ÄLKÄÄ SAATANA TUOKO NIITÄ HERKKUKOREJA
SUKLAARASIOITA JA KYNTTILÄASETELMIA!
t. alakoulun ope
Kommentit (21)
Ja ette ole harjoitelleet vielä muita kuin tikkukirjaimia?
ÄLKÄÄ SAATANA TUOKO NIITÄ HERKKUKOREJA SUKLAARASIOITA JA KYNTTILÄASETELMIA! t. alakoulun ope
En tuo vielä mutta tulevaisuudessa tuon, toivottavasti en sinulle.
mutta vien suklaata kyllä lapseni opelle.
Mutta en tuo sulle viinaakaan, sitä kuitenkin haluaisit senkin punanenäinen deeku!
periaatteessa hänen kanssaan samaa mieltä. Olen aineenopena yläkoulussa eikä täällä kyllä enää niinkään joululahjoja "viljellä", mutta alakoulun puolella ollessa se oli jotenkin hämmentävää.
Silloisessa työpaikassani (siis alakoulussa) keskusteltiin vanhempaintoimikunnan aloitteesta siitä, että joululahjoja ei saisi tuoda lainkaan, mutta ehdotus ei mennyt läpi.
ei kyllä stressaa lahjoista noin kuin ap.
Hänelle kelpaa kaikki eikä myöskään haittaa vaikka kukaan ei tuo mitään.
Kamalaa, että on noinkin tylsänkuuloisia opettajia kuin ap.
Kukaan oikea ope ei ajattele noin.
t. ope
Minusta oppilaideni ei kuulu tuoda minulle lahjoja. Hyvän joulun toivotus riittää!
Sanoisitte sitten suoraan vanhemmille niin ei tartte tuhlata rahaa teihin. Annan vaikka jollekin kodittomalle sitten kadulla senkin korin.
Pikkusieluiset paskiaiset.
Kukaan opettajaksi itsensä kouluttanut ei ole noin typerä ja huonokäytöksinen!
Joku tuolla taas hykertelee, kun saa opettajien mainetta mustattua. Hulllut on joillain huvit, ei voi muuta sanoa.
Kiittämätön paska. Sanoisitte sitten suoraan vanhemmille niin ei tartte tuhlata rahaa teihin. Annan vaikka jollekin kodittomalle sitten kadulla senkin korin.
Pikkusieluiset paskiaiset.
ap on opettaja, niin eikö riitä järki keksimään herkkukoreille käyttöä? Etkö usko, että pelastusarmeija tai seurakunta ottaisi ne mielellään vastaan ja antaisi jollekin, jolle paremmin kelpaa?
No, ethän sinä mikään opettaja olekaan, vaan tylsistynyt provoileva av-mamma...
Ja taatusti tuon herkkukorin. Aion MYRKYTTÄÄ sillä sinut, HÄÄÄÄH-HÄH-HÄH-HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!
T. saatana
ei sulle sitten shampanja, hanhenmaksa ja tryffelit kelpaa?
okei, ei sitten
saat sitten jotain askarteltua paskarteltua
SAATANA!!
SUKLAARASIOITA JA KYNTTILÄASETELMIA!
t. alakoulun ope
Vois mennä perillekin. Ja nimenomaan saatana-sanalla korostettuna.
shampanja, hanhenmaksa ja tryffelit kelpaa?
okei, ei sitten
saat sitten jotain askarteltua paskarteltua