Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissankulman naiset tammikuussa 2011***

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tuonne joulukuun pinoon vielä, mutta nyt tähänkin... Amalia, iso hali :( oon tosi pahoillani teidän puolesta... kovasti voimia koko perheelle...

mami

2/86 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnea mami@!!!

Ananasmehulle kovasti tsemppiä huomiseen, olet mielessä :)

wattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin se Mami@(kin) ohitti miut, onnea hirmuisesti! Mää oon niin jo tottunut tähän ;D

Vierailija
4/86 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami@6: Onnea tyttösen syntymästä. =) Vauvoja putkahtelee kovaan tahtiin.

Ananasmehulle: Hurjasti jaksuja huomiselle ja toivottavasti kaikki menee hyvin. =)

On: Kävin vähän kylättelemässä perheessä jossa koiria jotka ei siis olleet edes sisällä ja nyt kurkku ihan turvoksissa (olen lievästi allerginen). Meinas paniikki jo iskeä, mutta kun soittelin niin käskettiin ottamaan allergialääkettä. Toivottavasti siitä ei ole haittaa vauvalle.

Huomenna tytölle laitetaan putket korviin ja leikataan kitarisat ja sitten rupean tosissaan odottamaan vauvan syntymää.

Ehkäpä se sitten viimeistään silloin 10.1 käynnistetään kun niin kerta lupailivat.

Sirppana rv 37+0

Vierailija
5/86 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalle kaimalleni :)) Onnea onnea onnea!!!!

mami

Vierailija
6/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananasmehulle paljon onnea ja voimaa tälle päivälle!! Kovasti jännätään sun puolesta täällä.

Täällä olotila sama paska:( tänään lääkäriin 15.00 tulen kertomaan kuinka kävi... vai jouduinko saman tien lataamoon:(

mami tosi pohjalta

Vierailija
7/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan sairastellaan... Nyt on mulla angiina. ja nuorimmalla kanssa. Muut lähti äsken käymään terkkarissa otattamassa nieluviljelyn jotta päästäisiin selville kenellä kaikilla on se... Jokaisella on meinaan kurkku kipeä jo toista viikkoa.

Vauva on mun mielestä kääntynyt oikein päin :) Se piti hurjaa meteliä tossa pari päivää ja nyt en enää tunne päätä tissien välissä :)

Onnea jälleen kerran uusille vauvoille ja osanotto keskenmenosta Amaliajoelille. Tiedän tuntemuksesi- itse sain keskenmenon kaks vuotta sitten viikoilla 12+. Jaksamisia vaikka on rankkaa.

Pirre 32+5

Vierailija
8/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vaan AmaliaJoel vielä täällä käy lukemassa.. osanottoni :(

Watun neitokaisen alku kuullosti myös varsin hurjalta, paljon suojelusenkeleitä toivon pienen vuoteen vierelle!

Meillä vauva-arki pikkuhiljaa lähtee käyntiin. Tosin varsin nikotellen. Muu perhe ei uutee nasiaan tunnu sopeutuvan. Mieskin karkasi jo töihin, ja teinit kuvittelee kuljetuspalvelun pelaavan kuten ennenkin. Minä olen 101% kiinni tuossa tonttupojassa. Yötäpäivää. Eikä imetys ole ottanut sujuakseen. Kummallista miten tällaisen asian kanssa täytyy viidennen kohdalla takuta, muiden imetys on lähtenyt hyvin käyntiin aikanaan, ongelmia on tuottanut ennemmin liian runsas maidon tulo. Muuten pieniä ongelmia tuottaa kaikki kodin hoito (vaikeaa vauva sylissä tehdä, omaan sänkyyn/ yksin hän ei rauhoitu lainkaan), ruuasta voi vaan unelmoida. Laskin että eilen sain syötyö jopa aamupalan (heti klo 11) ja päivällisen.... kaikki muu jäi väliin. Ja miehen osallistumattomuus ottaa pattiin enenevissä määrin. Ärsyttää kun kaikkea joutuu pyytämään, ja mies osaa osoittaa ettei pidä siitä että "komennan", vaan kun ei hän mihinkään vapaaehtoisesti tartu.

No nyt kuuluu sängystä taas kitinää.. joten mentävä on.

Andrea+ tonttupoika 11 pv

Vierailija
9/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mami pyysi ilmottamaan että ei nyt varmasti vähään aikaan tule palstalle. Lääkäri passitti oitis sairaalaan nesteytykseen, paino oli pudonnut nyt 30 kiloa kahessa viikossa. Vakava stressitila ja totaalinen uupumus... kalium arvot vaarallisen korkeat vai oliko ne nyt matalat, en muista, mutta sydän vaarassa. Kaikki muutkin kokeet joista kerkesi vastaukset tulemaan ihan päin persettä. Huoli on kova täällä kotona:( eihän tämän näin pitänyt mennä.

mamin mies

10/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalalta mami kaiman tila kuulostaa!! Todella kurjaa! Toivottavasti tilanne lähtee nopsaan parempaan päin, nyt kun sairaalassa auttavat! Ihmeellisesti se kroppa voikin toimia! Voimia ja vielä voimia niin mamille kuin miehelle!! Toivotaan elämän pian hymyilevän!! Jaksamista!!

Ananaskin jo varmasti saanut koitoksen päätökseen?!:)

täällä me tuhina iitan kanssa ihmetellään eloa, isot sisarukset kävi pientä ihmettelemässä ja tykkäsivät kovasti:) huomenna yritetään kotia päästä. Tyttö on ihana, nukkuu n. 4h pätkiä ja tissillä viihtyis tunninkin. Pari pahan hajuista paukkua päästelly, toivottavasti ei ennusta maitoallergiaa.. Viimeeks pojalla oli tollasia ja masuvaivat jatku ja osottautu maitoallergiaksi. No, nyt osaa aiemmin alottaa ainaki dietin jos näin on.

Seuraavaks sit sirppanan vuoro, ei oo ku viikko jos 10 pvä käynnistävät!:)

mami@6 ja rintsessa 1vrk

11/86 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta :((

Kovasti voimia koko teidän perheelle, olette ajatuksissani! Toivottavasti mami paranee pian!

Jos suinkin jaksat niin ilmotteletko välillä kuulumisia ja kerro mamille halausten kera terveisiä watulta oikein paljon!

wattu

12/86 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hilkulla oli. Vauvan paino laskenut 3200g eli melkein 10% syntymästä. Päästävät nyt kotiin, mutta huomenna aamusta mentävä neuvolaan puntariin. Ja tarkkailtava vointia.

Ihana kuitenki, et päästään!:) maitoa alkanu nyt pikkuhiljaa tulla, et jospa se tästä.

Mami kaima on kyllä mielessä!! Jaksuja ja voimia!!!

Mami@6 ja neiti kohta 2vrk

Vierailija
13/86 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wattu, välitin halisi itseni kautta mamille, lämmitti kovasti mamin mieltä ja lähetti halin takaisin...

Myös teille muille lähetti terveisiä...

Mami nukkuu lääkkeillä oikeastaan koko ajan... annetaan reippaalla kädellä rauhottavia ja unilääkkeitä, oli reppana niin yliväsynyt että ei päässyt uneen ilman älytöntä hevosen annosta lääkkeitä... sen mitä on hereillä, niin itkee... on tosi surkeessa kunnossa. Tottunut hoitamaan aina muita ja on vahva kun härkä, niin se ottaa tosi koville mamia kun on itse nyt heikko ja avun tarpeessa. Kalium arvot on saatu parempaan päin pakkolevolla. Antavat myös ravinteita koko ajan suoneen, kun ei suostu syömään... ikävöi lapsia ja muakin kai... koti on tyhjä ilman vaimoa.

mamin mies

14/86 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua Mamiof... Pitkällepä ehti sun tilas edetä lyhyessä ajassa. :( Iso halirutistus sulle ja voimia sinne sairaalaan kuin myös kotiinkin!

Vaatiikin rohkeutta ja voimia olla heikko, ja varsinkin näyttää se. Nyt vähän kerrallaan eteenpäin, niin pääset pian kotiin rakkaiden luo. Sairaala onkin siitä kummallinen paikka, että sieltä haluaa aina kotiin ja ikävä on valtava. Me sua täällä ajatellaan ja lähetetään lisää voimia päivittäin! Miehellekin kiitokset, kun kerroit kuulumisia!

Omat kipeet kintut tuntuu pieniltä murheilta näin ison rinnalla. Ja itsepä vielä ne aiheutin, joten poistun takavasemmalle.

Äippä ja juniori rv 16+3

Vierailija
15/86 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana suurista suurimmat voimahalit mamiof@4:lle ja miehellekkin kotiin voimia vauvan hoiteluun! Jäin kyllä viimeks miettimään kun mami kirjoitit, että oli painoa tippunu vähässä ajassa 24 kg pienestä ihmisestä, että nyt on jotain suurempaa tekeillä! Kaikki kääntyy hyväksi ja onneks haitte apua ja rouva on nyt sairaalahoidossa. Kova tilanne koko perheelle, jaksamisia kaikille!!!

Mama@6 eli nyttemmin 7, sylintäydeltä onnea koko perheelle pikku rinsessasta!! Meidänkin pikkumieheltä putos paino alussa just sen 10%, ennenkuin maito nousi kunnolla! En halua antaa sairaalassa korviketta odotellessa, joten tehotipoilla mentiin. Nythän tuota riittää...

Ananasmehu varmaan jo nyytti kainalossa?

Jaksuja Andrealle teinien kanssa, minä puiolestaan voisin suosiolla pistää tuon miehen vähäks aikaa työmaalle. Käy ihan ylikierroksilla tässä kun koko jengi pyöritään..

Vauvan hoito sujuu hyvin, mutta tuo perkuleen haava ei ole mennyt kunnolla umpeen, repsottaa auki toiselta reunalta, Damn..

Jakselkaa!

DolceVita ja mammanpoika 12vrk

16/86 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä niin kurja olo mamin tapahtumien takia, voi toista :( Toivottavasti paranet ja vahvistut pian! Ja isosti voimia mamin miehelle!!!

Mulla on hyviä uutisia! Sofia siirettiin tänään aamulla Seinäjoelle :)

Hyvin voi, täytyy kyllä aamusta soittaa et miten loppuilta ja yö menny kun oli tänään niin rasitusta kun siirto, sit oli kengurussa mulla tunnin josta en kyl niin rasitukseksi usko ja sitte söi tutista itse 10ml maitoo, hoitaja koitti kesken irrotella tuttia suusta mut ei antanu, sinnikkäästi piti kii ja söi kaiken maidon :) Yks hengitysunohdus siinä tuli meiän aikana, mut toivotaan et suht hyvin yö nyt menis kuitenkin.

Äippä mikä sun jaloissa on? Vaivaako se siis jossa kipsikin oli niin nyt taas?

DolceVita mulla myös irvisteli haavassa toinen puoli, kahta tikkiä pidettiin 5vrk kun muut otettiin 4vrk kuluttua pois ja laitettiin vielä 4perhosteippiä siihen kohtaan ja saavat olla niin kauan kunnes irtoovat ite, vielä ei oo irronnu, yli viikon ny ollu. Kipeä ei oo, ainostaan vähä jämerän tuntunen haavan yläpuolelta.

Oon suihkutellu päivittäin ja ottanu ilmakylpyjä.

Ananasmehun kuulumisia oottelen myös, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!

wattu

17/86 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte sitten tytön kotiinkin pikapuoliin, vaikka aikaa vielä kuluu väistämättä. Ei tarttis enää sairaalalla ravata, mutta onhan tyttö nyt paljon lähempänä. :)

Jalasta joo... Olin lauantaina lasten kans pulkkamäessä ja kodalla kolmosen kummitädin + hänen lastensa kans. Lapset oli ihan innoissaan, sääkin oli oikein mahtava. Varasin kepinkin mukaan, kun arvasin, että tulee käveltyä epätasaisella alustalla. Silti 'kipsijalka' ilmoitteli vastalausetta välillä. Se kyllä yön aikana tokeni, mutta terve jalka ilmoittikin, ettei kaikki oo hyvin: pohjetta särki kävellessä. Maanantaina yks tuttu kertoi saaneensa synnytyksen jälkeen sairaalassa tukoksen johonkin syvälle, kun ei tullut perinteisiä tukos-oireita. Soitin saman tien neuvolaan ja kätilö käski mennä lääkäriin varmuuden vuoksi. No, jalassa oli vissiin joku lihastulehdus tms, joka on onneksi antanut nyt hyvin periksi. Tänään ei ole särkenyt enää. Kipsijalka kuitenkin kipeytyi aamusta, mutta eiköhän sekin levolla taas asetu.

Niin ja Mamille onnittelut rinsessasta! Unohdin ihan viimeksi. :)

Huomenna kiireinen päivä, jatkan siis hommia...

Äippä taas

Vierailija
18/86 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti, ensin minultakin Mamiof saa mitä suurimmat toipumishalaukset, onneksi häntä nyt hoidetaan!!!

Maanantaina klo 14.06 saimme syliimme oman Vaavin. Painoa 4800g (kyllä!) ja pituutta 52,5cm. Ihanainen blondi poju. Synnytys sujui hyvin. Palaan myöhemmin :)

Ananasmehu 42 -> 0 ja Poikanen 2vrk

19/86 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea ananasmehun perheeseen!!!

Oikein hyvän kokoinen poikahan sieltä tuli :)

wattu

20/86 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea komiasta pojasta!:) nyt on urakka onnellisesti sullakin takana:) ihana juttu!

Arvatkaa, meiän neiti oli ensimmäinen 011 Mäntsälän vaavi ja meistä tullaan tekemään lehti juttu:) kiva muisto sitten:)

tänään painokontrollissa neiti oli 3260g, maito noussut ja sitä tulee enempi kuin neiti syö, eli kipeet on tissit. Pitäis varmaan pumpata, ennenku tulehtuu..

Eka yö kotona meni ihan hyvin, 2 söi ja seiskalta söi, 10 ylös.

4h väliä about pitäny.

Nyt kohta koittaa ite koisimaan mennä tässä.

Hyvää huomista loppiaista, saa kuusi lähteä, vaikka on ollu niin hyvä, ei oo yhtään karissu!

Sofialle vielä kannustuksia, hienosti neidillä mennyt:)!

Mami@6 eli 7;)

kaimalle jälleen hirmusesti terkkuja!!!! Koita jaksaa!!!!