Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistat päiväkodin henkilökuntaa, jos muistettavia on monta?

Vierailija
15.12.2010 |

Meillä on nyt sellainen tilanne, että lasten päiväkodissa on vakituisesti kuusi aikuista, lisäksi harjoittelija ja sijainen tosi usein. Haluaisin muistaa kaikkia tasapuolisesti. Oma pikkulahja kaikille tuntuu hassulta - en murehdi niinkään rahanmenoa kuin sitä, että kaikki eivät kuitenkaan ole edes yhtä aikaa paikalla, ja tulee kamala ruljanssi huolehtia, että kaikki saavat pakettinsa.

Meillä on kuitenkin kaksi lasta tuossa päiväkodissa ja suklaarasia tuntuu vähän köyhältä muistamiselta. En kuitenkaan nyt keksi oikein mitään fiksumpaakaan. Mites on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jouluvalojuttu päiväkotiin, esim. pöydälle tai ikkunaan laitettava. Siitä olisi iloa pitkäksi aikaa. Itse olen päiväkodissa töissä ja tollanen olisi mukava saada yhteiseksi. Kaikki syötäväkin on ihanaa, mutta sitä kertyy tosi paljon ennen joulua...

Vierailija
2/3 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvipaketti, keksejä, teetä, suklaata, jotain itseleivottua... jne.

Testattu ja hyväksi havaittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jouluvalojuttu on kiva, mutta en taida enää tänä jouluna tehdä sitä, kun meidän päiväkodissa ei ole joulunaikaan ketään ja nyt se ehtisi olla enää muutaman päivän. Olen vähän myöhässä tässä. Pidän mielessä ensi vuotta ajatellen! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme