Mies ei suostu huomioimaan Pridea mitenkään
Ei edes laittamaan Pride lippua facebookkinsa profiiliin. Sanoi vain suoraan että ei halua eikä kannata sitä.
En tykkää tästä yhtään. Miten suhde voisi jatkua kun näin erilaiset arvot?
Kommentit (38)
Älä jaksa, hanki oma elämä. Sinulla ei ole miestä.
No hän on varmaan samanlainen kuin n. 90% kaikista suomalaisista. Miksi se pitäisi erityisesti huomioida kun nyt tämmöistä yritätä trollata?
Ei voi vähempää kiinnostaa! Ja miksi pitäisi?
Olkoon Sauli-Orvokin housuissa vaikka nakki tai lihapiirakka.
Ole metroseksuaali lepakkohirvi hiljaa.
Minun mieheni huomioi Priden käskemällä pojan pysymään kaukana sairaista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni huomioi Priden käskemällä pojan pysymään kaukana sairaista ihmisistä.
Hyvä sillähän tulee pian vahingossa perse kipeäksi jos hatun puottaa ja kumartuu sen nostamaan väärässä porukassa.
Miksi Pride järjestöä pitäisi kannattaa? sehän on taidokas järjestön lanseeraus. Ollaan muka tasa-arvon asialla kun eivät sitä ole edes järjestön sisällä.
Voit helposti kannattaa tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta mutta ei Pride järjestöä!
Olkaa valistuneita kansalaiset!
Pakko ei ole kannattaa mitään. Leikkikööt omia pride leikkejään omissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sillähän tulee pian vahingossa perse kipeäksi jos hatun puottaa ja kumartuu sen nostamaan väärässä porukassa.
Raiskaat siis itse kaikki vastakkaista sukupuolta olevat, jotka seuraasi eksyvät ja jotain pudottavat? Muuten tällainen tuskin tulisi sinulla mieleen.
En ainakaan hankkisi lapsia tuollaisen kanssa, koska ei kykene hyväksymään muita ihmisiä ja siis myös omia lapsiaan sellaisina kuin nämä ovat.
Ja me seksuaalisesti terveet suomalaiset maksamme SETAn ja sen sodomiittien pippalot. valtionapuna jonka määrä on miljoonia euroja.
Puolison kanssa ei tarvitse olla kaikissa asioissa samanlainen, erilaisia näkemyksiäkin voi arvostaa. Se ettei halua noteerata Prideä julkisilla kannanotoilla ei myöskään tarkoita että olisi suvaitsematon. Esim itse koen sateenkaariliput someprofiileissa lähinnä hyvesignaloinniksi.
Ei minuakaan vois vähempää kiinnostaa koko sateenkaarijuttu.
T. Yx Homo vaan
Pukeudu nahkaan ja lateksiin, sekä anna kuusi raipan iskua kolme kertaa miehesi paljaalle pyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Ja me seksuaalisesti terveet suomalaiset maksamme SETAn ja sen sodomiittien pippalot. valtionapuna jonka määrä on miljoonia euroja.
No nämä tuet pitää lopettaa nythän tarvitaan leikkauksia muutenkin.
Onpas moukka. Jätti varmaan ramadaninkin ihan huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Puolison kanssa ei tarvitse olla kaikissa asioissa samanlainen, erilaisia näkemyksiäkin voi arvostaa. Se ettei halua noteerata Prideä julkisilla kannanotoilla ei myöskään tarkoita että olisi suvaitsematon. Esim itse koen sateenkaariliput someprofiileissa lähinnä hyvesignaloinniksi.
Toki on mätää aivoissa jos sodomiitejä hyvesignaloi.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vähemmistöihin kuuluvat maksavat saman verran veroja kuin muutkin, mutta saavat vastineeksi huonompia palveluita.
ööööööööööö pride pride pride ööööööööö