Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Kesäkuun kullannuput 2011 Tammikuussa ***

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Millariina, olen kauhean pahoillani puolestanne. Jaksamista ja voimia koko perheelle.

Vierailija
62/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millariina, hirveästi jaksamista raskaassa tilanteessanne. Varmasti pikku enkelinne säilyy aina muistoissanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lauantaina pelästyttiin aika pahasti, olin aika vakavassa työtapaturmassa ja mietin että voiko raskaus jatkua normaalisti tuollaisen jälkeen. Pääsin ylimääräiseen ultraääneen Diacorille ja vasta sitten helpotti kun kuuli että vauvalla on kaikki hyvin.

Sen lisäksi meillä oli eilen rakenneultra ja siellä sitten kuuli tarkemmin mittoja ja sukupuolenkin :) Tosin aiotaan pitää se salaisuutena (ellei esikoinen sitä huutele kaikille vastaantulijoille heti ). Tuleva isoveli tosiaan pääsi mukaan rakenneultraan, mikä oli hälle tosi tärkeä juttu. saatiin paljon kuvia ja katsottiin myös 3D:nä tulokasta!

Keskiviikkona sitten saan soittaa Haikaranpesään ja ilmottautua sinne valmennuksiin.

Minä aion ottaa äitiyspakkauksen koska meillä ei oikeastaan mitää vauvakamaa ole jäljellä kun toi eka on jo 8wee. Vauvankaukalo ostettiin just ja vaunujen malli on jo tiedossa, odotetaan vaan vielä muutama kuukausi ennenkuin käydään ostoksilla. Kehtoa alettiin rakentelemaan miehen kanssa itse ja se saa sitten ekat kuukaudet käydä nukkumapaikaksi.

rv 19+4

Vierailija
64/70 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tossa että aika moni meistä on pk-seudulta, ootteko mitä mieltä live-tapaamisesta jossain kohti? Sit kun mammaloma alkaa niin mulla ainakin on aikaa ja toivon mukaan myös kuntoa sen verran että olisi kiva kokoontua vaikka kahville?

Vierailija
65/70 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja en löydy, jotka lohduttaisi.

Suru ei koskaan katoa, mutta päivä kerrallaan sitä oppii pikkuisen enempi kestämään.

Paljon voimia

Vierailija
66/70 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millariinalle suuren suuret pahoittelut;( Jaksamista ja voimia täältä!

ON: Rakenneultra takana ja voi huokaista helpoituksesta. Kaikki oli niinkuin pitääkin. Kameri on majoittunut ihan alhaalle vatsaan ja kenkii suoraan virtsarakkoon minkä olen kyllä ihan itse huomannutkin:) Kun liikahtaa ja kenkäisee on minun juostava suoraan vessaan. Tuntuu aika inhalta:) mutta kun tietää mikä siellä on niin eipä se haittaa.

Paino tyypillä oli 376g, AC 153,3 ja HC186,2mm.

Fe 35,4 ja syke 150. Lapsivesi normaali.

Isot kassit näky kuvassa, joten sukupuolesta ei voinut erehtyä. Naama oli käsien takana, mutta melkoiset pusuhuulet sieltä takaa näkyi :D

Poikaolo mulla on koko ajan ollut. Hyvä sanoa jälkeen päin:)

On ollut ihan erilainen raskaus kun tytöstä. En ole kauheasti turvonnut ja herkut eivät ole maistuneet, salaatit kylläkin. Maha on kasvanut suoraan eteenpäin, ei niinkään sivulle.

Eikä isoa pahoinvointia, toisin kun tytöstä.

Ai niin, ja tissit kasvoi heti (jo ennen plussausta) yhdellä kuppikoolla.

Tytöstä lihoin kaikkineen 36 kiloa :)

Tämä jää varmaan puoleen siitä, ainakin toivottavasti.

Olen aika atleettinen vartaloltani ja ei multa tytöstäkään mennyt kun puoli vuotta ja olin -5 kilossa. En siis jaksa ottaa ressiä kiloista. Niitä tulee ja sitten ne jumpataan pois kun sen aika tulee.

Muuten olen kyllä tarkka kropastani, pakko myöntää. Itselle kivempi olla kuosissa.

Liikunta on nyt ollut minimaalista, se harmittaa.

Taidankin tästä lähteä ulos kun on niin hyvä ilma.

Hyvää viikonloppua!

Enissa ja kamu 21+1

Vierailija
67/70 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa Millariina. Tuntui niin pahalta poistaa sinut listalta. Jaksamista koko perheellenne!!

T. Annika

Vierailija
68/70 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin vähän aikaa sitten, että miten on käynyt ja näin surullisia uutisia täällä sitten oli. Paljon voimia ja jaksamista!

Vierailija
69/70 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni Millariina! Jaksamista ja paljon voimia tähän raskaaseen aikaan.

Vierailija
70/70 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityispakkaus: Minä otan pakkauksen , vuoden 2010 paketti näytti väreiltään ainakin kivalle ja kun edellisestä lapsesta on jo aikaa niin ihan tarpeellisia juttuja kun joudun kaiken ostamaan.

Meillä on nyt sairastettu, poika ollut jo viikon pois koulusta ja edelleen kuumeessa, pe lääkärissä tulehdus arvot normaalit joten kyseessä tod näk A-virus ja nyt se sitten la iski myös minuun :/

Tälläisinä hetkinä sitä kaipaisi miestä rinnalle, kun itse sairastaa ja lapsi ja on koira ja kissa hoidettavana ja pian myös toinen lapsonen.. no onneksi iskä haki koiran hoitoon ja sisiko kävi kaupassa ja apteeksissa että mulla sentään tuo verkosto on kunnossa.

Tuossa juuri ystävän kanssa juttelin viime viikolla siitä kuinka rauhallisin mielin kuitenkin olen sen suhteen että yksin olen.

Lääkäri setä soitteli aamusella , ensi maanantaina menen osastolle ja alkaa insuliinin pistäminen, joten en selvinny sitten vaan ruokavaliolla tästä vaan pakko se on alkaa piikittämään kun arvot on sen verran mettässä :/

Joten saas nähdä sytyykö Kirppu aikaisemmin kun useinhan niin käy kun on diabeettes.

Mukavaa tammikuun viimeistä päivää ja kovaa vauhtia mennään kohti kevättä : )

Angela+Kirppu 21+2