Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLKÄÄ SAATANA TUOKO NIITÄ HERKKUKOREJA

Vierailija
21.12.2010 |

SUKLAARASIOITA JA KYNTTILÄASETELMIA!

t. alakoulun ope

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampanja, hanhenmaksa ja tryffelit kelpaa?

okei, ei sitten

saat sitten jotain askarteltua paskarteltua

Vierailija
2/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ette ole harjoitelleet vielä muita kuin tikkukirjaimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ SAATANA TUOKO NIITÄ HERKKUKOREJA SUKLAARASIOITA JA KYNTTILÄASETELMIA! t. alakoulun ope

Vierailija
4/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo vielä mutta tulevaisuudessa tuon, toivottavasti en sinulle.

Vierailija
5/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN USKO.

Vierailija
6/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vien suklaata kyllä lapseni opelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tuo sulle viinaakaan, sitä kuitenkin haluaisit senkin punanenäinen deeku!

Vierailija
8/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Kallen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa hänen kanssaan samaa mieltä. Olen aineenopena yläkoulussa eikä täällä kyllä enää niinkään joululahjoja "viljellä", mutta alakoulun puolella ollessa se oli jotenkin hämmentävää.



Silloisessa työpaikassani (siis alakoulussa) keskusteltiin vanhempaintoimikunnan aloitteesta siitä, että joululahjoja ei saisi tuoda lainkaan, mutta ehdotus ei mennyt läpi.



Vierailija
10/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Kallen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä stressaa lahjoista noin kuin ap.



Hänelle kelpaa kaikki eikä myöskään haittaa vaikka kukaan ei tuo mitään.



Kamalaa, että on noinkin tylsänkuuloisia opettajia kuin ap.



Vierailija
12/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan oikea ope ei ajattele noin.

t. ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oppilaideni ei kuulu tuoda minulle lahjoja. Hyvän joulun toivotus riittää!

Vierailija
14/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitte sitten suoraan vanhemmille niin ei tartte tuhlata rahaa teihin. Annan vaikka jollekin kodittomalle sitten kadulla senkin korin.



Pikkusieluiset paskiaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan opettajaksi itsensä kouluttanut ei ole noin typerä ja huonokäytöksinen!

Vierailija
16/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla taas hykertelee, kun saa opettajien mainetta mustattua. Hulllut on joillain huvit, ei voi muuta sanoa.

Kiittämätön paska. Sanoisitte sitten suoraan vanhemmille niin ei tartte tuhlata rahaa teihin. Annan vaikka jollekin kodittomalle sitten kadulla senkin korin.

Pikkusieluiset paskiaiset.

Vierailija
17/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on opettaja, niin eikö riitä järki keksimään herkkukoreille käyttöä? Etkö usko, että pelastusarmeija tai seurakunta ottaisi ne mielellään vastaan ja antaisi jollekin, jolle paremmin kelpaa?

No, ethän sinä mikään opettaja olekaan, vaan tylsistynyt provoileva av-mamma...

Vierailija
18/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taatusti tuon herkkukorin. Aion MYRKYTTÄÄ sillä sinut, HÄÄÄÄH-HÄH-HÄH-HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!



T. saatana

Vierailija
19/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulle sitten shampanja, hanhenmaksa ja tryffelit kelpaa?

okei, ei sitten

saat sitten jotain askarteltua paskarteltua


SAATANA!!

Vierailija
20/21 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKLAARASIOITA JA KYNTTILÄASETELMIA!

t. alakoulun ope


Vois mennä perillekin. Ja nimenomaan saatana-sanalla korostettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme