Synnytystä odotellessa.
Heippa.
Viikkoja meillä 40+5 ja edelleen odotellaan synnytystä. Yliaikaiskontrolli varattu ens viikkoon ja tuntuu ettei mitään vaan tapahdu.
Limatulppa irtosi aamusti, ja supistuksia on hiukan ollut päivän aikana. Voiko synnytys käynnistyä ns. tyhjästä vaan? Eli ilman mitään näitä kuuluisia ensi oireita. Millään ei enää malttaisi ootella, kun kello ei käy ja päivät junnaa paikallaan =) muita viime hetken odottajia? :)
Kommentit (42)
että tää lähtis tästä käynnistymään, varsinkin kun supistukset on niin lupaavia! =) ehkä jo huomenna ollaan synnyttämässä, tai sit vasta ens viikolla, mut odotus on jo todella suuri. Olo alkaa käydä melko tuskaiseksi :( päivä päivältä inhottavampi kun vatsanahkaa kiristää ja kaikki pitää varata niin että ellei olla synnyttämässä ja =D ihanaa, raskasta loppuodotusta :p
Itse synnytin esikoisen 41+2 ja olin vielä samana aamuna neuvolassa, seuraavalla viikolla olisi taas ollut yliaikaiskontrolli, eikä mitään. Illalla alkoi supistelut ja itse kuvittelin, että ehkä siinä muutaman päivän sisällä voikin jotain tapahtua. Poika syntyi jo aamuyöstä! Mitään synnytysoireita ei siis ollut ennen tuota iltaa ollut.