten mitään 30€ maksavaa vaan tietysti Moccamasteri anopillaan ostatti.Kyllä hävetti siskon puolesta. .....

Vierailija
48/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niitä jaellaan ilmaisina tilaajalahjoina. Mies ei arvosta mun äitiyttä yhtään:(

Vierailija
49/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa arvostaa laatua ja osa kaunista krääsää. Laatu lahjaan(joita itse ostan) menee 100e ja krääsä-lahjoihin(joita saan mm.anopilta ja miehen veljen vaimolta) menee 20e. Tänä jouluna oivalsin, että kun nyt parin vuoden kokemuksella tiedän, kuka antaa minkäkin tyylisiä lahjoja, niin ensi vuonna en enää osta omanlaisiani lahjoja vaan vastaanottajan tyyliin sopivia.

Vierailija
50/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa arvostaa laatua ja osa kaunista krääsää. Laatu lahjaan(joita itse ostan) menee 100e ja krääsä-lahjoihin(joita saan mm.anopilta ja miehen veljen vaimolta) menee 20e. Tänä jouluna oivalsin, että kun nyt parin vuoden kokemuksella tiedän, kuka antaa minkäkin tyylisiä lahjoja, niin ensi vuonna en enää osta omanlaisiani lahjoja vaan vastaanottajan tyyliin sopivia.

Vierailija
51/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna en enää osta omanlaisiani lahjoja vaan vastaanottajan tyyliin sopivia.

Sulla kestää oikeasti vuosia tajuta, että lahjan täytyy olla vastaanottajan tyylinen eikä lahjan antajan tyylinen? Mitä vitun oivaltamista tuossa on ollut, eikö sen tyhmempikin tajua?

Rahalla ei oo tyylin kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
52/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt, kun luin tätä ketjua, ratkesi sekin ongelma että kuinka löydän sopivia krääsä-lahjoja: lehtien tilaajalahjat ! Lehtitarjouksista vinkit ja sitten johonkin halpahalliin. =)

Vierailija
53/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ex-anopilta joskus muinoin yves rocherin ilmaiskamaa, voi luoja!

Syksyllä mulle soitteli joku lehtimyyjä ja kehu miten olis hieno huivi tulossa tilaajalahjaksi. Mä sanoin sille että en oo huivi-ihmisiä ollenkaan, korkeintaan talvella käytän jotain kaulaliinaa. Lehtimyyjä tokas että, "no voihan tän antaa vaikka lahjaksi". Niin voi joo, mutta kun en antais ikinä, on sen verta noloa.

Vierailija
54/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri sen saman tuotteen mistä sinä (tyhmyyksissäsi) maksaisit 100€ ja minä löytäisin 20 eurolla. Ei ilmeisesti kelpaisi antaa kuiten kaan?? Jätätkö sinä hintalaput tuotteisiin, jotka annat lahjaksi?

Vierailija
55/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ennen tätä tajunnut, että tuostakin vois loukkaantua. Eri asia mun mielestä olis jotku osuuspankin mainoskassit, mutta siis jos jotain ihan "oikeaa" tavaraa on, niin onko sen väliä onko tilaajalahja vai kaupasta ostettu?

Minusta on vaan ihanaa, kun poika sai naapureilta joululahjaksi villasukat ja lapaset. Eikä se lahjasta tehnyt yhtään huonompaa, että olivat voittaneet ne arpajaisista.

Vierailija
56/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tilaajalahjoina on annettu muumimukeja ja pentikin hopeisia pojojakin. Silti niitä vaan vieläkin myydään hyvään hintaan kaupoissa.

Vierailija
57/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lahjoitti meille kerran jonkun lehden tilaajalahjukset. Siinä oli monenlaista laukkua. Entä sitten, roskiinko sen olisi pitänyt ne heittää?

Vähän kiitollisuutta peliin, sentään muisti teitä jotenkin.

Vierailija
58/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se koru Liisa Vitalin suunnittelema hopeinen pallo-koru? Niitähän myydään kaupoissakin, ihan samoja koruja.

http://liisavitalidesign.com/

siis tuommoinen? Itse olen saanut Annan tilaajalahjana tuota sarjaa

Vierailija
59/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain anopilta sen vanhan maljakon jota ei halunnut enää käyttää / säilyttää. No ei se mitään minä annoin anopille työpaikalta lahjaksi saamani voimistelukuminauhan...

Ja yllätys yllätys. Kumpikin oli tyytyväisiä. Kerättiin yhteiselle kirppikselle tavaraa ja jos nähtiin toisen pinossa jotain itselle kelpaavaa niin pyydettiin heti käyttöön tai joululahjana (vain siksi joululahjana että lapset näkevät äidin ja mummonkin saavan paketteja).

Vierailija
60/91 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäsin kovasti saamastani lahjasta, joka oli ostettu alennusmyynnistä. Olipa vielä hintalaputkin paikoillaan. Oli maksanut n 50€, kun normaalihinta oli yli 80€.

Mulle ei ainakaan olisi yhtään lisäarvoa tuonut se että olisi maksanut siitä sen 30€kin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä