Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kampausongelmaan

Vierailija
01.04.2011 |

Hei,

olen 3-kymppinen ja lähes koko elämäni hiustyylini on ollut pitkä tumma tukka keskijakauksella, ehkä vuosi sitten keksin pitää myös vähän vinoa sivujakausta. Siis olen täysi urpo kampausasioissa. Tahtoisin nyt saada vaihdettua tyyliä, mutta en tiedä mitä tehdä. Yleensä käyn lyhentämässä hiuksiani vantaalla lähellä kotiani olevalla mummokampaajalla, mutta en voisi kuvitellakkaan, että luottaisin hänen tyylitajuunsa muodonmuutoksessa. :) Vinkkejä siis kaipaisin, mistä löytäisin pääkaupunkiseudulta kampaajan, jolle voisin vaan sanoa, että tee minusta uusi ja ehta! :) Ja lisäksi vinkkejä jos osaatte sanoa, minkälainen leikkaus voisi olla kiva, en kuitenkaan halua kokonaan luopua pitkistä hiuksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua näitä haluan muuttua mut ei saa leikata pitkiä hiuksiani. Itselläni oli samanlainen tukka ja ajatukset kunnes päästin että nyt riitti ja menin nuorelle kampaajalle ja annoin vapaat kädet. Sainkin hienoja raitoja ja takaa tosi lyhyet ja edestä noin polkkapituiset hiukset. ja tykkään hirveästi. eli älä toivo muutosta jos et kuitenkaan halua muutosta. jos haluat niin nuorehkolle n.25-30 wee kampaajalle ja ideoita hakemaan!

Vierailija
2/2 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia aika lähelle hiusten omaa sävyä, mutta kuitenkin kirkastavia, elävöittävät kummasti hiuksia. Sitten leikkautat sellaisen olkapäihin tai hieman sen alle hiukset kerroksittain. Menet jollekin alle nelikymppiselle kampaajalle, niin luulisi onnistuvan. Tukan ei tarvitse olla lyhyt ja kynitty vaikka se ei olekana tasapitkä keskipään jakauksella.

Itse olen saanut kivoja hiusvinkkejä ihan blogimaailmastakin. Aikuisten ihmisten tyyli- lifestyle- ja vaateblogeja vaan selailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla