Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella täällä on Kalevalakorun LAPSIKORU?Missä käytätte?

Vierailija
28.12.2010 |

Montako kiveä ja minkä väristä olette saaneet :) ? Tykkäättekö käyttää vai jäikö pölyttymään kaappiin?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies anto joululahjaks. Lapseton olen, mutta miehellä poika. Merkitsee kuulemma väliaikaisesti häntä. Jos sitten joskus oma, tyttölapsi. Eli siis koru on lupaus tulevaisuudesta ja mielestäni hemmetin hieno idea mieheltä, joka ei ole alunalkaenkaan halunnut lasta.

Vierailija
42/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies anto joululahjaks. Lapseton olen, mutta miehellä poika. Merkitsee kuulemma väliaikaisesti häntä. Jos sitten joskus oma, tyttölapsi. Eli siis koru on lupaus tulevaisuudesta ja mielestäni hemmetin hieno idea mieheltä, joka ei ole alunalkaenkaan halunnut lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan pidä siitä tai sen symboliikasta ja ovat persoonattomia. Samaa osastoa niiden Nomination -hässäköiden kanssa.

Vierailija
44/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka ja raskas asia meille tämä lapsettomuus, joten kiitos kun irvailet siitä. Onko sillä merkitystä minkä värinen se kivi on?

Vierailija
45/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ideana kaunis. En haluaisi, tarvitsisin sitäpaitsi monta tynnyriä. Miks eivät tee jotain tyylikkäämpää ja ei niin kamalan massiivista korua samalla idealla? Hinnastakaan ei olis väliä mutta tuommoinen tynnyrikasa kaulassa on ihan järkyttävä.

Vierailija
46/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut että kärsit LAPSETTOMUUDESTA. Lapseton on ihan eri asia...

Vierailija
47/60 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi tynnyri ja Nomination just on persoonaalisia, omistaja muodostaa omansa.

Ja en valitettavasti omista kumpaakaan, lapsilla kuitenkin on Nomination perusrannekkeet, yhdellä kuvalla.

Vierailija
48/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaiseen tynnyriin saa maksimissaan 5 kiveä, hopeiseen enintään 3. Ja tämä on varma tieto :)

Vierailija
49/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ystävillä on mutta minusta se on tosi ruma koru.

Vierailija
50/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sitä käyttävät.

Eihän se ole edes kovin nätti. Tynnyrit kaulassa, joopa joo. = )

Vierailija
51/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeiseen saa vain kolme kiveä, enpäs ole aikaisemmin edes niin tarkkaan katsonut. Enempää ei tosin ole lapsiakaan suunnitteilla, että minulle passaa hyvin. Onko se kultainen tynnyri sitten tosiaan erilainen?

Minusta tynnyri on tosi kaunis alkuperäisessä ketjussa, mutta mihinkään lötköön, ohueen rimpulaketjuun se ei kyllä sovi! Jos on varaa kultaisiin tynnyreihin, niin luulisi olevan varaa siihen kultaiseen ketjuunkin. Usein näkee, että kultaiset, painavat tynnyrit retkottaa hiuksen ohuessa ketjussa ja näyttää ihan siltä kuin äiti kuristuisi kohta ketjuun. Ja ihan vaan minun mielipide.

Vierailija
52/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siitä sininen kivi ja myöhemmin tyttären synnyttyä siihen lisättiin toinen kivi, tietysti vaaleanpunainen. Ei siis erillisiä tynnyreitä vaan vain eriväriset kivet. Kullanvärinen koru mulla.

Pidän sitä lähes joka päivä - olen ylpeä lapsistani ja korukin on siksi yksi suosikeistani :)

Vierailija
53/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus on hommata tynnyri/lapsi. Ja siksi tynnyrissä on useampi kiven paikka, että jos saa kaksoset tai kolmoset. Eli kaksosiin kaksi kiveä tynnyriin.

Ja tykkään omastani paljon. Eniten käyttämäni koru. Ja minlle ei ainakaan tule tätimäinen olo, koska vahojen tätien lapsien syntymäaikaan lapsikorua ei ollut keksittykään.

Minusta moderni ja silti iätön koru ja tyylikäs.

Vierailija
54/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein helalle kuitenkin ostetaan Kalevala Korun käärmeketju. Mutta se ei siis ole !ainoa oikea". Tosin itsekin olen sitä mieltä, että ketjun pitää olla vahvempi, tosin merkillä ei ole väliä. Ja itselläni on yksi hopeinen tynnyri yhdellä sinisellä kivellä. Käytössä joka päivä.

Hopeiseen saa vain kolme kiveä, enpäs ole aikaisemmin edes niin tarkkaan katsonut. Enempää ei tosin ole lapsiakaan suunnitteilla, että minulle passaa hyvin. Onko se kultainen tynnyri sitten tosiaan erilainen? Minusta tynnyri on tosi kaunis alkuperäisessä ketjussa, mutta mihinkään lötköön, ohueen rimpulaketjuun se ei kyllä sovi! Jos on varaa kultaisiin tynnyreihin, niin luulisi olevan varaa siihen kultaiseen ketjuunkin. Usein näkee, että kultaiset, painavat tynnyrit retkottaa hiuksen ohuessa ketjussa ja näyttää ihan siltä kuin äiti kuristuisi kohta ketjuun. Ja ihan vaan minun mielipide.

Vierailija
55/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ostetaan kultainen tynnyri? Just... On myyjä saanut vain useamman myytyä tuolla selityksellä.

tarkoitus on hommata tynnyri/lapsi. Ja siksi tynnyrissä on useampi kiven paikka, että jos saa kaksoset tai kolmoset. Eli kaksosiin kaksi kiveä tynnyriin. Ja tykkään omastani paljon. Eniten käyttämäni koru. Ja minlle ei ainakaan tule tätimäinen olo, koska vahojen tätien lapsien syntymäaikaan lapsikorua ei ollut keksittykään. Minusta moderni ja silti iätön koru ja tyylikäs.

Vierailija
56/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä hittoa niillä viiden kiven paikalla sitten tekee? Jos saa kaksi lasta vuoden välein, niille ostetaan omat tynnyrit. Seuraavaksi tulee kolmoset, niin ne saa tyytyä yhteen tynnyriin kolmella kivellä? Just joo...

Ei niitä tynnyreitä ole tarkoitettu ostettavan kuin yksi, uskokaa nyt jo! :D

Vierailija
57/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin makuasia, eikä "oikeata" tapaa ole. Valmistajaa tietenkin palvelee eniten tapa tynnyri/lapsi, ja näin suurin osa asiakkaista tekeekin.

Terv. Kalevala Koru -liikkeen myyjä

Ei niitä tynnyreitä ole tarkoitettu ostettavan kuin yksi, uskokaa nyt jo! :D

Vierailija
58/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeä rakkaista lapsistani, vaikken rumaa korua haluakaan kantaa. Tai muutenkaan lapsiani tuoda esille joka paikassa tai joka ikisessä kahvipöytäkeskustelussa.

Vierailija
59/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeä rakkaista lapsistani, vaikken rumaa korua haluakaan kantaa. Tai muutenkaan lapsiani tuoda esille joka paikassa tai joka ikisessä kahvipöytäkeskustelussa.

lainata 47:aa, mutta sopiihan tämä ketjuun ilman lainaustakin:)

Vierailija
60/60 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koru on kaunis ja sillä on paljon tunnearvoa. Ei kaikkien tarvi kaikesta tykätä ja minä tykkään tästä tosi paljon :) Joku tykkää toisenlaisesta, enkä silti mene ihmettelemään miten joku voi sellaisesta tykätä.

Hopeiseen tosiaan saa kolme kiveä, kultaiseen viisi! Ja tosiaankin ei ole mitään oikeata tapaa, toinen laittaa kiviä lasten mukaan ja toinen haluaa jokaiselle lapselle oman helan.

Jos joistakin on tyhmää, että on useampi hela, niin voisi miettiä että mitä sitten kun lapsia onkin neljä eikä kivet enään mahdu (hopeiseen) helaan?? Minusta jokainen tekee valintoja itselleen, eikä niin miten se toisia miellyttäisi eniten...