Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt sanoisit miehellesi, että haluaisit lähteä työttökaverisi kanssa laivaristeilllle

Vierailija
02.01.2011 |

eli vaikkap päivä Tukholmassa-matka, niin mitä sanoisi? Iloisesti että ihan ok vai alkaisko mykkäkoulu tai yrittäisikö kieltää kokonaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vähän varmaan ihmettelisi, koska en voi sietää ruotsinlaivoja :)

Mutta noin yleisesti ottaen, reissaan jo työni puolesta 80 pvää vuodessa, joista reissu pari vuodessa ulkomailla. Elämämme ei sujuisi ollenkaan, ellei olisi luottamusta ja liikkumisvapautta.

Vierailija
22/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkaisi ainakaan mykkäkoulu eikä yrittäisi kieltää kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minä olen iloinen jos mies keksii jotakin kivaa kavereidensa kanssa.

Koska nuorimmaisemme vielä on aika pieni kysymme toki molemmat toisiltamme, että eihän haittaa jos lähden, mutta tähän asti ei kummallakaan ole ollut sanomista.

Vierailija
24/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos kuitenkin lähtisin, lapset saisivat kärsiä siitä ja todennäköisesti estäisi lähtöni vaikka väkivalloin. En oikeastaan edes tiedä, miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei itsekään käy missään, joten sillä verukkeella olen vankina omassa kodissani. En koskaan edes uskaltaisi sanoa ääneen, että olisi kiva käydä tyttöporukalla vaikka baarissa tai puhumattakaan risteilystä. No, kunhan lapsen on isoja, teen mitä tykkään. Lusimista jäljellä' vielä 11 vuotta.

Vierailija
25/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kysyisi, olenko tullut hulluksi? inhoan laivaristeilyjä viimeisen päälle.

Vierailija
26/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään loppiaisena kolmen ystävättäreni seurassa. Miehiä ei tälle risteilylle oteta. ilen mainitsin miehelleni kosmetologilla käynnin ylihuom., ja hän kysyi otanko taas sen brassisokeroinnin? Myönsin sen, sekä manikyri+ pedikyrihoidon myös. Sanoi että sitten oletkin edustavan näköinen ruotsin reissulle!

Et ole koskaan käynyt kauneushoitolassa. Ne on nimittäin MANIKYYRI ja PEDIKYYRI.

Vierailija
27/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona laivalle ja mukaan tuee miespuolisia ja naispuolisia ystäviä. :) mies sanoi että saat lähteä sillä ehdolla että pidät kivaa :)

Vierailija
28/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos kuitenkin lähtisin, lapset saisivat kärsiä siitä ja todennäköisesti estäisi lähtöni vaikka väkivalloin. En oikeastaan edes tiedä, miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei itsekään käy missään, joten sillä verukkeella olen vankina omassa kodissani. En koskaan edes uskaltaisi sanoa ääneen, että olisi kiva käydä tyttöporukalla vaikka baarissa tai puhumattakaan risteilystä. No, kunhan lapsen on isoja, teen mitä tykkään. Lusimista jäljellä' vielä 11 vuotta.

Mistä olet tuollaisen miehen löytänyt? Meillä jokaisella on täällä vain yksi elämä - haluatko viettää sen vankina suhteessasi?

Meilläei myöskään olisi ongelmaa risteilyn kanssa. Mies toivottaisi hyvät matkat ja tarjoutuis vielä viemään mut laivalle ja mielellään hoitaisi pientä tytärtämme vkonlopun - laatuaikaa iskän kanssa :) Taitaisi vaan olla niin että mulle tulisi vielä tässä vaiheessa niin kova ikävä lasta ja imetyksen takia en vielä lähtisi.

Vierailija
29/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivänselvää meillä, että saa mennä. Kumpikaan meistä ei käy usein ilman perhettä missään.

Vierailija
30/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi se nyt vähän ihmetellä ideaani, kun olen 38.viikolla raskaana... Ja tähän lainaamaani kommenttiin toteaisin että meidän perheessä on oikeasti eri asia lähdenkö minä laivalle vai lähteekö mies! Minä osaan käyttäytyä ja olla siivosti enkä tuhlaa enempää rahaa kuin on "luvallista". Mies taas olisi todennäköisesti hirveässä humalssa, saattaisi joutua tappeluun (ja laivan putkaan...) ja rahaa polttaisi enenmmän kuin budjetti sallisi! Eli minun lähtemiseni on ilmoitusasia, miehen menemisestä käytäisiin neuvottelu!

itse miehen laivalle meno kavereiden kanssa on aina koko perheen kriisi mammoille. Täällä hurskastellaan,e ttä mikä liitto se sellainen on kun kielletään, eihän sellaista voi olla ja kuitenkin täällä miehen laivareissut on aina lähes avieron paikka :)

Vierailija
31/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että pystyisikö hän töitten puolesta sekä viemään että hakemaan lapset tarhasta, ja ettei hänellä ole aikaisemmin sovittuja iltamenoja.

Vierailija
32/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut oikeasti voivat elää suhteessa, jossa pitää kysyä toiselta lupaa (toki menoista keskustellaan lastenkin takia), ja saati että toinen saattaa evätä sen, puhumattakaan suuttumisesta.

Mieheni olisi iloinen, että teen jotain kivaa ja saattaisi vaikkapa kannustaa käymään vielä kampaajalla ennen reissua että "on sitten juhlafiilistä".

Ja panettelijoille, mieheni ei petä, olemme olleet pitkään yhdessä ja edelleen rakastamme vain toisiamme ja syvästi :o) sellaisetkin suhteet katsokaas ovat mahdollisia.

Vierailija
33/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei päästäisi. Kun sanoin hänelle kerran että lähen kaverin kanssa tukholmaan niin vastasi että kannattaa muistaa että hän osaa kostaa täällä kotonakin. Muutaman kerran vuodessa kun pääsen näkemään kavereitani ja viihteelle hän mököttää viikon ja ryyppää itse sitten muutaman kuukauden kaikki viikonloput ja muistuttaa että olinhan minäkin silloin kerran..

Ruotsin risteily ja laivalla oleminen ja baareissa oleminen siis naisen sinne meneminen tarkoittaa huoraamista ja miesten ei sellaista tarttee harrastaa mutta naisten kyllä sen takia ilman häntä ei minnekään saa mennä. Tai ei oikeestaan milloinkaan missään tilanteessa.