Hyi että, miten ällöttäviä teinipoikia!
Kuulin tänään Forumissa, kuinka lauma n. 14v. poikia kommentoi ohi menevien tyttöjen rintavarustusta huutelemalla perään "Big tits, big tits!" Mulle tuli niin paha mieli kyseisten tyttöjen puolesta, että menin läksyttämään poikia. No, nämä vain nautoivat päin naamaa. Saa nähdä millaisia naisten halveksujia heistäkin tulee aikuisina :(
Kommentit (19)
naiset eivät koskaan arvostele miehiä -näin ollen täysin oikeutettu tuo valitusvirsi!
Munkin luokalla oli just tollasia ja ovat nykypäivänä ihan normaaleja perheen isejä
Nehän katsoo asiakseen huudella ihan mitä vaan.
totesin, että heistä voi tulla silti ihan mukavia aikuisia, vaikka aloitus olettaa, että heistä tulee automaattisesti naista halveeravia.
Vai miksi ne kulkee tiukoissa housuissa ja rintsikat topin reunalta paistaen?
Usein oikein hävettää noitten pissisten puolesta kun tuntuu olevan käynnissä kisa, että kuka näyttää eniten huoralta!
Kannattais kotonakin vähän kattoa, että millaisissa vaatteissa se janica-jessica kulkee...
Ilmeisesti erittäin huonosti kasvatettuja vain...
ap
tärkein juttu :( ja kuinka ne esitellään/laitetaan tarjolle arvosteltaviksi.. kuinka miehet kuolaa ja kavereiden miehet kuolaa ja kiihottuu.. äideiltä tyttärille..iseiltä pojille siirtyy nuo mallit
Vai miksi ne kulkee tiukoissa housuissa ja rintsikat topin reunalta paistaen?
Usein oikein hävettää noitten pissisten puolesta kun tuntuu olevan käynnissä kisa, että kuka näyttää eniten huoralta!
Kannattais kotonakin vähän kattoa, että millaisissa vaatteissa se janica-jessica kulkee...
Oli jotkut hupparit päällä eikä varmasti näkynyt vilaustakaan paljaasta rintavarustuksesta. Ja saako tyttöjä mielestäsi haukkua, jos he ovat pukeutuneet tietyllä tavalla?
ap
Ja myöhemmin heistä tulee oksettavia ja huonotapaisia sovinistimiehiä. Näkeehän sen jo ihan tämän ketjun vastauksista, että naiset eivät edes itse arvosta itseään.
Onneksi itseni sekä tyttäreni on kasvatettu niin, ettei esim.mulle ole IKINÄ huudeltu. Ei koskaan.
Sitä saa mitä tilaa, itse kukanenkin.
Todella törkeää tollainen huutelu, kyllä mä olen joskus nostellut niskasta ilmaan päiväkodissa töissä ollessani ihan päiväkoti-ikäisiä 5-6 vuotiaita poikia kun puhuivat jo silloin mitä sattuu eikä äiti saanut poikiin mitään kuria..
supermamma pystyy omalla upealla kasvatuksellaan takaamaan sen että kukaan huonostikasvatettu vieras ei huutele hänen tyttärelleen ikinä mitään
:O
supermamma pystyy omalla upealla kasvatuksellaan takaamaan sen että kukaan huonostikasvatettu vieras ei huutele hänen tyttärelleen ikinä mitään
:O
En pysty takaamaan, siksi sanoinkin että ei ole vielä koskaan huudeltu. Toivottavasti ei huudellakkaan. :-)
supermamma pystyy omalla upealla kasvatuksellaan takaamaan sen että kukaan huonostikasvatettu vieras ei huutele hänen tyttärelleen ikinä mitään :O
supermamma pystyy omalla upealla kasvatuksellaan takaamaan sen että kukaan huonostikasvatettu vieras ei huutele hänen tyttärelleen ikinä mitään
:O
En pysty takaamaan, siksi sanoinkin että ei ole vielä koskaan huudeltu. Toivottavasti ei huudellakkaan. :-)
kunnon miehiä heistä tulee. Antaa nuorison elää omaa elämäänsä.
hänen ympärillään on poikia, jotka ovat kasvatettu!
pukeutua kuin yökerhoon? Sitten teininä ollaan niin provokatiivisia, että luulee kulkevansa pikkuhuorien seassa keskellä päivää. Työkaveri kertoi tyttönsä 14v viettävän joka aamu ennen kouluun menoa toista tuntia peilin edessä ja vaatteisiin menee rahaa 200e/kk.
Tuskin ketään asiallisesti pukeutuvaa tyttöä arvostellaan missään.
Eiköhän pidä paikkansa sanonta sitä saa mitä tilaa.
että hyvät tissit
olin pukeutunut toppatakkiin ja toppahousuihin, takuulla ei vähemmän provokatiivista asua ole olemassakaan
kunhan huutelivat, ei se sitä tarkoita että kohde näyttää huoralta.
pukeutua kuin yökerhoon? Sitten teininä ollaan niin provokatiivisia, että luulee kulkevansa pikkuhuorien seassa keskellä päivää. Työkaveri kertoi tyttönsä 14v viettävän joka aamu ennen kouluun menoa toista tuntia peilin edessä ja vaatteisiin menee rahaa 200e/kk.
Tuskin ketään asiallisesti pukeutuvaa tyttöä arvostellaan missään.
Eiköhän pidä paikkansa sanonta sitä saa mitä tilaa.
ihan kivoja aikuisia :)