Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä pommittajan viesti kokonaisuudessaan:

Vierailija
13.12.2010 |

Laupiaan Jumalan nimeen.

Rukouksia ja rauhaa profeetta Muhammedille, rauha hänen ylleen.

Lyhyesti ja kattavasti Ruotsille ja ruotsalaisille. Lars Vilksin ja hänen profeetta Muhammedin maalausten ansiosta ja teidän Afganistanissa olevien sotilaiden ja teidän vaitiolonne ansiosta. Nyt teidän lapsenne, tyttärenne ja siskonne kuolevat samalla tavalla kuin meidänkin veljemme, siskomme ja lapsemme kuolevat.

Nyt islamilaiset valtiot ovat toteuttaneet sen, mitä olette heille luvanneet. Me olemme nyt täällä Euroopassa ja Ruotsissa, me olemme todellisuutta, emme valetta. Enempää en halua sanoa tästä.

Meidän toimemme tulevat puhumaan puolestaan. Niin kauan kuin ette lopeta sotaanne islamia vastaan ja profeettojen nöyryyttämistä ja teidän typerää tukeanne sika-Vilksille.

Kaikille muslimeille Ruotsissa sanon: lopettakaa nöyristely ja alistukaa nöyrään islamin mukaiseen elämään.

Auttakaa veljiänne ja siskojanne älkääkä pelätkö mitään tai ketään. Palvelkaa vain Jumalaa.

Perheelleni, yrittäkää antaa anteeksi minulle. En voinut vain istua ja katsoa kaikkea epäoikeudenmukaisuutta, joka tapahtuu islamia ja profeetta Muhammedia kohtaan, kun sika-Vilks teki mitä hän teki.

Antakaa anteeksi valheeni. En koskaan mennyt Lähi-itään tehdäkseni töitä tai ansaitakseni rahaa. Menin sinne jihadin (pyhän sodan) vuoksi. Toivon, että joskus ymmärrätte minua. En olisi ikinä pystynyt kertomaan kaikkea tätä teille tai kenellekään muulle.

Lopuksi lähetän terveisiä kaikille mujahedineille (uskonsotureille). Älkää unohtako minua rukouksissanne. Rukoilkaa puolestani. Rukoilkaa täällä Ruotsissa niiden muslimien puolesta, jotka alentuvat rukoilemaan moskeijoissaan ei-muslimien puolesta.

Kaikille mujahedineille Euroopassa ja Ruotsissa: nyt on aika käydä hyökkäykseen, älkää enää odottako. Tulkaa mukaan, miten vain kykenette, vaikka teillä olisi vain veitsi, mutta minä tiedän, että teillä on enemmän kuin veitsi millä tulla mukaan.

Älkää pelätkö mitään, älkää pelätkö vankilaa, älkää pelätkö kuolemaa.

Sanon sanani ja pyydän Jumalaa antamaan minulle ja teille anteeksi. Veljet. Te uskolliset

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010121312854686_ul.shtml

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joulu ei tänä päivänäkään omaa kristillistä sanomaa - ole kristillinen juhla,niin miksi niin monella muslimilla on ongelma nimenomaan joulun kristillisyyden kanssa. Lapset eivät saa esim monella osallistua tarhassa joulujuhlaan. Eikö muslimit voisi ihan huoletta viettää joulua jos siihen ei mitään kristillistä symboliikkaa liity?

Vierailija
42/44 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"islamilaiset valtiot" ei viittaa maailman muslimivaltioihin vaan se on yhden erittäin pienen Irakissa toimivan rikollisen terroristijärjestön nimi.

Lukekaa uutisenne huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis henkilön joka faktat luetellen kertoo, millainen islam on.

Tämän tason fanaattisuutta islamin suhteen löytyy siis suomalaisissakin, kunnolla suomea puhuvissa. Ovatko kyseessä mamujen puolisot vai täällä kauan asuneet, sitä on mahdotonta tietää, koska kyseessä on anonyymi palsta ja kirjoittaja voi väittää olevansa vaikka ukkoylijumala.

Vierailija
44/44 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni ketjun fiksuimmat puheenvuorot. Mielestäni näistä huokuu nimenomaan se, että asioita on pohdittu enemmänkin.

jotka tuntuvat olevan täysin ulalla islamin opin suhteen ja antavat sitten täällä näitä ympäripyöreitä mailmaa syleileviä lausuntoja islamin rauhanomaisuudesta jne.

En minä väitä, että suurinosa muslimeista olisi itsemurhaterroristeja, en tietenkään, tämäkin oli surullinen yksittäinen henkilö. Pointti onkin siinä, että vaikka muslimit eivät tahdo välttämättä sotaa saavuttaakseen maailman, jota hallitsee islam sharia lakineen, he tahtovat sellaisen joka tapauksessa.

Eli nimenomaan tällaisesta rauhallisesta islamilaistamisesta on kyse. Muutetaan vieraisiin maihin ja lisäännytään huomattavasti alkuperäisväestöä enemmän, josta seurauksena jossain vaiheessa muslimi enemmistö, jonka jälkeen taivutetaan muut illamin alle. Voit toki jäädä vähemmistöön, mutta silloin kohtalosi on kova ja kivinen.

Käytännössä tällaisia rinnakkaiseloja ei ole onnistuneesti olemassa, jos siis muslimit ovat huomattava enemmistö.

Ei ole rasismia haluta pitää kiinni omastaan. Joillain meillä vielä on siihen halua. Emme kaikki ole nihilististejä.

Enkä oikein ymmärrä, että miksi nytkin joku kehtaa tässä ketjussa käskeä huolissaan olevaa hävetä. Eikö nyt olisi muslimien aika hävetä, jos siis oikeasti ovat pahoillaan?

Uskon, että monet muslimit ovat toki pahoillaan tästä tavasta, jolla ruotsin pommittaja viestinsä toi esille. Se ei kuitenkaan mitenkään sodi koraanin opetuksia vastaan ja tämän jokainen harras muslimi tietää.

Koraanin aikaisemmat tekstit ovat rauhanomaisia, mutta myöhemmät eivät. Myöhemmät käskevät vuodattaa verta islamin levittämiseksi. Ja nämä myöhemmät tekstit kumoavat aiemmat, se on tapa jolla koraania tulkitaan.

Tai oikeastaan mistään koraanin tulkitsemisesta ei voida puhua. Koraani on puhdas ja virheetön Allahin sana, joka ei muutu. Sitä ei tulkita, sitä luetaan kuin lakia. Sieltä löytyy selkeät ohjeet tilanteeseen kuin tilanteeseen ja niitä on noudatettava.

Itse en näe ongelmaa siinä, että kristillisyyttä edustaa useita erilaisia suuntauksia. Mielestäni tämä on rikkaus ja kertoo juuri siitä, että me olemme ihmisiä, emme Jumalia.

Ihminen kurkottaa Jumalaansa kohden, mutta ei saavuta häntä eläessään täydellisesti. Dogma kuten myös Raamattu on ihmisen kirjoittamaa ja kertoo siitä, mihin nämä ihmniset tahtovat uskoa. Molemmat niistä on täysin aikaan sidottuja ja niitä tulee tulkita aina uudessa ajassa uudelleen.

Vaikka suuntauksia on monia, Jumala on yksi. En usko yhteen kapeaan polkuun joka vie Jumalan luokse ja kaikki muut kadotukseen (vrt esim lestadiolaiset).

Hengellisyys on minulle jotain ihan muuta kuin sääntöjen orjallista noudattamista. Jeesus vapautti meidät siitä täydelliseen lähimmäisen kuten myös vihollisen rakastamiseen. Tämä on kristityn ainoa ja tärkein käsky, rakastaa lähimmäistään ja vihollistaan.

Kristinuskon nimissä on tehty hirveyksiä. Olen häpeissäni siitä. Teot eivät kuitenkaan ole Raamatun mukaan hyväksyttävissä, koska uusi laki, rakkauden laki, tekee tyhjiksi kaikki vanhat (kulttuurisidonnaiset) lait ja moraalimääräykset.

Kristinusko ei ole väkivaltaisessa ja vaarallisessa kehitysvaiheessa, islam on. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi