Lue keskustelun säännöt.
Voisitko antaa (omalle lapselle) kierrätysleluja LAHJAKSI?
26.11.2010 |
meillä noita uudenveroisia leluja on varastossa sylikaupalla, olenko kamala äiti jos paketoin ja annan seuraavalle lapselle :-) ? isommat on saaneet ihan kirppikseltä/ebaysta ostettujakin käytettyjä lahjoja, ei ole häirinnyt heitä...
Kommentit (3)
joskus, että vastustaa tätä ostohysteriaa ja antaa kierrytystamineita lapsilleen lahjoiksi. Korjatkaa, jos olen väärässä. Pojat ovat jo isoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja lapsetkin kasvatettu siihen, etteivät mitenkään nyrpistelisi neniään.
Tottakai voi antaa. Järjetöntä olis ostaa uusia samanlaisia mitä kotoa jo jemmasta löytyy.