Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** Kesäkuun kullannuput 2011 Tammikuussa ***

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään varmuuden vuoksi neuvolassa kuuntelemassa sydän äänet perjantain kaatumisen vuoksi. Kirpulla kaikki hyvin sydän sykytti 170-190 välillä : )

Itsellä sitten sokerit oli rasituskokeessa reippaasti koholla joten alkaa tiukka dietti ja sokereiden mittaus että säästyisin lääkitykseltä ja kirppu ei kasvais ihan jättiläiseksi.

Ensi viikolla sitten "oikea" neuvola.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.

Vierailija
22/70 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa tänään Kätilöopistolla rakenneulrassa. Siellä vauvelilla sydän sykki kovasti mutta oli kovin uninen. Kaikki tarvittavat mittaukset saatiin tehtyä ja kooltaan hän vastasi 2 päivää nuorempaa kun laskettu aika.

Ultraaja oli kyllä todella mukava ja ammattitaitoinen. Ihanan yksityiskohtaisesti kertoi rakenteet.

Lopuksi kysyttiin sukupuolta. Ensin sanoi että on kyllä niin vaikeassa asennossa että ei näy mutta hetken heräteltiin vauvaa niin kuulemma näyttäisi siltä että tälläkertaa meille tulee TYTTÖ!!! Ei kuitenkaan ihan 100 % tyttö mutta pippeliä kuitenkin ei näkynyt. Oon niin onnellinen vaikka oisin voinut toisenkin pojan ottaa..

T: Annika 19+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Angelan pienellä on kaikki kunossa, ja Annika, kiva että ultrassa kaikki hyvin! Pienet tytöt on ihania =) Tai no varmasti pienet pojatkin on, ei tosin ole omakohtaista kokemusta.

Meillä rakenneultra on helmikuun alussa, en millään jaksaisi odottaa. Vähän hämää, kun luulin tuntevani pieniä liikkeitä jo joulun aikoihin, mutta nyt ei ole pitkään aikaan tuntunut mitään. Toisaalta huolettaa, toisaalta voihan olla, että suolisto siellä vaan hämäsi mua ja liikkeet alkaa tuntua vasta myöhemmin. Esikoisen kanssa tuntui kyllä jo näillä viikoilla muistaakseni.

Esikoinen onkin nyt ruvennut harjoittelemaan uhmaikää. Vaippaa ei saisi vaihtaa, potalle ei huvita mennä, puuro ei kelpaa ja ulkovaatteitahan ei missään nimessä saa pukea päälle ilman huutoa. Onneksi vauva syntyy kesällä, niin että mies voi pitää isyysloman jatkoksi kesäloman, saadaan sitten rauhassa harjoitella uhmiksen ja vauvan kanssa eloa koko porukalla eikä niitä vaatteitakaan tarvitse pukea niin montaa kerrosta =)

Izzy & Tiitiäinen, 17+jotain

24/70 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolasta! Masussa kaikki hyvin. :)

Paino oli joulun mässäilyn seurauksena noussut takaisin lähtötasoon, ja kun liikunta on jalan takia edelleen hyvin vähäistä, ei sen voi olettaakaan putoavan kovin helposti enää. Sokerimittailutkin saan harventaa joka 2. viikkoon, kun ovat olleet reilusti alle arvojen.

Varotoimilääkitys epilepsiakohtausten varalta aloitetaan helmikuun lopussa, kävin siitäkin tänään lääkärin kanssa sopimassa. Muuten pärjään ilman lääkkeitä, mutta lääkärin mukaan loppuraskaus on niin iso riski, että mielummin kaiken varalta kuin että pahin tapahtuu...

Liikkeet on edelleen hyvin vähäisiä, mutta joskus sentään jotain. :) Rakenneultra on 3 viikon päästä, sitä odotetaan täälläkin.

Takaraivossa kytee edelleen huoli, mitä jos... 3 vuotta sitten kaksikin kaveria sai keskenmenon vielä näillä viikoilla ja ne ovat jättäneet jälkensä myös mun mieleeni, vaikka takana ei ole ainuttakaan missään vaiheessa kesken päättynyttä raskautta. Sanontakin sanoo: tieto lisää tuskaa. Monta raskautta kokeneena tietää jo aika paljon, niitä negatiivisiakin asioita.

Mutta nyt nautitaan tästä hetkestä!

Hyvää loppukuuta kaikille!

Äippä ja juniori 17+4

Vierailija
25/70 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla notta kaikilla on asiat hyvin :)

Olen ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt käydä kun vähän vilasemassa, että kärryillä pysyy:)

Mutta eipä täällä hirveää ruuhkaa ole kirjoittelujen kanssa, ei siis sen puoleen hätää :)

Itse olen ollut kovin väsynyt ja saamaton kotona, työ vie kaiken energian tällä hetkellä.

Mies onneksi auttaa paljon esikoisen ja koiran kanssa. Kotonakin hän on alkanut pestä pyykkiä ja järjestellä tavaroita. Kyllä siitä hyvä tulee :)

Minua helpottaa kodin kanssa se, että mies on vaan joka neljäs vuorokausi töissä.

Olo on mitä parhain pahan alun jälkeen.

Podin jatkuvia pissatulehduksia ja se aiheutti supisteluja. Mutta muutaman antibiottikuurin jälkeen nekin ovat loppuneet. Liikuntaa pystyy harrastamaan ja tekemään lumitöitä (mitä riittää täällä) ihan normaalisti. Muutama viikko sitten ei olisi voinut kuvitellakkaan.

Vauva potkii ja liikkuu kivasti aamuin illoin, joten ei tarvi ollaa huolissaan siitäkään.

Tunsin liikkeet joskus 16+ viikoilla muutaman kerran ja sitten oli taukoa pari viikkoa :(

Oli pieni paniikki pöksyissä, että onko kaikki hyvin. Netistä luin juttuja keskenmenoista yms. ja olin aivan sekaisin huolesta. Kyllä se vähän niin on, että ei kannattaisi liikaa lietsoa sitä omaa huolta netikirjoituksilla, vaan olla kärsivällinen sen huomasin kyllä... helpommin vaan sanottu kuin tehty :)

Nyt kuitenkin on varmaan se seesteinen keskiraskaus alkanut:) Jihuu, on tätä odotettu!

Huolet väistyy pikkuhiljaa.

RU on vasta 28.1. Mun mielestä aika myöhään kun on silloin jo rv 21+1.

Mutta kai ne oikein on laskeneet:) Itse vaan on niiiin malttamaton.

Haluais kaikki tänne heti.

Hyvää odotusta kaikille!

Kirjoittakaa vointejanne, niitä on kiva lukea!

-Enissa 19+3-

Vierailija
26/70 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tokas tänään et on tuo sun maha kyllä iso jo. Ja niin tuo itestäki tuntuu et isompi on nyt ku kahen edellisen kanssa tässä vaiheessa oli. Mut ehkä vaikuttaa nyt ku on kuulemma kohtu tosi eteenpäin kallistunu ja sit ku oon aikas lyhyt niin kaikki pukkaa heti eteen. Maha alkaa jo tosissaan olla eessä esim. ku yrittää pukea meidän 3 v neitiä. Pakko melkeen aina mennä lattialle polvilleen ku tuntuu et ei taivu enää mahan kanssa. Onneksi liitoskivut ja muut tympeät on vähä hellittäny ja välillä on päiviä et tuntuu et jaksaa ihan normaalisti touhuta. Kuitenkin on selvästi joutunu rajottaan siivoilussa ja ulkohommissa vähä vauhtia, kun mullakin on ollut aina taipumus et helposti alkaa supistelemaan.

Ootteko muut vielä alkanu kasaan vauvatavaraa? Minä oon jo ostanu käytettynä kaukalon ja katellu vähä mitä muuta pitäisi hankkia. Onneksi niin ihmeitä ei tarvi ku on jemmassa pinnasänky, vaunut ja kaikkee pikkutavaraa. Oikeestaan enää sitteri puuttuu sellasista, mitkä musta oikeesti tarpeellisia vauvan kanssa. Sitte varmaan hankitaan muuta tarpeen mukaan. Vaatteita tekis mieli ostella, mut ku ei tiiä eikä aiotakaan kysyä es sukupuolta ens viikon ultrassa niin ei oikeen viitsi hirveesti neutraalin värisiä vaatteita ostella. Kerkeepä noitaki sitte. Kuiteski aattelin ottaa äitiyspakkauksen ja siinä on onneks nykyään ihan monipuolisesti vaatetta, vaikkei nyt ihan niitä pikkasia ookaan.

Tosiaan ens tiistaina olis rakenne ultra. Pitääpäs sitten yrittää kirjotella vähä miltä masussa näytti.

viljuska+pikkunen 21+1

Vierailija
27/70 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa..

omaa isoa napaa: Menin sitten syömään pastoroitua vuohenjuustoa ja tajusin jälkeenpäin, ettei olisi ehkä kannattanut, sillä listerian riskihän siinä on olemassa. Harvinaistahan se on, mutta silti! Äh ku ärsyttää! Sitten vielä lisäksi menin penkomaan varastoa, ja pölläytin heiniä, joissa oli miljoona myyrän papanaa, pyh ja hyi! Et kait mä nyt saan sitten myyräkuumeenkin siihen päälle ;) no senhän näkee sitten...

Taapero pitää aika kiireisenä ja pientä uhman alkua on ilmassa. On varmaan sitten täysuhma päällä kesäkuussa. Äitiä on kiva nipistää, purra ja jopa huitoa, kun vähän ärsyttää. Kyllä mun pinnaa koettelee läpsivä mukula, mut pakko koittaa itse olla rauhallinen. Sitten pojalla on joku esineiden heittelyvimma päällä. Varsinkin nokkis lentää kaaressa milloin mistäkin syystä. Onneksi pinna ei ole kauhean kireä, päinvastoin on ihanan seesteinen olo kun olen oottamassa, sama juttu oli viime odotusaikanakin.

Hb on noussut 1,5vkon rautakuurin jälkeen 117 -> 134:ksi!!

Kivaa kun liikkeet kuuluu jo autoillessa ja touhutessa. On ihanaa havahtua, et siellähän se papunen on :)

maitovalas ja pikku rv 18

Vierailija
28/70 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä nyt sitten minäkin liittyä mukaan jengiin, jos vaan huolitte? =)

Elikkäs meille viides muxu tulossa.

Aikaisemmat muxut ovat vm. -03, -05, -07 ja -08.

Ite oon 30v ja Isäntä 31v.

Kättärille suunnataan la:n mukaan 8.6.2011.

Meillä kyllä kaikki muxut syntyneet etuajassa (rv.37+0-39+4) joten nähtäväksi jää, milloin tämä Möykky päättää saapua maailmaan..

Torstaina on rakenneultra, jännittää aivan kauheesti jo nyt.

Möykky liikkuu ja potkut tunsi Isäntäkin viime viikolla, tästä on hyvä jatkaa mahan kasvatus-projektia..

Kaikkea hyvää meille kaikille!

t. mammax4 ja rv. 19+5

Vierailija
29/70 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään neuvolassa Kirpulla kaikki hyvin, sydän ääniä metsästeltiin hetki kun suihki aina pakoon : )

Itsellä asiat ei sitten niin hyvin ollutkaan, hemoglobiini laskenut 142->110 eli rautakuurille ja verenpaineet koholla ja sokeriarvot ihan metsässä, sain lähetteen nyt äitipolille jossa mietitään insuliinin aloittamista myös ruokaterapeutille käynti varattu ja aloitan diabeetikon ruokavalion.

Olo on kokoajan kurja, väsyttää, huimaa, pahaoinvointia ja päänsärkyä päivittäin. Täytyy sanoa että pitkä kevät tulossa jos näin jatkuu.

Terkkari varoitteli että vauva saattaa kasvaa ISOKSI ja saattaa olla että joudutaan sen myötä sitten aikaistamaan ja leikkaamaan , mutta kunhan vauvalla kaikki olis koko ajan hyvin niin kyllä sitä itse jaksaa.

Että semmosta täällä.

Pe ultra joten jotain kivaakin tiedossa.

Angela+Kirppu 19+4

Vierailija
30/70 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitte käytiin rakenneultrassa. Kaikki kuulosti ultraajan mielestä olevan hyvin, vaikka saikin kauan katella sydäntä ja muita kun pikkunen heilu ja potki ihan mahottomasti. Ei kait tykänny ku painettiin sillä laitteella. Hauska oli kattoa ku jalat potki ja samalla tunsi ne liikkeet mahan päälle. Pikkanen näytti mittailujen mukaan kuulemma kolmisen päivää pienemmälle, mutta ei laskettua aikaa nyt siirretty. Np-ultrassahan laskettua aikaa aikastettiin viikolla. No varmaan oikea laskettu aika on sitte ihan siinä 1-2.6. Meillä nuo kaks edellistä on kummatkin syntyny viikoilla 39+2 et jos sama kaava jatkuu niin voi sitte syntyä toukokuunki puolella.

Vaavin painoarvio oli tällähetkellä 377g ja musta se kuulostaa ihan keskiverto painolta tässä vaiheessa. Sukupuolta ei kysytty, mut mies sano heti ku lähettiin et ei näkyny pippeliä. Musta taas näytti yhessä vaiheessa et ihan selvä tikku oli jalkojen välissä. No ihana säilyttää yllätyksenä. Nykyään kyllä varmaan aika suuri osa kysyy sukupuolta ultrassa, kun ultraaja kysy monta kertaa et onko mitään kysyttävää. Sanoinki sitten et ei haluta tietää kumpi on tulossa.

Ihana kyllä ku kaikki kuulosti olevan hyvin. Mukavia ultrakäyntejä muillekkin.

viljuska+pikkunen 21+3 ( tai jotain sinne päin )

Vierailija
31/70 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on kyllä jostain syystä jäänyt tosi huonoksi täällä vauvalla. mammax4: meillä samanikäisiä lapsukaisia :)Mulla oli rakenneultra heti maanantai aamuna. Kaikki oli kätilön mukaan hienosti ja niinkuin joku kirjoitti myös, meilläkin oli tosi vikkelä vauva :) Meille on tulossa neljäs tyttö :) kötilö sanoi että selvästi pojan merkkejä ei ole. Nyt voisi siis ajatella katsoa tyttöjen juttuja. Neuvola oli eilen heti perään ja siellä ei sitten kummempaa tehtykkään kun ultra oli edellis päivänä. Mutta ne normit pissa puhdas jne..

zharaa rv 20+4

Vierailija
32/70 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut laiska palstailee, varsinkin kun kirjotukset häviää säännöllisesti bittiavaruuteen. Kaikkien kuulumiset luettu ja päivitelty, uusille tervetuloa!

En tiedä muistaakokukaan, mutta mut laitettiin seuraantaan senalkoholitestin takia, joka tehdään ekalla neukkukäynnillä, joten ultria ja läkärikäyntejä on enemmän ku normaalisti. Mikä nyt ei sinäänsä kyllä haittaa ollenkaan ;) mutta outoa toki on. Ei yhtään käy lääkäriä kateeksi, sillä oma pää ei kestäisi kyseistä työtä. Hieman nauratti, kun multa otettiin elämäni ensimmäinen huumeseula :) en ole nimittäin edes kokeillut koskaan pilveä tms ja lääkärin jotkut jutut, jotka varmaan on ihan tuttuja huumeäideille, menee multa ihan yli ja ohi ja joudun pyytää suomenkielellä saman. Saas nähdä jääkö mun polilinikka synnytys haaveeksi vaan rehellisyydestä mun raikulivuotta kohtaan, toivottavasti ei.

Jokatapauksessa Perjantai alkoi meillä aika säikähdyksellä, oli nimittäin rakenne ultra ja tää päihdekontrollikäynti tms. samassa ja aamulla ku kävin veskissä, niin tuli verta. Olin ihan paniikissa ja varma, että nyt on sitten käyny hullusti. Vähän ennen ultraa masuasukki antoi kuitenkin kuulua itestään ja rauhoittelin panikoivaa mietä, että kaikki on varmasti ok, ku sellanen zumbatunti oli masussa menossa. Lääkärillä sitten selvisi, että mulla on se joku bakteerivaginoositulehdus ja se luultavasti aiheuttaa vuotoa, joten sain lääkkeen siihen (joka on sitten oma lukunsa haittavaikutuksineen). Lauantaina vielä vähän vuoteli, mutta loppui sitten. Kohdun suu oli kiinni ja kaikki muuten ok,pieni esitteli vehkeitäänkin auliisti ja isän pusuhuulet pienellä. Joten poikaa meille odotellaan. Seuraava ultra taitaa olla kuudenviikon päästä ku on uusi kontrolli, jossa kai seulan tulokset sitten käydään läpi sikäli mikäli negassa mitään läpikäymistä on. Samalla kyselen vähän tuosta tulevasta synnytyksestä, illä viimoinen muksu oli yli 4300g ja olen tälläinen hukkapätkä, alta 160cm,joten vauvan koko huolettaa, varsinkin kun poika vielä tulossa.

Vaunut on jo muuten bongattu ja hankitaan ne huuto.netin kautta saksasta, pinnasänky ikeasta tai sama käytettynä huutiksesta. Meillä aiotaan kestovaippailla ja nukkua perhepedissä,kuten kolmannen kanssa tein.

Häpyluukipujen lisäksi muuta ongelmia ei ole ollut. Eli varsin ongelmatonta ollut.

Josaka & Jeremias 20+3

Vierailija
33/70 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Mulla oli neuvola ja ekaa kertaa mitattiin sf-mitta. Ekaa kertaa mun raskauksissa se mitta meni kaikkien käyrien yläpuolelle :D

Se oli jo 16cm vaikka viikkoja on vasta 17.

Tuli vain mieleen että minkähänlaisen käyrän tässä piirretään viikkojen kuluessa eteenpäin :) No, liikkeitä tuntuu ja masu painaa selvästi enemmän kuin aiemmissa yhden lapsen odotuksissa tässä vaiheessa. Saattaa käydä toteen ne "pelottelut" että ei sitä loppuvaiheessa raskautta jaksa mitään. No, ihan hyvin kuiten nyt vielä jaksellaan mutta ennakoivia supistuksia on jonkin verran jo nyt. Ei onneksi voimakkaita. Täytyy vain ajoittaa kotityöt oikein että ei alota pikkusilla asioilla ja väsytä itseä niiden kanssa, ja vasta sitten ala esim imuroimaan. Täytyy ensin imuroida ja tehdä sitten niitä pienempiä hommia voimien mukaan. Ja levähtää välillä. Ihan hölmöä kun ennen ei ole tarvinut välittää ennen kuin viimeisillä viikoilla tällasista asioista. :D

No, melkein puolivälissä raskautta ollaan jo! Ihana kun ollaan kevättä kohti menossa. Ja nopeesti tuntuu aika menevän. Pitäs alkaa kai niitä pieniä vauvan vaatteita haalimaan. 50cm. Niitä ei varastoista löydy. En ole aiemmille niitä ihan pieniä juuri hommannut kun ovat olleet hyvän kokosia. Mutta nyt luulen että tulen tarvimaan niitä pieniäkin. :D

Ens kuuta mä odotan kovasti kun on rakenne-ultra ja haluasin kovasti tietää että kumpaa sukupuolta nämä tulokkaat ovat :) Mutta vielä enemmän sen että miten ne on kehittyneet, missä sijaitsee istukat onko napanuorat ok jne. Ihanaa loppukuuta kaikille! Nautitaan yhä suuremmiksi kasvavista masuistamme!

Vierailija
34/70 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän muiden hemoglobiini jakselee, oletteko jouteneet aloittamaan rautakuurin?

Mä vähän huolestuin kun jo tässä vaiheessa tipahtanu niin reippaasti , viime raskudessa en lisärautaa joutunut syömään ollenkaan.

Mut ehkä tällä sokeri hässäkälläkin on osuutta asiaan.

Vierailija
35/70 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josakalle: Me myös bongattiin vaunut käytettynä juu emmaljungiin päädyin kun kaikille olen sitä merkkiä käyttänyt aina ja todettu tosi kestäviksi ja meille mieluisiksi ;) siihen vielä etsin erikseen sen city kopan kun tykkään niistä koppa mallisista vauvalla. Vauvan vaatteita en ole osannut vielä alkaa katsella ollenkaa ja niitä tarvitsee kyllä jossain vaiheessa alkaa ostella kun poika oli viime vauva ja annoin eteenpäin vauvavaatteet.

Otatteko muut sen äitiyspakkauksen? itse ajattelin ottaa tällä kertaa, viimeksi en ottanut.

Angela: Mulla Hb oli eilen neuvolassa 138, enkä syö lisärautaa. Viime raskaudessa sain päättää aika lopuillaan itse alotanko vai en.

Raskaus multitabseja otan nyt 2 tabua kun apteekista suositteli tuon määrän, se D-vitamiinin suositus kun muuttui myös lapsilla. Mulla oli joulukkuusta tosi pitkiä aikoja iskiäis kipua vasemmassa pakara/lonkka seudulla, mutta nyt olen pitkään saanut olla "normaali" kun kävin hierojalla. Siis sai olla ihan tikkusuorana kun ei voinut ollenkaan kumarrella. Tukivyötä suositeltiin ja olen hankkinutki sen anita baby beltin, mutta mä en osaa käyttää sitä vielä :( viime raskaudessa käytin ja oli tosi hyvä kun ei tuntenut paineen tunnetta tuonne alas kävellessä.

Joka päivä on alkanut vauvan liikkeet tuntua ja luulen iltasin kun itse rauhottuu alkaa liikkua enemmän :)

Nyt täytyy mennä tv:n ääreen! mä nimittäin seuraan ruotsin miljönääri mammoja :D Muuten, oletteko katsoneet neloselta tulevaa vauva tarinaa? itse katsoin meille tulee vauva sarjaa sillon viime raskaudessa ja toinen mitä seuraan nyt on tuolta MTV music kanavalta se 16 vuotiaat kun ovat raskaana. Kiinnostavia mulle tuollaset sarjat.

zharaa rv 20+4

Vierailija
36/70 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jouduin lähtemään kättärille näytille, koska yöllä tuntui siltä että jotsin lorahti housuun. Enteet piti paikkansa ja todettiin että lapsivettä on niukasti. Viikkoja on vasta 18+3 joten mitään ei voida tehdä kuin odottaa. Jos ne loputkin sieltä lurahtaa niin ennuste on huono.

Nyt sitten seuraillaan ja tarkkaillaan tulehdusarvoja.

Vierailija
37/70 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu vaikeeta löytää sanoja, kun tällaista lukee. Levähtele kovasti ja toivottavasti lapsivesimäärä tasaantuisi ja kaikki menisi hyvin.

Vierailija
38/70 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä pienelle masuasukille ja vanhemmille!

Toivotaan nyt todella, että asiat kääntyisi parhain päin.

Voimia ja jaksamista!

Vierailija
39/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia täältäkin Millariinalle! Peukut ja varpaatkin pystyssä, että kaikki nyt menisi parhain päin ja vauva pysyisi matkassa.

Vierailija
40/70 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kovasti voimia Millariinalle ja pidetään peukkuja että kaikki menisi hyvin!

Kävin tänään ultrassa ja kaikki oli hienosti, kasvu vastasi viikkoja ja kovasti liikkuivainen miehen alku : ) Pieni poikahan sieltä löytyi.

Nyt saisi kevät hurahtaa äkkiä ohitse ja tulla kesäkuu!

Angela ja kirppu 19+6