Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella täällä on Kalevalakorun LAPSIKORU?Missä käytätte?

Vierailija
28.12.2010 |

Montako kiveä ja minkä väristä olette saaneet :) ? Tykkäättekö käyttää vai jäikö pölyttymään kaappiin?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle ei sovi hopea ja tuo kultainen on hiukan kallis varsinkin, jos on useampi lapsi.

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/helat/1629/KIVI

Vierailija
22/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi erään kultakaupan myyjä. Ja tämä siis on korun suunnittelijan ajatus. Omasta mielestäni näyttää hölmöltä useamman tynnyrin kanssa.

Itselläni on hopeinen tynnyri vaijeriketjussa ja siinä yksi punainen kivi. Jos tulee toinen lapsi, kivi tulee samaan tynnyriin. Koru on ihana ja on nytkin kaulassani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juhlissa.

Vierailija
24/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää tuon tynnyrihomman?Miksi joku pitäisi montaa tynnyriä, kun kivet tulee yhteen?? Mikä siinä on ideana?

eli jokaista lasta kohti yksi tynnyri

Vierailija
25/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hopeisena siinä paksussa ketjussa yksi tynnyri jossa yksi punainen ja yksi sininen kivi. Halusin vain yhden tynnyrin koska on mielestäni kauniimpi niin, tyttären synnyttyä lisättiin punainen kivi sinisen kaveriksi. Mieheni osti korun oma-aloitteisesti esikoisen synnyttyä. Pidän korusta vaikka en käytäkään jatkuvasti, en edes viikoittain. Minulla on paljon koruja ja vaihtelen päivittäin. Lapsiin liittyvissä juhlissa käytän lapsikorua aina.

Vierailija
26/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai siihen saa 4 kiveä, mä oon luullu, että vain 3

Mulla on kultaisessa verkkoketjussa yksi tynnyri ja siinä kaksi punaista ja kaksi sinistä kiveä. En halunnut montaa tynnyriä, kun ovat aika jykeviä. Käytän juhlissa, en raaski arkena pitää.

mäkin voisin ottaa sellaisen kolmella punaisella ja yhdellä sinisellä.

Joo siihen saa itseasiassa max. 5 kiveä yhteen tynnyriin. Näin sanottiin Kalevala korulta kun laitatin neljännen kiven.

Vierailija
27/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta kuulostaa paremmalta että tynnyreitä on vain 1, joihin voi lisätä erivärisiä kiviä, kuin että ketjussa roikkuisi 5 tynnyriä.

Vierailija
28/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla yksi kuttainen tynnyri punaisella kivellä!! Pidän sitä lähes koko ajan kaulassa! Sain sen Rakkaaltani ensimmäisenä äitienpäivänä lahjaksi!!!!

Vierailija
29/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

ai siihen saa 4 kiveä, mä oon luullu, että vain 3

Mulla on kultaisessa verkkoketjussa yksi tynnyri ja siinä kaksi punaista ja kaksi sinistä kiveä. En halunnut montaa tynnyriä, kun ovat aika jykeviä. Käytän juhlissa, en raaski arkena pitää.

mäkin voisin ottaa sellaisen kolmella punaisella ja yhdellä sinisellä.

Joo siihen saa itseasiassa max. 5 kiveä yhteen tynnyriin. Näin sanottiin Kalevala korulta kun laitatin neljännen kiven.

Vierailija
30/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi erään kultakaupan myyjä. Ja tämä siis on korun suunnittelijan ajatus. Omasta mielestäni näyttää hölmöltä useamman tynnyrin kanssa.

Itselläni on hopeinen tynnyri vaijeriketjussa ja siinä yksi punainen kivi. Jos tulee toinen lapsi, kivi tulee samaan tynnyriin. Koru on ihana ja on nytkin kaulassani.

se kuuden äiti, jolla kuusi tynnyriä

Vierailija
31/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopeinen tynnyri jossa 5 kiveä, ja ketju? sellaisen haluisin!

Vierailija
32/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta kuulostaa paremmalta että tynnyreitä on vain 1, joihin voi lisätä erivärisiä kiviä, kuin että ketjussa roikkuisi 5 tynnyriä.

antaa tynnyrit lapsilleni, kun ovat aikuisia.

terv. 3 tynnyriä punaisella kivellä

Vierailija
33/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.28

Vierailija
34/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos

Vierailija
35/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin itsekin tykännyt vain yhdestä tynnyristä tarvittavilla kivillä, mutta mies nyt sit päätti myyjän suosituksesta ostaa toiselle (ja kolmannellekin) lapselle omat korut. Myyjä oli sanonut, että korua voi käyttää joko niin, että yhteen koruun lisää kiviä TAI sitten siitä voi tehdä kullekin lapselle perintökorun eli lapsi voi siihen liittää sitten oman lapsensa kiven aikanaan..

Ei ole yhtä ainoaa tapaa, minusta koru on kaunis oli niitä tynnyreitä yksi tai viisi.

Vierailija
36/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tynnyriä, joissa sininen kivi edustaa poikia

Aiomme hankkia koruja lisää 3kpl, joihin vaikka vihreät kivet edustamaan vanhempia poikia edellisestä liitosta.

Yhteensä siis 5kpl. Yhden kiven voisi lisätä kullekin, kun tulevat vaikka täysi-ikäisiksi.

Nyt en käytä, mutta voisin pitää arkikoruna kun siinä on kaikki lapset.

Vierailija
37/60 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kultainen verkkoketju ja kolme kultaista tynnyriä. Kaksi punaista kiveä ja yksi sininen kivi. Olen käyttänyt joka päivä yli seitsemän vuoden ajan yötä päivää ja aion käyttää jatkossakin. Juhliin vaihdan yleensä toisen korun. Kallis, mutta ikuinen ja korvaamattoman arvokas!

Vierailija
38/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korua aina.

Minun toivomuksena oli vain yksi tynnyri (mies kysyi toisen synnyttyä, että miten haluan tehdä).

Ja mulla naurauttaa ne, joilla on kultaiset tynnyrit rivissä, itsellä tulee mieleen vaan että siinä sitä leuhkitaan kalliilla tynnyreillä.. =D Tämänhän on siis vaan mun omassa päässä, tästä ei tarvi kenenkään suuttua.

Vierailija
39/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi ruma koru enkä ottaisi vaikka ilmaiseksi annettaisi. Tulee heti semmonen täti-fiilis kun jollakin sellanen kaulassa on.

Vierailija
40/60 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tynnyriä, 2punasta ja 1 sininen. Käytän joka päivä :) Mulla se siihin kuuluva ketju. Tykkään korusta tosi paljon.