G: Millainen ihminen on sinusta kamalaa seuraa?
miten kestät pakkotilanteessa tällaista ihmistä?
Kommentit (47)
Kamalin tuntemani ihminen on ilkeä, kaunainen, katkera, pikkusieluinen ja itsekeskeinen. Kaikki minun ja muiden sanomiset väännetään verisiksi loukkauksiksi tai ilkeiksi vihjauksiksi. Kai siksi kun tällaisen ihmisen oma sisin on niin mätä, hän näkee kaikissa muissakin vain pahaa. Eli äärinegatiivinen on pahin.
ne, jotka nauttivat ennen kaikkea oman äänensä kuuntelemisesta. En todellakaan jaksa kuunnella niitä jaarituksia, oli sitten kyse heidän työstään (yleensä joku erittäin tylsä ja mielenkiinnoton ala), kummallisista harrastuksistaan tai ihan mistä tahansa. Juttu vain jatkuu jatkumistaan tunti toisensa perään...
Suomenruotsalaiset ketkä puhuvat seurassa vain ruotsia vaikka osaavat suomea. Itse en puhu ruotsia ja tunnen itseni tälläisessä seurassa aina todella vaivautuneeksi ja ulos suljetuksi.
Kapea-alainen yleissivistys yhdistyneenä kuvitelmaan suuresta sivistyneisyydestä on erittäin rasittava yhdistelmä.
Minulla oli joskus tällainen tuttavuus. Keskustelut menivät siihen malliin, että luovuin yleensä väittelemästä, kun toinen oli olevinaan niin hirveän varma asiastaan. Hupaisaa on ollut tuttavuuden päätyttyä huomata, että asia jos toinenkin on tullut eri lähteissä vastaan, vahvistaen, että minun käsitykseni oli oikea.
joka keskeyttää koko ajan ja puhuu päälle. Jaarittelee juurtajaksain eikä anna puheenvuoroa. Aargh.
ihmisten vikoja aika hyvin, mut sellaista lähtökohtaisesti pahansuopaa ja vahingoniloista asennetta en kestä pätkääkään. Jotkut, kuten tätini, naamioi sen kömpelösti välittämiseksi (on se kamalaa kun sun äiti on NIIN lihava, johan siinä terveyskin menee) ja heitä on vielä vaikeampi sietää kuin niitä jotka on ihan aidosti pottumaisia. Onneksi tällaisia ihmisiä on tosi vähän.
joka ns. varastaa muilta seuran. Oletetaan, että olet henkilön A kanssa tekemässä jotain, esim. ihan vaan juttelemassa jostakin. Siihen sitten tulee henkilö B, joka on kaiketi tottunut saamaan kaiken huomion itselleen. Tämä B alkaa sitten sen A:n kanssa jutella jostain ihan muusta ja houkutella sitä mukaansa jonnekin muualle ja jättää sinut yksin, ei siis pyydä mukaan tai ota huomioon, vaan haluaa vain sen A:n siitä "itselleen". Saattaa jopa tuumata sinulle, että on se tuo A niin ihana tyyppi ja ties mitä.
Minulla on yksi tuollainen opiskelukaveri ja pari kertaa olen sille sanonut, että meillä oli tässä A:n kanssa nyt juttu kesken (kerran ihan luennolla käytävä parikeskustelu, ja se olisi halunnut sen minun parini siitä omaan ryhmäänsä kesken keskustelun), että ei sitä nyt voi siitä viedä. En todella tiedä mitä sille pitäisi sanoa ja enää en aio antaa tuollaisten pompottaa ja jättää minua yksin.