Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaiko mies vaimonsa puhelimen takia?

Vierailija
28.12.2010 |

Ollaan tultu tien päähän,mies haluaa erota, koska nuuskin hänen puhelintaan ja soitin yhteen numeroon usean otteseen. Hänen mielestä hän ei voi jatkaa liittoa kanssani koska keskellä yötä katselin hänen puhelintaan.Hän vielä sanoi, että minä en luota häneen ja hän ei voi elää kanssani koska pelkää minu puukottavan häntä keskellä yötä. Koskaan en ole edes läimättänyt häntä. Mita vittu..puukottaisi..huh-huh sairasta.. En osannut rehellisesti odottaa liiton loppuvan moisen päähänpistoksen takia, tämä on minulle isku päin kasvojani. Onko hänellä jokin suurempi salaisuus...tämä on toinen kerta kun katsoin hänen puhelinta..viimeksi 2009 jouluna kun olin raskaan.Hyvät ihmiset nyt tarvitaan apua.Olen oikeasti ENEMMÄN KUIN HÄMMENTYNYT?? Voiko avioliitto päättyä näin??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN usko toisen olevan kuvioissa. Siitä olen varma..Kysymys kuuluu mitä muuta mies voi salaa kuin toisen naisen?? Onko hän rikollinen...eikai sentään??

eikö sulle merkkaan mitään toisen luottamuksen pettäminen?

väkisin tieää kaikki miehesi puhelut? Todellakin outoa, jos keskellä yötä ratsailee puhelinta ja soittelee numeroon, joka ei satu olemaan tuttu. Ehkäpä se on miehellesi tuttu, vai pitäisikö teillä olla vain yhteisiä tuttavia. Aika vainoharhaiselta kuullostat, oli sitten syytä tai ei.

Vierailija
22/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siksi, että te ette luota toisiinne. Olet ilmeisesti epäluuloinen ja mustasukkainen ja mies joko oikeasti antaa siihen aihetta tai sitten kuvittelet. Tykkäisitkö jos mies urkkisi sinun puhelintasi, postiasi jne?

Teidän liittonne joka päättyy tai ei, mutta sen ei ole mahdollista jatkua, eikä sinun jatkaa elämääsi ellet kutsu asioita niiden oikeilla nimillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat tulee kutsu oikeilla nimillää ja miehen uudet kaverit saivat miehen kiireiseksi ja kotoa poissaolevaksi. Asioilla on syynsä, tämä on toinen kerta liitomme aikana kun katsoin hänen puhelintaan. Soitin yömyöhään, ja mies tiesi minun soittanee koska asensi puhelimeensa jäljittimen..että mikäli sit puhelinta katsoo ja minne olen katsonut. Elikkä eikö ole aika tarkkaan vahdittu ja miksi? Noh uskokaa tai älkää ero tässä nyt tuli. Mutta olisi voinut päättyä toisin.