G: Millainen ihminen on sinusta kamalaa seuraa?
miten kestät pakkotilanteessa tällaista ihmistä?
Kommentit (47)
ylimielinen, fanaatikko, mustavalkoinen ajattelutapa. jos on pakko, siedän ja yritän olla mahdollisimman vähän kanssakäymisessä, ts. olen esim. aika hiljaa.
siinäpä jotain ominaisuuksia jotka saavat inhoamaan
..ja muutenkin käytöstavoiltaan pienten lasten tasolla olevat saavat minut pahantuuliseksi. Joo, tiedän ettei kaikkien kanssa voi synkata, mutta se keskustelukin voisi olla hieman antoisampaa jos muistettaisiin ne käytöstavat (= ei ns. turhaa kiroilua, k-18 juttuja lähes tuntemattomalle ihmiselle, poliittista vääntöä ekalla tapaamisella, kuunnellaan kiinnostuneina mitä toinen sanoo eikä vaan katsella pitkin seiniä jne.)..! >:( Heikoiten ja samalla parhaiten käytöstapoja osaavat vanhukset. Miespuoliset ohittelevat, kiroilevat jne. mutta naispuolisten kanssa syntyy usein jutun juurta.
- itseään kehuva
- toisia manipuloiva( luulee olevansa muita viisaammpi ja toisten yläpuolella)
- juoppo
- narsisti
- toisia pompottava
- ilkeämielinen/ pahansuopa
mutta yksi ylitse muiden on yksi sukulaismies. Hän on teleoperaattorilla joku asentaja tms. Aina selittää tohkeissaan tästä työstään ja mitä on tehnyt ja asennellut ja miten mikäkin piuha yms. taas pitikin laittaa jne... Kaikenlisäksi puheessa vilisee niin himputin paljon semmoisia sanoja, mitä ei ammattiryhmään kuulumaton edes kykene ymmärtämään kun ei kauheesti ole puhelinlikkien (vai minkälie) asennuksesta kokemusta. Miehen kanssa aina kertomusten alkaessa vilkaistaan toisiamme, että kohta ois vissiin aika lähteä kotiin :D Kotimatkalla makustelemma suussamme näitä omituisia juuri oppimiamme sanoja ja pohdimme, mitä ne mahtaa tarkoittaa :D :D Yleensä siis me käymme heillä, he harvemmin meillä - ja ihan hyvä niin :) Tämä perheen nainen on aivan ihana tyyppi ja lähinnä siksi siellä tulee vierailtuakin... Ei sen miehen löpinöitä erkkikään jaksa kuunnella :D
pahoittelee suurta määrää kirjoitusvirheitä. Ei vissiin osaa siis itse edes yksinkertaisimpia sanoja :D Antakee anteeksi :)
Ällöttävimmässä ihmisessä yhdistyy käsittämätön tyhmyys ja esim. kuuluisasta taustasta johtuva ylimielisyys. Jos em. ominaisuuksiin vielä yhdistyy äänekkyys kamalin mahdollinen paketti on valmis.
Juhlissa tai päivällisillä ylivoimaisesti ikävin tyyppi on se vieruskaveri joka ei edes yritä kohteliaasti keskustella kanssani. Todella tuskastuttavaa.
Kateelliset panettelijat ja kaikesta ruikuttavat katkerat ikisinkut ovat myös aika rasittavia.
Kaivataan hyvää kuuntelijaa, mutta toisaalta toisenkin pitää vähän avautua ja "antaa" itsestään jotain.
Itsestään ei saa kertoa liian positiivisia asioita, jos kaikki on liian hyvin pitää saada omat asiat kuulostamaan vähän vaatimattomammilta.
Ja toisista ei tietenkään pidä juoruilla, mutta vain itsestä puhuminenkin on kamalaa...?
Ja jos puhuu vaan asiaa ei osaa keskustella...?
Ja liikaa ei saa höpöttää, mutta tuppisuut ne vasta juhlissa kamalia onkin !
Aikamoista taiteilua, onko joku kirjoittaneista täydellinen ?
onko se joku geeni mikä pistää naisen kaakattamaan...
1. Umpinegatiivinen. Missään tai kenessäkään ei ole mitään hyvää. Joka asiasta valitetaan ja kitistään ja muutenkin ollaan koko ajan naama näkkärillä. Energiasyöppöjä.
2. Yli-puheliaat hössöttäjät, jotka eivät osaa kuunnella muita ja eivätkä osaa lukea tilanteita. Energiasyöppöjä myös nämä.
3. Suvaitsemattomat urpot, joidenka mielipide on se ainoa oikea ja sitä tuodaan joka asiassa myös esille.
Minua henkilökohtaisesti kuitenkin ärsyttää vain ihmiset, jotka eivät tee mitään keskustelun ylläpitämiseksi. Eivät siis anna itsestään mitään.
Ja eikä sekään niin ärsytä. Enää. Minä annan heidän olla omissa oloissaan ja itse mietin omiani.
Periaatteessa olen kuitenkin sitä mieltä, että kaikkien kukkien pitäisi antaa kukkia.
Kaivataan hyvää kuuntelijaa, mutta toisaalta toisenkin pitää vähän avautua ja "antaa" itsestään jotain. Itsestään ei saa kertoa liian positiivisia asioita, jos kaikki on liian hyvin pitää saada omat asiat kuulostamaan vähän vaatimattomammilta. Ja toisista ei tietenkään pidä juoruilla, mutta vain itsestä puhuminenkin on kamalaa...? Ja jos puhuu vaan asiaa ei osaa keskustella...? Ja liikaa ei saa höpöttää, mutta tuppisuut ne vasta juhlissa kamalia onkin ! Aikamoista taiteilua, onko joku kirjoittaneista täydellinen ?
Jos henkilökemiat kohtaavat ja juttu lähtee rönsyilemään, niin hienoa. Jos eivät kohtaa, käännytään toisen keskustelukumppanin puoleen.
ja puhuu vain itsestään.
Vetäydyn takavasemmalle, vaikka olen suomalaiseksi hyvin vilkas, iloinen, eloisa ja hyvin sosiaalinen.
ennen sata kertaa kriittisempi tässä asiassa. Nyt jotenkin antaa vaan mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos ne kaikkein älyttömimmät jutut. Oon alkaut ajatella että niin, meitähän on moneen lähtöön eikä varmaan toikaan (mun mielestä) toope mua ihan täyspäisenä pidä.
Nykyään sanoisinkin, että kaikkein sietämättömimmät seuralaiset ovat ne epähygieeniset/likaiset/haisevat/(tarttuvasti)sairaat/röhivät, jotka viisveisaavat siitä tartuttavatko pöpönsä toisiin (ja toisten lapsiin) tai varistavatko muuten vaan hilseensä sohvatyynyille tms.
Kaikille mahdollisille eritteille + vanhalle viinalle ja tupakalle löyhkäävä ihminen.
Osaan sulkea korvani suht. hyvin veetuilijoille, omahyväisyyksille ja tyhjänpälpättäjille, mutta nenääni en voi ripustaa pyykkipoikaa kohtaessani aidon haisulin.
Miten kestän pakkotilanteessa tällaista ihmistä? En kestäkään. Availen ikkunoita härskisti ja yritän vähintään kääntää päätäni muualle, ellei mikään muu auta (= hän lähde lähettyviltä pois).
Työpaikallani oli juuri edellä mainitun kaltainen ihminen vielä jokin aika sitten töissä ja se oli sietämätöntä. Mutta hän ei enää ole talossa, onneksi.
Minä olen tuollainen itsekeskeinen . Kyselen mutta en kuuntele, koska mietin omiani. Näin lapseni minulle sanovat. paha tapa...
Millaisia itse inhoan? Juoruajia, mustamaalaajia, tyhmiä, ilkeitä...eli lähes kaikkia.
Kylmä ja teennäinen. Pitää yllä keskustelua, kyselee koska se kuuluu tapoihin, mutta vastaus ei kiinnosta. Kontrolloi muita ihmisiä sairaalloisesti ja peittelee sen huolehtimiseksi. Kulkee seurapiireissä mutta on maailman yksinäisin, koska ei osaa olla oikeassa kontaktissa.i]
JATKUU...
Sellaiset ihmiset joiden pitää joka lauseen loppuun kihertää kun pikkukakakarat.Utelee toisen asiat, mutta itse ei anna ystävänä yhtään takaisin.
Sellaiset jotka haluaa olla kaikkien kaveri, tietää kaikkien asiat.
Roikkuu jossain naamakirjassa ja koko elämä on siellä.
Vaikutan varmaan itsekeskeiseltä ihmiseltä yrittäessäni repiä jutunjuurta tyhjänpäiväisyyksistä...Yleensä tällaiset puhumattomat vieraat ovat vielä niitä, jotka lähtevät viimeisinä.