Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vihaan mun miestä!!!!!!!

Vierailija
05.01.2011 |

On niin helvetin joustamaton ja pihi. Pakko pysyä yhdessä lasten takia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vaimoani. Jääräpää, eikä tajua lähteä.

Vierailija
2/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt hyvin ja kohtelet miestäsi kuin kuningasta. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
4/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kytkintä vain, jos oikeasti vihaat.

Vierailija
5/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä. Onneksi ei ole mitään syytä tehdä äijästä kohta ex. ;)

Aina ollut hieman itsekästä sorttia, mutta pysynyt kurissa, koska kynnysmattona olo ei ole suurin haaveeni. Mutta kaikki on täysin räjähtänyt käsiin, kun _ensimmäistä_ kertaa suhteen aikana on niin, että hän on töissä ja tulot isommat kuin minulla, koska jäin juuri työttömäksi. Tähän mennessä kaikki rahat ovat olleet yhteisiä, kun minä olen joko saanut enemmän tai sitten tulot ovat välillä olleet suht samat - eikä ukolla ole mitään valittamista ollut. Mutta kyllä ovat asiat muuttuneet tämän kuukauden aikana kun olen ollut töitä vailla - kyykyttämistä, vittuilua, haukkumista ja uhkailua miten minun pitää pitää turpani kiinni, jos haluan saada itsekin rahaa käyttööni ja miten minulla ei ole varaa hyvä kun edes hengitttää, koska hän tienaa ja minä en tee mitään (enkä tietenkään koskaan kuulemma ole tehnytkään). Oli se pari kk tätäkin ennen vähän mitä oli, koska oma palkkani oli pienempi, vaikka kuitenkin sain oman osani menoista hoidettua ja omat ostokseni myös.

Olisi se jo melkein heti pitänyt osata arvata, että iäkkäiden vanhempien pilallehemmotellusta iltatähdestä ei ole tasaveroiseksi kumppaniksi, mutta minkäs teet. Näköjään nokan eteen kannettu raha kelpaa ja on yhteistä, mutta kun ensimmäistä kertaa itse joutuu jotain tekemään, se onkin sitten minä, minä, minä ja minun rahat. Mutta onneksi kohta voi sanoa, että pidä rahasi, koska sen perään en ole ja mieluummin valitsen vaikka tyhjätaskun, kunhan vain ne tärkeämmät asiat ovat kunnossa.