Jaahas, anoppi antoi sitten joululahjaksi lehden tilaajalahjan.
Koru on sinänsä ihan nätti hopeakaulakoru, mutta nyt meni maku kun huomasin, että noita annetaan annan tilaajalahjoina :(
Noloa.
Kommentit (91)
Melkein kaikkia saa ostettua myös kaupoista!!!
Olen tehnyt tuotteista kauppoja näiden lehtitalojen kanssa juuri tilaajalahjoista ja aina myös kysytty myyntihintaa kaupoissa.
eihän välttämättä ollut tilaajalahja!!
Melkein kaikkia saa ostettua myös kaupoista!!!
Olen tehnyt tuotteista kauppoja näiden lehtitalojen kanssa juuri tilaajalahjoista ja aina myös kysytty myyntihintaa kaupoissa.
eihän se voi silti kelvata, kun joku voi luulla tilaajalahjaksi. Ruikutituikuti.
vauvatuliaisena siis kun meille syntyi vauva äitiyspakkauksen bodyn. Eli kirpparilta ostettu. UUdelta kyllä näytti, mutta valitettavasti maku meni.
Niin mä ymmärsin, että lahjan saaja oli ihan itse päätellyt, että se oli kirpparilta. Ei vissiin tiedä, että noita myydään ihan uutenakin. Eikä lapseton välttämättä tiedä, mitkä on äitiyspakkauksen vaatteita, jos tehtaanmyymälästä käy ostamassa.
että antoi mulle lahjaksi esineen, jonka oli itse saanut joululahjaksi omalta työnantajaltaan. Kyseinen tavara ei ole pätkääkään anoppini tyyliä, mutta sen sijaan erittäin paljon minun tyyliäni. Eli hieno homma. Olin hyvin iloinen. Paremminhan tämä näin meni kuin siinä tapauksessa, että anoppi olisi periaatteesta pitänyt itsellään inhoamansa tavaran, jota minä olisin sitten katsellut kaihoisasti...
ulkomaille lisääntyy.
Mariseville miniöille ja kitiseville kavereille on helppo antaa lahjaksi puu kehitysmaihin.
Itse en ole sellainen että suutun vaikka saisin joululahjaksi halvan tavaran.
Mutta eräs kerta sai kyllä sappeni kiehumaan.
Tämä tapahtui kun olin 12 vuotias. Olin lainannut veljelleni kesällä 2 kirjaa (Tämä tapahtui 2002,olen nyt 20) ihmettelin kun kirjoja ei kuulunut.
Noh,veljeni perheineen toi joululahjat ja innostuin kun paketti oli kookas, jouluna mieli valahti kun avasin tämän paketin, sisällä nimittäin oli ne 2 omaa kirjaani.
Ja kaksoissisarelleni he olivat ostaneet kalliin meikkisetin ja suklaata.
Ja en sinä jouluna saanut juuri muita lahjoja, sillä vanhemmilla ei ollut varaa ja ainoa paketti tuli tädiltä.
Se joulu oli kaikkiaan huonoin elämässäni.
Myöhemmin selvisi että se pakettijuttu ei ollut vahinko,he kun olivat veljen pikkutytön mukaan puhuneet että olin ainoa joka ei tarvinnut lahjaa.
Itse en ole sellainen että suutun vaikka saisin joululahjaksi halvan tavaran. Mutta eräs kerta sai kyllä sappeni kiehumaan. Tämä tapahtui kun olin 12 vuotias. Olin lainannut veljelleni kesällä 2 kirjaa (Tämä tapahtui 2002,olen nyt 20) ihmettelin kun kirjoja ei kuulunut. Noh,veljeni perheineen toi joululahjat ja innostuin kun paketti oli kookas, jouluna mieli valahti kun avasin tämän paketin, sisällä nimittäin oli ne 2 omaa kirjaani. Ja kaksoissisarelleni he olivat ostaneet kalliin meikkisetin ja suklaata. Ja en sinä jouluna saanut juuri muita lahjoja, sillä vanhemmilla ei ollut varaa ja ainoa paketti tuli tädiltä. Se joulu oli kaikkiaan huonoin elämässäni. Myöhemmin selvisi että se pakettijuttu ei ollut vahinko,he kun olivat veljen pikkutytön mukaan puhuneet että olin ainoa joka ei tarvinnut lahjaa.
Ja mikä oli perustelu sille, että "et tarvinnut lahjaa" kun olit 12-vuotias?
Itse en ole sellainen että suutun vaikka saisin joululahjaksi halvan tavaran. Mutta eräs kerta sai kyllä sappeni kiehumaan. Tämä tapahtui kun olin 12 vuotias. Olin lainannut veljelleni kesällä 2 kirjaa (Tämä tapahtui 2002,olen nyt 20) ihmettelin kun kirjoja ei kuulunut. Noh,veljeni perheineen toi joululahjat ja innostuin kun paketti oli kookas, jouluna mieli valahti kun avasin tämän paketin, sisällä nimittäin oli ne 2 omaa kirjaani. Ja kaksoissisarelleni he olivat ostaneet kalliin meikkisetin ja suklaata. Ja en sinä jouluna saanut juuri muita lahjoja, sillä vanhemmilla ei ollut varaa ja ainoa paketti tuli tädiltä. Se joulu oli kaikkiaan huonoin elämässäni. Myöhemmin selvisi että se pakettijuttu ei ollut vahinko,he kun olivat veljen pikkutytön mukaan puhuneet että olin ainoa joka ei tarvinnut lahjaa.
Ja mikä oli perustelu sille, että "et tarvinnut lahjaa" kun olit 12-vuotias?
Sen kun tietäisi.Mun veli ei oikein ole koskaan pitänyt musta,kaksoissisar oli aina se tärkein.
Enkä ole kehdannut kysyäkään. Millakaan ei muistanut muuta kuin sen että olivat puhuneet että Ei se mitään lahjaa tarvi.
Pännii ihan sikana jos lahjan mukana ei tule kuittia josta voi varmistaa että tuote on ollut kallis ja ostettu sosiaalisesti korkeatasoiesta putiikista.
Vai miten se olikaan. Jotain se sanonta kertoi lahjahevosesta ja sen suusta. En nyt muista.
Kyllä täällä on kiittämättömiä kakaroita liikkeellä kun valittavat lahjoista! Menisitte itseenne.
Minulle on tärkeää korussa, että se on omaan tyyliin sopiva, mutta myös se, että niitä ei ole kaikilla vastaantulijoilla.
Ärsyttäisi ajatus, että "kaikki" katselevat korua sillä silmällä, että "tuli sitten Anna tilattua".
ja tulin siihen tulokseen että on ihan ok antaa ilmaislahja, kunhan se vaan on arvokas ja tunnettu merkki :)
"en mä rahan ja materian perää ole"
tosin anoppi on ex, mutta olemme silti ystäviä. Ja hän sanoi, ettei itse tykkää korusta, ja sai sen tilaajalahjaksi elle-lehdestä, että haluaisinko minä sen. Tottakai halusin, tosi nätti koru, ja mun tyylinen! Lahja ei siis ollut paketissa, ei ollut ajatellut sitä lahjaksi minulle.
ilmainen lehden mukana tuleva autokalenteri ensivuodelle.. :D Huumorilla otettiin, itelle ei tulis mieleen esimerkiksi valitut palat-kalenteria kenellekään kääriä pakettiin.
Miksi ei voisi antaa? Sehän on arvokas koru, jonka voit myydä huuto.netissä ja saat siitä 50 euroa.
Kultakeskuksessa sen hinta on jotain 180€. Mun tyylinen, ihana. Olen pitänyt parissa juhlassa. Pidä koru laatikossa ja pidä vaikka mummona tai anna tyttärellesi, ei se arvo siitä alene.
ei tosin ollut paketissa, mutta olivat liian pienet hänelle... ja kun sanoin etten käytä sukkiksia sanoi että voin antaa ne jollekin tutulle, että sillee:)))
ja tulin siihen tulokseen että on ihan ok antaa ilmaislahja, kunhan se vaan on arvokas ja tunnettu merkki :)
"en mä rahan ja materian perää ole"