Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa (omalle lapselle) kierrätysleluja LAHJAKSI?

Vierailija
26.11.2010 |

meillä noita uudenveroisia leluja on varastossa sylikaupalla, olenko kamala äiti jos paketoin ja annan seuraavalle lapselle :-) ? isommat on saaneet ihan kirppikseltä/ebaysta ostettujakin käytettyjä lahjoja, ei ole häirinnyt heitä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi antaa. Järjetöntä olis ostaa uusia samanlaisia mitä kotoa jo jemmasta löytyy.

Vierailija
2/3 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, että vastustaa tätä ostohysteriaa ja antaa kierrytystamineita lapsilleen lahjoiksi. Korjatkaa, jos olen väärässä. Pojat ovat jo isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsetkin kasvatettu siihen, etteivät mitenkään nyrpistelisi neniään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi