Jos nyt sanoisit miehellesi, että haluaisit lähteä työttökaverisi kanssa laivaristeilllle
eli vaikkap päivä Tukholmassa-matka, niin mitä sanoisi? Iloisesti että ihan ok vai alkaisko mykkäkoulu tai yrittäisikö kieltää kokonaan?
Kommentit (33)
meillä on vauva 6vkoa, rintamaidolla... Varmaan pärjäisi vauvan kanssa, jos korvikkeelle siirrettäsiin. Eli ei kyllä varmasti estäisi, mutta pitäisi minua tosi outona jos haluaisin vauvan jättää ja lähteä tyttöjen kanssa baanalle.
Mutta että ihan mykkäkoulua?! :D Ei kai aikuiset ihmiset sellaista harrasta? :D
Mutta päivystää nyt viikon, joten minun pitäisi hommata joku toinen lastenhoitajaksi. Lisäksi esikoisen pelit, turnaukset ja muut harrastukseen liittyvät pitäisi huomioida (eli kuka kuskaa).
eli vaikkap päivä Tukholmassa-matka, niin mitä sanoisi? Iloisesti että ihan ok vai alkaisko mykkäkoulu tai yrittäisikö kieltää kokonaan?
Mä en tykkää risteilyistä.
Ei kai tuo muuten reagoisi kummemmin. Yrittää joskus saada mua käymään jossain, mutta en mä oikein tykkää. Mä olen enemmän perheihminen ja tykkään reissata muksujen ja miehen kanssa :)
voin viedä ja jos haen teidät niin voisitko lonkeroa tuoda :DD mutta en itse laivalle menisi... ei siellä ole tekemistä.. miehen kanssa menisin ihan mielelläni..
itse miehen laivalle meno kavereiden kanssa on aina koko perheen kriisi mammoille. Täällä hurskastellaan,e ttä mikä liitto se sellainen on kun kielletään, eihän sellaista voi olla ja kuitenkin täällä miehen laivareissut on aina lähes avieron paikka :)
Ei meillä tällaisiin lupaa kysellä tai myönnetä. Eri asia, jos jo muuta sovittu tai käytännön syistä mahdoton myöntää. Harvoin kyllä käymme. Matkoja tulee jonkin verran töiden puolesta, niistä nyt ei voi edes aikataulua rukatessa.
Usein sitä ihmiset vastaa kärkkäimmin niihin mistä on jyrkimmät mielipiteet. Meille on ihan ok risteilyt kummin päin tahansa. Tai siis minä risteilen ja mies käy Lapissa.
itse miehen laivalle meno kavereiden kanssa on aina koko perheen kriisi mammoille. Täällä hurskastellaan,e ttä mikä liitto se sellainen on kun kielletään, eihän sellaista voi olla ja kuitenkin täällä miehen laivareissut on aina lähes avieron paikka :)
ja käynkin likkojen kanssa kerran vuodessa risteilyllä ja kesällä oltiin likkojen kanssa Rodoksella
Jännittäisi lapsen kanssa jäämistä ja minulle tulisi huono omatunto.
Mies sen sijaan vain ilmoittaa noista.
Jos sanon, että haluaisin lähteä, niin mies varmaan kysyisi, että miksi sitten en lähde. Eli mitä vikaa on työkaverissa tms. Ja jos taas sanon, että lähden, niin mies kysyisi, että koska eli nyt heti huomenna vai maaliskuussa tms.
Mutta meillä pieni vauva täysimetyksellä, joten en tällä hetkellä lähtis missään tapauksessa.
pitäkää hauskaa! En voisi olla miehen kanssa, joka alkaisi esim. mököttää tuollaisesta.
joka kevät Tallinnassa päivämatkalla eli aamulla reissuun ja loppuillasta takaisin, jo monta vuotta, eikä mies ole muuta sanonut kuin että tuo kivat tuliaiset :)
että pidä hauskaa. Tyttöjen kanssa käydään pari kertaa vuodessa laivalla tuulettumassa. Tosin ymmärrän niitä miehiä, jotka eivät innostu asiasta. Aika lailla viina virtaa ja estot häviää. Punastellen sitten takaisin kotiin.
Olettaen että olen järjestänyt lasten hoidon.
ja että mihin lapseni menisi jne. Päivä Tukholmassa tarkoittaisi vähintään 3 päivän reissua täältä.
Lähdetään loppiaisena kolmen ystävättäreni seurassa. Miehiä ei tälle risteilylle oteta.
ilen mainitsin miehelleni kosmetologilla käynnin ylihuom., ja hän kysyi otanko taas sen brassisokeroinnin? Myönsin sen, sekä manikyri+ pedikyrihoidon myös. Sanoi että sitten oletkin edustavan näköinen ruotsin reissulle!
Toki saisin lähteä, mutta sitä edeltäisi hirveä kuumotus ja hermoilu. Mies valittaisi, että ei pysty nukkumaan kun olen poissa yms. Sama homma on aina jos olen lähdössä vaikka baariin.
Johtuu kaiketi siitä, että meni pettämään minua ja nyt pelkää, että kostan.
Lähdetään loppiaisena kolmen ystävättäreni seurassa. Miehiä ei tälle risteilylle oteta.
ilen mainitsin miehelleni kosmetologilla käynnin ylihuom., ja hän kysyi otanko taas sen brassisokeroinnin? Myönsin sen, sekä manikyri+ pedikyrihoidon myös. Sanoi että sitten oletkin edustavan näköinen ruotsin reissulle!
Näiltä keskustelupalstoilta aina oppii uutta :D Enpä tiennyt että tuollaisia naisia on oikeasti :D
että jotkut oikeasti voivat elää suhteessa, jossa pitää kysyä toiselta lupaa (toki menoista keskustellaan lastenkin takia), ja saati että toinen saattaa evätä sen, puhumattakaan suuttumisesta.
Mieheni olisi iloinen, että teen jotain kivaa ja saattaisi vaikkapa kannustaa käymään vielä kampaajalla ennen reissua että "on sitten juhlafiilistä".
Ja panettelijoille, mieheni ei petä, olemme olleet pitkään yhdessä ja edelleen rakastamme vain toisiamme ja syvästi :o) sellaisetkin suhteet katsokaas ovat mahdollisia.