Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Kesäkuun kullannuput 2011 Tammikuussa ***

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ensi viikolla. Kovasti jo jänskättää :)

Vointi on taas ehkä pikkuisen parempaan suuntaan mennyt, mutta vieläkin saatan käydä oksentamassa silloin tällöin. Inhottavaa!

Mukava lukea teidän ultrakuulumisia ja kaikilla on tainnut olla ihan hyviä uutisia sieltä. Hyvä niin!

Olikos meidän porukassa äitejä joiden lasten ikäero olisi suht pieni, eli tarvitsee hommata tuplarattaat?

Minä olen tätä asiaa pähkäillyt, kun meidän lapsille tulee pari vuotta ikäeroa ja varmasti vielä isommalla tarvitaan myös rattaita.

Oletteko ajatelleet minkälaisia?

Joku kyseli hemoglobiinista. Minulta ei viimeksi mitattu ollenkaan, mutta sanottiin että puolenvälin jälkeen voisi alkaa syödä rautaa. On kuulemma sellainen suositus raskaana oleville.

Jospa ei olo tästä ihmeemmin muutu, niin odotan ensi neuvolaan ja jos sitten se mitattaisiin, että tarvitseeko rautaa vai ei.

Hyvää viikonloppua!!

Vierailija
42/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RoopeReetta, meidän lapsille tulee tasan se 2 vuotta ikäeroa, mutta aiotaan yrittää ilman tuplia, hankitaan vaan seisomalauta. Me liikutaan niin paljon julkisilla, ettei isojen rattaiden (jos siis lapset vierekkäin) mahtuisi kuitenkaan kyytiin, ja siinä vaiheessa kun vauva on ihan pieni, esikoinen saa vielä olla rattaissa ja vauva pääsee kantoliinaan tai -reppuun. Aion varmaan ostaa sellaisen Manduca-kantorepun, joka on kuulemma asennon ja tuen puolesta hyvä sekä vauvalle että kantajalle. Liina on jo valmiina ja esikoisen kanssa se tulikin tarpeeseen, kun tyttö ei suostunut olemaan vaunuissa ollenkaan ennen kuin n. 5 kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millariina: Toivotan paljon voimia ja enkeleitä suojaamaan pientä tulehduksilta a veden kokonaan menetykseltä! Enempääsanoja ei löydy.

Miehen kaksoisveljen tyttöystävän/deittiseuran 8on tää vaikeeta, kun tapailevat, mutten tiedä seurustelevatko)parhaan ystävän alta puolvuotinen vauva löytyi pariaamua sitten sängystä kuolleena. Ditä ei aina muista, ettei ne murheet ja huoli syntymään lopu. Lainaksi on annettu ja laina-aikaa ei koskaan kuitenkaan etukäteen kerrota.

Josaka, jolla ei oo viikoista taas hajuakaan + Jeremias, joka tykkää möyriäja zumbata

Vierailija
44/70 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kaikki silti menee hyvin! Kiva kiva!! mä kirjoitin tuplarattaista ja ikäeroista pitkän selostuksen ja vain alku tuli :((( Eli nyt vähän tynkää siitä. Eli meillä noin 3v tulee ikäeroa ja poika kovasti alkanut käveleen, joten ei hankita ainakaan tuplia miettinyt olen ottasko sen laudan varulta. Kovasti mekin vaunuillaan kun mies arkisin töissä autolla.

zharaa ja viikot poksuu rv 21+0

45/70 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähän odotellut, että koska ne liikkeet tuntuu. No tänään sitten, söin ensin suklaata ja menin sitten sänkyyn makaamaan mahallani ja lukemaan, niin sieltä alkoi tuntua pieniä muksahduksia. Kuulostelin niitä myös selälläni maaten, mutta mahallaan tuntuivat paremmin. Kai se marakatti siellä riehui sokerihumalassa, lauleskeli ja hihitteli ja törmäili kohdun seinämiin :-D Aika ihanaa. Pitää paikkansa, että vauvan odotus muuttuu konkreettisemmaksi liikkeiden tuntumisen myötä. Tähän asti ei ole osannut ajatella, että siellä oikeasti on joku uusi ihminen kasvamassa, mutta uskottava se on, kun kerran monottaa nyt noin tomerasti.

Muita kuulumisia omasta navasta: 7.2. mennään rakenneultraan Terveystalolle. Terkkari sanoi mulle, että se tehdään viikoilla 22-24, ja ei tarvi osata sanoa kun laskettu aika kun soittaa aikaa. No ei se taas ihan niin ollutkaan, sieltä kysyttiin että koska sun pitäisi päästä ja ihmettelin sitten, että onko se nyt rv 22-24 niinkuin terkkari sanoi, vai 20-22 niinkuin niitten ohjeessa lukee, minkä sain neuvolasta. Niitten oman ohjeen mukaan sitten mentiin, eli ultra on nyt sitten 20+2 jos katsotaan niistä aiempien ultrien l.a:sta, 20+0 jos menkkojen mukaan. Tuo terkkari on kyllä niin... no, toope. Jos pelkän häneltä saadun tiedon varassa olisi, niin aika heikosti menisi.

Työterveyslääkärilläkin kävin juttelemassa, lähinnä varmistamassa sen eritysäitiysrahan. Sitä ei meidän alalla makseta, minkä kyllä arvasinkin. Eli töissä pitäisi sitten vaan olla ja tarvittaessa jäädä saikulle jos tulee kremppoja.

Maha on ottanut joulun jälkeen kasvuspurtin ja kuulemma näkyy jopa työvaatteiden alta. No toisaalta, mulla on jo kokoa isommat työhousut käytössä ja niistäkin ylänappi auki, seuraavaksi vien ompelijalle muokattavaksi yhdet kun meillä ei äitiyshousuja ole ennen tarvittu... kai niistä taitava ompelija osaa tehdä äitiysmallin kun ompelee vetoketjun kiinni, madaltaa vyötäröä ja laittaa leveän resorin tilalle. Mieluummin sellaiset kuin mitään sivuvenykkeitä ja kuminauhoja... ajattelin että voin viedä vaikka yhdet äitiysfarkut malliksi.

Millariinalle oikein paljon tsemppiä ja voimahalaus! Toivottavasti enempää ei lorise ja reikä menee umpeen kalvoissa. Lapsivettähän muodostuu koko ajan lisää, eli jos se uusi pysyy siellä kalvojen sisällä, niin hätä ei ehkä ole ihan niin kova. Silti tietysti ahdistavaa ja pelottavaa.

Mä olin myös pari viikkoa sitten paniikissa kun pikkarit oli märät, mutta olen tullut siihen tulokseen, että pissaa karkailee kun rakko on täynnä, tai sitten nivuset vaan hikoaa. Tai sitten se on valkovuotoa. Jotain inhaa kuitenkin :-/ Oltiin tuolloin oltu koko päivä tien päällä ja mulla oli jatkuvasti olo, että rakko on täynnä mutta vessassa tuli vaan pikku liraus. Lisäksi tietysti auton penkki hiosti kun oli toppatakki ja pitkät kalsarit ja turvavyön alennin ja vaikka mitä. Kävin antamassa pissanäytteenkin, mutta se oli ihan puhdas.

Josaka: sä olet kyllä joutunut vähän inhaan tilanteeseen :-D Huumeseula kuulostaa kyllä jo vähän liioitellulta, oletko kysynyt tarkemmin että minkä takia tuollaiset kyyläykset? Mulle terkkari kanssa teetti sen audit-kyselyn, mutta käski mun itse laskea pisteet ja sen enempää siitä ei puhuttu... eli ihan yhtä tyhjän kanssa.

Angela kyseli hemoglobiineista: mua väsytti tuossa joulun jälkeen ihan sikana, ja mittasin töissä sitten hemoglobiinia, joka oli 118. Olin ihan varma että seuraavan viikon neuvolakäynnillä saan rautakuurin, mutta siellä hb olikin taas 124. Nyt eilen se oli peräti 132 kun töissä taas mittasin, olen kyllä syönyt reippaasti ruisleipää, kun maha taas kestää sitä (olin välissä pari vuotta ilman, kun keksin että ruisleipä oli syy jatkuviin vatsavaivoihin). Kuivuminenhan nostaa hemoglobiinia, mutta mä en voi ainakaan kuiva olla, kun juon kuin hevonen pitkin päivää ja ramppaan sitten vessassakin siitä hyvästä, myös öisin. Tämän raskauden aikana ei ole mennyt yhtään yötä, etten olisi käynyt vähintään kerran vessassa kesken unien. Parhaana yönä neljä kertaa...

Emmaljungan vaunut tulee meillekin, ostetaan mun serkulta jolla ne on olleet käytössä kahdella lapsella. Turvakaukalo + telakka ja sitteri ostetaan mun työkaverilta ja pinnasängyn suhteen on selvittelyt meneillään. Kotiin asti ei ole kantautunut vielä yhtään mitään vauvatarviketta, mutta ehtiihän sitä. Pitää vielä rempata tuota yhtä makuuhuonettakin.

Äitiyspakkauksen otan minäkin, saas nähdä saako vielä sen 2010 sisällöllä. Siinä on kyllä kovasti kaikkia kivanvärisiä vaatteita, täytyy laittaa hakemus vetämään hyvissä ajoin jos sitten saisi vielä vanhan.

Mukavia talvipäiviä kaikille, ja tsemppiä sitä tarvitseville!

Cassandra 18+1

Vierailija
46/70 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, taas iski pakkaset ja kyllä oli kylmä ku vietiin tuo eskarilainen aamulla. Ja ihan huvitti ku piti laittaa toppahousut ja takin alle fleece niin kyllä oli kankeeta meno. Kauheeta ku vielä pitäs pari kuukautta mahtua toppatakkiin ainaski. Mitenkähän käy.

Mitähän Millariinalle kuuluu? Toivottavasti olis masulaisella kaikki hyvin?

Minä kävin eilen neuvolassa ja olin ihan varma et saan alkaa poposia rautaa ku on ollu niin väsy, mut ei hb on vieläki 122. En tiiä mikä lie sitte väsyttää niin kauheesti välillä. Tekis mieli ottaa päikkärit joka päivä mut eipä onnistu tuon 3v ikiliikkujan kanssa.

Muutenki neuvolassa näytti kaikki ok.lta. Sf mitta otettiin eka kertaa ja meni yläkäyrillä. Katoin aiemmat neuvolakortit ja edellisen kanssa oli ollu sama, alussa yläkäyrällä ja sit keskikäyrää. Pikkanen köllöttelee edelleen masussa tosi alhaalla poikittain ja neuvolatäti sanoi et vaikuttaa mittaan joskus kovastikin tuo miten päin masulainen oleilee.

Sain jo muuten kelan paperitki ja ne voi alkaa lähettään jo ens viikolla. Varmaan sitte saadaan vielä ainaki useimmat tuo viime vuoden äitiyspakkaus. Ihan kivahan se onkin. Millanenhan lie sit taas tuleva.

viljuska+pikkunen ja viikot on jo vähä sekaste mut jotain 22

Vierailija
47/70 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin tänään esikoisen kanssa klo 10 asti. On kyllä niin levännyt olo kerrankin. Viikonloppuna vietettiin esikoisen 2v-synttäreitä ja oli kyllä aika rankkaa kestitä ja viihdyttää kaikkia vieraita. No, onneksi synttärit ovat vain kerran vuodessa :)

Tervetuloa maxxa4 mukaan kirjottelemaan. Teillä varmasti ensi kesänä on vilskettä kun ikäerot on noin pienet lapsukaisilla.

Millariinalle voimia!! Toivottavasti pikkuinen on jaksanut taistella masussa eikä tulehdusta ole tullut. Tule kertomaan kuulumiset kun ehdit.

Izzy: mulla taas on kokemusta vain tuosta pojasta mutta kyllä mä uskon että myös pikkuiset tytöt on ihania. Ja kyllä mä vähän toivoinkin että tää olis tyttö mutta en nyt hirveästi uskalla mekkoja vielä ostella kun ultraaja ei 100 % varmuutta antanut. No, yhden mekon ostin :) Meidän esikoisella samat metkut kuin teillä. Varsinkin tuo pottailu ei kiinnosta tällä hetkellä pätkääkään.

Vauvatavaroista ja rattaista: Iläeroa lapsille tulee 2v 4kk joten meille ei tuplarattaista tule vaan ajattelin jossain vaiheessa ostaa meidän Emmaljungiin sen seisomalaudan (varmaan sen halvimman Emma-merkkisen) ja sitten tuolla kaapissa lojuu yksi kantoliina, jos sen saisi käyttöön. Sain sen vauva.lehdestä tilaajalahjana mutta esikoinen ei viihtynyt siinnä yhtään. Oli jo sillon puolivuotias. Tytön vaatteita tulee kahdelta eri kavereilta sitten kun olen saanut ostettu uuden vaatekaapin lasten huoneeseen. Loppuraskaudesta sitten ostelen vaan tutit ja muut pikkutarvikkeet.

Aiotteko muuten kaikki ottaa tuon äitiyspakkauksen?? Mä olen tullut vähän nyt siihen tulokseen etten ota kun yksi jo on lähes käyttämättömänä. Ostetaan sillä 140 eurolla mielummin jotain tarpeellista.

Hemoglobiinia ei ole mitattu kuin kerran 1. neuvolassa, jolloin se oli n. 130. Edellisessä raskaudessa aloitin näillä vaiheilla lisäraudan. Saa nähdä käykö seuraavassa neuvolassa samoin. Lisäraudasta ei vaan hirveästi ollut viimeksi apua vaikka otin 2 tbl/pv vaan pysyi n. 100:ssa.

Omassa olossa ei kummempia. Ainoana vaivana närästys jota on kestänyt jo viikko tolkulla. Ystävät ja sukulaiset päivittelevät mahan kokoa miten se on niin iso. Ei kyllä minusta niin iso ole.

Viikon päästä tähän aikaan ollaankin etelässä. Toivottavasti lennot menee hyvin kun kestää 5 tuntia/suunta. Ostin varmuudeksi lentosukat.

Annika rv 22+5

Vierailija
48/70 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että väsyttää koko ajan, tuo 3vee esikoinen kun ei anna äidin nukkua vapaapäivinä päikkäreitä joita niin tekis mieli. Tää on taas näitä asioita ku esikoista odottaessa on niin paljon helpompaa =)

Millariinalle voimia tulevaan, ei tässä oikeen sanoja löydy tilanteeseen *halaus*

Vauvantavaroista ja vaunuista: Meillä on melkeen kaikkee esikoisen jäljiltä tallessa. Uusi turvakaukalo ajateltiin ostaa koska edellinen on turvavyökiinnitteinen ja telakkamalli on helpimpi käytössä, näin ainakin luulisin. Sänky on, tällä hetkellä kyllä lainassa mun serkulla. Yhdistelmät on, Brio Kombi vm.2006, ja niihin ajattelin hommata varmuudeks ton seisomalaudan esikoista varten. Vaatteita ja kaikkee pientä on tarpeeks, jotain on kyl tullu ostettuakin jo nyt. Esikoisen aikana oli lainassa kaverilta Ainun/Medelan rintapumppu mut nyt kävin ostaas sellasen jo itelleni ku prismasta löysin. Kantoliina on (kudottu ja trikoinen), sitteri jne. Sunnuntaina löysin kirpparilta Amazon Koala riippukehdon ja pakkohan se oli ostaa ku jo esikoiselle moista haaveilin =)

Oma olo alkaa olemaan kirjaimellisesti paksu. Maha alkaa olemaan tiellä töissä mm. kumarrellessa tukisukkia mummujen jalkoihin ja pesuissa. Neuvolassa oli kaikki ok pari viikkoa sitten - hb oli laskenu 134stä 126en. Pikkusen sydän jumpsutti 146-160, isovelikin sai nämä kuulla

Vierailija
49/70 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra ois 8.2. ja seuraava ultra vast 4.3., sillon sit jo mitataan toi sf-mittakin joka oletettavasti pompsahtaa heti yläkäyrille samoin kuin esikoisestakin. Sokerirasitus on kans edessä taas maaliskuussa *YÖKS* Pikkusen liikkeet tuntuu jo ympäri vuorokauden selvästi, aikamoinen menijä masussa on =)

Närästys on kiusannu muakin jo pari viikkoa, nukkumaan ei voi mennä ilman Gaviskonia jos meinaan unohtuu niin aamulla saa niistää verta. Mulla kun on pohjalla jo valmiiks liikahapposuus ja vatsaportin löysyyttä :/ Lääkärin sain vasta 8.2. eli sinne tarvis pärjätä pelkällä tolla litkulla iltasin.

Jenni & Pilli rv18+4

Vierailija
50/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äp pakkauksesta: Otetaan, kaikki vanhat lastenvaatteet laitettu kiertoon, myös kestot laitettiin,kun ei pitäny enää tehä enempää. Nyt kaikkea haalitaan käytettynä uusiksi :D Vauvalle ei ole vaatteen vaatetta viellä :)

HB: Katttiin ekassa neukkukäynnillä. Ei hajuakaan muutoin. Joku täällä valitteli väsymystä, mulla sama juttu ja en usko et Hb syynä. Voisin nukkua 24h ja viikoloppuisin nukunkin.

16 ad breaknent: Mun teini tsiigaa ohjelmaa ja on ihan koukussa. Itekkin katon silloin tälläöin teinin kanssa ja aika ahdistava on. Hyvää siinä se, että antaa aika realistisen kuvan teiniäityydestä, mutta sitten taas...Omalle plikalle olen sanonut, että jos niin sattus käymää, jotta musta mummon tekis, niin se olis oma asunto enskarin kautta. Sillä kun on vauva kuume, jonka uhkasin parantaa kun meidän Jeremias syntyy:) Ohjelmaa kun kattoo niin tulee mietittyä, että jessus olenkohan mäkin ollut noin hölmö kakara (onneksi fiksujakin yksilöitä löytyy sieltä välillä). Toisaaltaan, muistan kun pikkuveljelleni (tyttöäni n. 2-v nuorempi) tuumin, ku oli vauva, että oisitpa mun, nin ei tarttis äitille sua päästää. Siltä olis lasten teko pitänyt kieltää. Sinäänsä mua hirvittää toi 16 and raskaana ;) kun jos se sit rohkasee nuita nuoria perheen perustamiseen...?

Millariinako se oli jolta edet oli lorissut? en pääse nyt näkemään, mutta toivon että kaikki on kunnossa ja lähetän yhä vielä enkeleitä varjelemaan.

Josaka + masupallura 21+2 jos laskut pitee paikkansa

Vierailija
51/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaikutti olevan mahavauvalla hyvin, ja oli kyllä niin ihana katsella pienen liikkeitä, haukottelua ym. Oli ihan unessa aluksi, sitten vähän liikkui, mutta aika sykkyrässä pysyi, joten sukupuolikin jäi arvoitukseksi...Olisi kyllä ollut hauska tietää:) Oli vielä napanuorakin jalkojen välissä, että ette varmasti kurki;).

Tarvikkeista. Meillä esikoiselta hirveästi vaatteita, joten ei välttämättä äitiyspakkausta oteta. Ollaan vähän kahden vaiheilla vielä. Toisaalta se oli viimeksikin niin ihanaa hakea postista ja tutkailla uusia pieniä vaatteita

Vierailija
52/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh! Nyt tää lähtee nukkumaan ja kirjoittelee myöhemmin uudelleen...paremmalla onnella:(. t. muumifani ja viuhti rv.21

Vierailija
53/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka oli iki-ihana kokemus! Olen ollut yhtä hymyä tässä sitten loppu päivän. Kätilö oli aivan ihana, puhui niin kauniisti vauvasta ja kuunteli meitä. Ei tullut yhtään tunnetta siitä, että olisi ollut kiire ja liukuhihna toimintaa.

Istukka oli keskellä etuseinämässä, kuten itse olin aavistellutkin. Vauva liikkui kovin ja huomasin, että tunnen hänen liikkeistään vain ne hipaisut ja nekin tuolla kyljissä tai sitten aivan ylhäällä.

Vauvalla oli kaikki rakenteet kohdillaan. Sukupuoli ei jäänyt epäselväksi: poikahan siellä hytkyttelee. Saatiin kunnon sivuprofiiliotos, jossa näkyy kaikki tarvittava :) Hauskaa, että kun aloimme suunnitella tätä kolmatta, puhuimme kokoajan pienen pojan tekemisestä. Poikapuheet piti vaan haudata tässä, kun ei tiedetty lopputulosta. Ja molempi olisi tietysti kelvannut vallan mainiosti! Keskimmäinen on meillä valloittavan suloinen tyttö, joten poika nyt sitten vaihteeksi on mukava asia!

Tuli konkreettisemmaksi tämä vauva tuon ultran myötä selvästi. Nyt vaan kasvatellaan masua sitten kesään saakka.

Ihania ultrahetkiä kaikille, joilla se on vielä edessä!

Vierailija
54/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuo rakenneultra oli tuossa viikko sitten ja masussa kaikki hyvin. Sukupuolikin saatiin tietää, oli kuulemma ihan selvästi tulkittavissa vaikka itse sitä ei oltais ymmärretty. Pidetään suut supussa sukupuolen suhteen nyt ainakin hetken aikaa :) Ihan oli kyllä pakko tuon rakenneultran jälkeen, rankan työpäivän päätteeksi palkita itsensä muutamalla pikkuihmisen asulla :) Niitä nyt on sitten ihasteltu.

Mitään muuta ei vielä olla hankittu. Siskolta saadaan pinnasänky, babysitter, hoitopöytä ja sellaista. Lähinnä enää turvaistuin ja vaunut pitää ostaa.

Kurjaa lukea Millariinan murheista. Onkohan mitään uutta? Kaikki tällä palstalla ainakin tuntevat myötätuntoa puolestasi. Tosi kurjaa elää pienessä epävarmuudessa :(

Itselläni on ollut jo muutamia viikkoja tosi ikävää valkovuotoa. Ällöttää kun pökät on aina märät ja on jotenkin likainen olo koko päivän. Onko muilla samaa ongelmaa? Rupesinpa tietenkin juuri pelkäämään, että entäpä jos tämä vuoto onkin välillä tuota lapsivettä. Mistä sen tietää?

Parin viikon päästä pitäisi lähteä lappiin hiihtämään ja vähän jännittää, että miten sitä jaksaa hiihtää. Kurjaa sitä on mökissäkään vaan möllöttää kun olisi mahtavat maisemat ympärillä. Toistaiseksi ainakaan tuo liikunta ei ole pahemmin hitannut.

Äitiyspakkaus kyllä otetaan mieluusti, esikoinen kun kerran on tulossa.

Oletteko muuten jo miettineet vauvalle nimeä? Itse olen asiaa jo kovasti pohtinut sen jälkeen, kun ultrassa selvisi sukupuoli. On sekin niin iso päätös, että paniikkihan tässä iskee!

Eerika80 + toukka 21+6 (tai sinne päin)

Vierailija
55/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei varmaan oteta äitiyspakkausta, kun vaatteita on kuitenkin esikoisen jäljiltä enemmän kuin tarpeeksi ja perustarvikkeet on tallella. Ja sen rahan voi sitten sijoittaa siihen haikailemaani kantoreppuun ja vaippoihin, esimerkiksi. Mutta on se äitiyspakkaus kyllä ihana keksintö, ekan kanssa halusin sen ehdottomasti.

Eerika80 pohti nimiä; me ollaan miehen kanssa jo ihan alkuvaiheessa tehty kalenterin viivaus, eli kumpikin vetää yli kalenterin nimipäivälistasta kaikki ne nimet, joita ei voisi harkitakaan. Sitten katsotaan, mitä yhteisiä jäi jäljelle, ja ne jää sitten vaihtoehdoiksi. Lopullinen päätös tehdään kyllä vasta sitten, kun lapsi on nähty ja siihen on päässyt vähän tutustumaan, mutta oli meillä selvät suosikkinimet jo kauan ennen synnytystä.

Izzy + pieni 19+3 (suunnilleen ainakin)

Vierailija
56/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi näin ollen poistaa odottajista. Enkelipoikamme syntyi eilen. Kiitos kaikille tuesta ja toivotaan että muilla sujuu raskaus paremmin.

Millariina

57/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään sanottavaa, mutta toivotan paljon paljon voimia ja otan osaa suureen suruunne.

Vierailija
58/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia sinulle ja perheellesi

Olipas surullinen uutinen : (

Vierailija
59/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista, elämä ei ole aina oikeudenmukaista...

Vierailija
60/70 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun tuntuu pahalle sun puolesta! Koita kestää!