Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista

Vierailija
16.01.2007 |

Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka

Kommentit (368)

Vierailija
21/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä joku muu. Ratkoivat rikoksia?

Tuli muistaakseni torstaisin YLEltä joskus 80-luvulla.

Vierailija
22/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö kukaan muista Crazy Collegea? Amerikkalainen sarja, joskus 80-luvulla. Muistaakseni pääasiassa tummaihoisia näyttelijöitä jne. Entäs Vaarallinen tehtävä? Amerikkalainen sekin. Siinä oli muutama tyyppi, jotka ratkoivat rikoksia ja pystyivät tekemään niitä hienoja naamioita (Mission Impossible siis kai pohjautuu tuohon...???) Tämä tuli kai 80-90-lukujen taitteessa? En muista tarkalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on melkein kaikki tuttuja sarjoja, on tullut nuorena katottua tellua ihan liiankin kanssa. Knots landing oli hyvä, sairaalasarja Sairaalan syke tuli mieleen kans. Dynastian sisarsarja Colbyt, kuka muistaa? Kreisi college muistui mieleen kans kun joku mainitsi. Kuka tunnustaa katsoneensa vanhaa Star trekiä? Heh, onhan noita vaikka kuin.

Vierailija
24/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Bill Cosby Shown ns. spin-off, joka sai alkunsa kun Cosbyjen Denise aloitti opiskelut.

Vaarallinen tehtävä-sarja taisi pyöriä monta vuotta, ensin kai 60-luvulla ja uusintaversiona juuri 90-luvun alussa.

Vierailija
25/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittimittari, Toivotaan toivotaan... Muistaako kukaan NoTv:tä ja Frank Papan uutisia?

Vierailija
26/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on pahin, avaruusasema alfa, pelastajat.

Vierailija
27/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan ison osan mainituista sarjoista. Jospa se vuoden ikäero teettää tällaista ;)

Vierailija
28/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä muistaako kukaan semmoista sarjaa kuin Vastatuuleen?

Vierailija
29/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta muistan Polttouhrit, en saanut ikinä katsoa mutta hiippailin aina salaa katsomaan sen alun, siinä paloi joku talo tms. t ap

Vierailija
30/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen apina ja Viidakkoseikkailu

Vierailija
31/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs mikä sarja se mahtoi olla, jossa oli se Tyyne?ja se laulu " kumipallona luokses pompin taas" =D

Vierailija
32/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan tuota. Siinä oli sellanen tyttö joka oli sen aikaisen esiteinin (=minä) mielestä tosi hauska.

Vierailija
33/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin palavasti rakastunut Dylaniin =D

Vierailija
34/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuon tie avonleaan sarjan olin kokonaan unohtanut...

Vierailija
35/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi 60-luvulla pyörineet, itse olen 34-vuotias. :)

Vastatuuleen oli aivan ihana, muistin sen vasta tuosta yhdestä aikaisemmasta viestistä...

Yksi sarja jonka nimeä en muista, pyöri joskus 70-80-lukujen taitteessa.

Siinä nuori tumma poliisi tai etsivä ratkoi rikoksia ja samalla piirsi näpsäköitä luonnoksia epäillyistä ja muistakin tapaamistaan ihmisistä...

Kiinnosti silloista pikkutyttöä, kun piirsin itsekin paljon. Muistaako kukaan moista sarjaa?

Vierailija
36/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dallasin tyyppinen ameriikan saippua, tuli kaapelilta joskus -80 luvun lopulla/-90 alussa.

Vierailija
37/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ihana nähdä taas, olin täysin koukussa...

Samoihin aikoihin tuli joku Nighthawk tms., jossa päähenkilö oli radiotoimittaja, sitä katsoin myös aina.

Lemmenlaiva, Campbellit:-)

Vierailija
38/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fame

Taistelupari

Vuoristosairaala

Robin Hood <3

Pony Express

Konnankoukkuja kahdelle

Kovaa peliä Bostonissa

Voi niitä aikoja!

Vierailija
39/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fantasy drama series. After being brutally attacked attorney Catherine Chandler has her life saved by the deformed Vincent who lives beneath the streets of New York. After returning to the surface Catherine is helped by Vincent in times of trouble. The programme shocked its fans by killing off Catherine at the start of the third season (she had however given birth to Vincent' s son). Jason Allen played Kipper in the shows pilot.

Linda Hamilton esitti Catherinea

Vierailija
40/368 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Joanna Lumley ja joku miesnäyttelijä, nainen oli Safiiri ja mies Teräs, olivatko jostain ulkoavaruudesta tulleita vai miten se juoni menikään? Hurjan jännä se oli silloin joskus!