Voisitko nainen seurustella ihramahaisen miehen kanssa?
Niin, voisitko nainen seurustella ihramahaisen miehen kanssa?
Kommentit (24)
Oon seurustellut.
Ihan kuumana mä hänet näin.
Ärsytti se vinkuminen omasta painostaan ja pannessa pelkäsin että se saa slaagin.
Jep, jos miestä kiinnostaa lähteä kanssani pari kertaa päivässä 25 km:n lenkille. Muuten ei.
Kävelevän terveyspommin kanssa? Puhumattakaan, miltä näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti! Kysytkin vielä!
Eli siis kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, jos miestä kiinnostaa lähteä kanssani pari kertaa päivässä 25 km:n lenkille. Muuten ei.
Mutta, jos paino ei vain putoa?
Oon naimisissa lihavan miehen kanssa.
Ihan oli lihava jo silloin kun tavattiin. Itse olen normaalipainoinen.
Eikä hän ole mikään rikaskaan tms. Luonteestaan kiinni, hänellä on ihan kymppiluonne.
Kuule Allu, kukaan ei missään tapauksessa halua seurustella kanssasi. Koskaan. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kyllä.
Et osaa siin tulkita Hyi helvetti ilmaisua?
No jos se mies on valmis lähtemään parin viikon patikkareissulle telttamajoitukseksella, osallistumaan pidempään polkujuoksukisaan tai kiipeilyreissulle mun kanssani, niin mikäpä jottei. Minusta on kivaa, kun on samoja harrastuksia. En kuitenkaan odota, että kumppani harrastaisi välttämättä kenttäratsastusta, mutta joku noista muista lajeista olisi kiva olla "yhteisenä" harrastuksena kumppanin kanssa, ne kun ovat aika aikaavieviäkin.
Ei se pelkkä maha miehellä poissulje välttämättä kiinnostusta, toki visuaalisesti viehätyn urheilullisemmasta kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kyllä.
Osaan tulkita kysytkin vielä ilmaisua.
8v sitten, kesälomalla Mallorcalla, loppui meidän seksielämä. Mieheni oli 192cm/ 89kg kun tavattiin ja 18v myöhemmin, Mallorcalla, se 120kg kampesi mun päälle löysällä hotellipatjalla ja mä meinasin tukehtua. Olen itse 162cm/ n.68kg, eli se painoi melkei 2 kertaa enemmän kuin minä. Parisuhde kariutui silloin ja ero tuli
Enää en lihavan miehen kanssa alkaisi olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kyllä.
No sanotaan sitten näin, kun et ymmärrä, että en voisi seurustella ihramahaisen miehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kyllä.
No sanotaan sitten näin, kun et ymmärrä, että en voisi seurustella ihramahaisen miehen kanssa!
En minäkään näin hoikkana heteromiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kyllä.
En minäkään näin hoikkana heteromiehenä.
Ei vaikka ostelisin sulle jotain kivaa? 😘
Kyllä voi. Ehdittomasti.
Jos on kauniit kasvot. Oma rento tyyli. Puhuu (ei ole hiljaa). Suutelee. Omistaa paksun.
Olen seurustellutkin. Se suhde kaatui kuitenkin miehen luonneongelmiin, kuten heterosuhteet hyvin usein. Lisäksi kovin ison mahan kanssa tulee usein ongelmia tuolla makuuhuoneen puolella, siis sen miehen ongelmia.
Nykyinen kuntoili masun pienemmäksi ihan pyytämättä ja käyttäytyy muutoinkin kauniimmin ja paremmin, koskee myös intiimielämää.