verihyytymä menkkojen seassa?
minulla alkoi menkat 23.pv vuoto oli minulle normaalia 25pv suihku njälkeen tunsin, että nyt tulee enemmän ja jotain muutakin.
Menin pöntölle ja sieltä tuli n.5cm kokoinen hyytymä en voinut olla tutkimatta sitä enempää. Se oli jokseenkin pussimainen ja reunoilla sellaisia riekalaista verta. Mikäköhän se oli? Olikohan ihan normaalia?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:50"]
Nii mä oon 14 v tyttö jolla on kans tommosii isoja hyytymiä ja oon neitsyt joten mitä se vois olla? Oon salaillu tätä vuosia mun vanhmmilta koska pelkään ku mun kaverilla ei oo semmosii... auttakaa
[/quote]
Perkeleen pöljäke, etkö ymmärrä lukemaasi? Ihan normaalia limaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:50"]
Nii mä oon 14 v tyttö jolla on kans tommosii isoja hyytymiä ja oon neitsyt joten mitä se vois olla? Oon salaillu tätä vuosia mun vanhmmilta koska pelkään ku mun kaverilla ei oo semmosii... auttakaa
[/quote]
Kerrot äidillesi että sinun pitää päästä gynelle.
Mulla ei oo tullu vielä mitään limaa ollenkaan..eikä sitä tuukkaan kaikille? Mulle ei oo tullu onneks.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2010 klo 08:59"]JOKAISEN luulisis tietävän misät kuukautiset johtuu? Näin ei näytä kuitenkaan olevan!
Kuukautiset tulevat kun nainen ei ole tullut raskaaksi ja kohdun LIMAKALVO poistuu, (ei suinkaan kohdusta lähde palasia).
KOhdussa on paljon verisuonia ja tästä johtuu verenvuoto kuukautisten aikana, verisuonet kun katkeilevat.
Kuukautiset on siis kohdun LIMAKAVOA eli niitä klönttejä!
Joskuukautisveren mukana ei tule näitä klönttejä on jotain pielessä ja limakalvo ei kypsy!
Tämä johtuu yleensä ovuloimattomuudesta ja raskautuminen on tällöin mahdotonta. Myös kuukautisvuoto on tällöin hyvin niukkaa.
[/quote]
Sama mullakin tulee tuommoista mutta se tulee isoina jopa 2 cm paksusena ja 3 cm leveänä pallona eilen yöllä.
Ihan normallia se on mulla aina ollut
Aina kun kuukautisvuoto on hieman runsaampaa, syntyy hyytymiä. Täysin normaali ilmiö. Niillä, joilla vuoto on luontaisesti vähäisempää, ei hyytymiä esiinny ja sekin on ihan normaalia.
Limatulppa poistuu aina kuukautisten yhteydessä.