Tässä pommittajan viesti kokonaisuudessaan:
Laupiaan Jumalan nimeen.
Rukouksia ja rauhaa profeetta Muhammedille, rauha hänen ylleen.
Lyhyesti ja kattavasti Ruotsille ja ruotsalaisille. Lars Vilksin ja hänen profeetta Muhammedin maalausten ansiosta ja teidän Afganistanissa olevien sotilaiden ja teidän vaitiolonne ansiosta. Nyt teidän lapsenne, tyttärenne ja siskonne kuolevat samalla tavalla kuin meidänkin veljemme, siskomme ja lapsemme kuolevat.
Nyt islamilaiset valtiot ovat toteuttaneet sen, mitä olette heille luvanneet. Me olemme nyt täällä Euroopassa ja Ruotsissa, me olemme todellisuutta, emme valetta. Enempää en halua sanoa tästä.
Meidän toimemme tulevat puhumaan puolestaan. Niin kauan kuin ette lopeta sotaanne islamia vastaan ja profeettojen nöyryyttämistä ja teidän typerää tukeanne sika-Vilksille.
Kaikille muslimeille Ruotsissa sanon: lopettakaa nöyristely ja alistukaa nöyrään islamin mukaiseen elämään.
Auttakaa veljiänne ja siskojanne älkääkä pelätkö mitään tai ketään. Palvelkaa vain Jumalaa.
Perheelleni, yrittäkää antaa anteeksi minulle. En voinut vain istua ja katsoa kaikkea epäoikeudenmukaisuutta, joka tapahtuu islamia ja profeetta Muhammedia kohtaan, kun sika-Vilks teki mitä hän teki.
Antakaa anteeksi valheeni. En koskaan mennyt Lähi-itään tehdäkseni töitä tai ansaitakseni rahaa. Menin sinne jihadin (pyhän sodan) vuoksi. Toivon, että joskus ymmärrätte minua. En olisi ikinä pystynyt kertomaan kaikkea tätä teille tai kenellekään muulle.
Lopuksi lähetän terveisiä kaikille mujahedineille (uskonsotureille). Älkää unohtako minua rukouksissanne. Rukoilkaa puolestani. Rukoilkaa täällä Ruotsissa niiden muslimien puolesta, jotka alentuvat rukoilemaan moskeijoissaan ei-muslimien puolesta.
Kaikille mujahedineille Euroopassa ja Ruotsissa: nyt on aika käydä hyökkäykseen, älkää enää odottako. Tulkaa mukaan, miten vain kykenette, vaikka teillä olisi vain veitsi, mutta minä tiedän, että teillä on enemmän kuin veitsi millä tulla mukaan.
Älkää pelätkö mitään, älkää pelätkö vankilaa, älkää pelätkö kuolemaa.
Sanon sanani ja pyydän Jumalaa antamaan minulle ja teille anteeksi. Veljet. Te uskolliset
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010121312854686_ul.shtml
Kommentit (44)
Eikö länsimaaat ole nimeomaan hyljänneet jumalan?
Millä tavalla länsimaat ovat moraalisesti kehittynempiä? Näkyykö se jotenkin esim. perherakenteissa?
Raaamatussa sanotaan että "usko ilman tekoja on kuollut" ja "näytä minulle uskosi ilman tekoja nini minä näytän uskon teoillani".
Miten te kierrätte sen?
Tuo sinun selittely on tyypillistä teologista ihmisten mielistetelyä. Vaikutat aika kokemattomalta.
Kristityt juhlivat sitä Kristuksen syntymän johdosta.
ehkä kannattaa tutustua siihen kirkon historiaan vähän paremmin.
pyytää mitään anteeksi.
Hän on koulutettu, vakituisessa työssä käyvä fiksu, rehellinen ja vastuuntuntoinen ihminen.
Hän ei ole ollut osallisena eikä siten syypääkään jonkun tuntemattoma väkivallan tekoihin.
Jos olisit vähän koulutetumpi ja vähemmän fanaattinen, ymmärtäisit tämänkin asian.
20.
jos olisit Koraanisi lukenut ja islamiin perehtynyt, tietäisit että itsemurha on suuri synti ja että rauhan aikana tuolle teolle ei ollut mitään oikeutusta.
Ruotsi on sodassa, isku oli sotilasoperaatio ja siviilit oikeutettuja uhreja, eivät mitään viattomia.
jos olisit Koraanisi lukenut ja islamiin perehtynyt, tietäisit että itsemurha on suuri synti ja että rauhan aikana tuolle teolle ei ollut mitään oikeutusta.
miten voi olla noin yksipuolinen näkemys kun muka islamiin perehtynyt..Tyypillinen valehteleva hihhuli.
mielipidettä,jota itse edustatte? En nyt pysty nyt kirjoittamaan kattavammin,koska tulee yhteen putkeen - kirjoitan kännykällä. Minun hengellisyyteni ja uskontoni sallii sen,että kaikki eivät usko. Jumalan voi hylätä ilman pelkoa murhatuomiosta. Se on jokaisen henkilökohtainen päätös. aika halpoja ovat nämä henkilökohtaiset solvauksesi,kukas se nyt sortui siihen mistä toista syytti - katsos käy sitä paremmissakin piireissä. Minulla on akateeminen tutkinto,se riittää koulutukseksi minulle. Olen teologian maisteri ja koen jotakin uskonnoista tietäväni. Lisäksi olen kolmenkymmenen ylittänyt kolmen lapsen äiti,joten en nyt mikään tyttönenkään enää.
omasta uskonnostaan. Suosittelen tutustumaan!
joulun alkuperästä,kysyit onko joulu kristillinen juhla ja siihen vastasin. Ihan mielenkiinnosta kysyn,että miten se liittyy mihinkään?
Eilen tapahtui se, mitä olemme maahanmuutosta johtuen vuosia pelänneet. Nyt saatte maistaa muslimi-vihaa, kun kerta otitte heidät meidän maahamme. Sitä saa mitä tilaa! Katsokaa politikot peiliin.. Pian nämä kiihkoilijat kyykkivät allahin edessä myös Suomen kaduilla ja puistoissa ja häpäisevät puhtaan valkeat maamme taikauskollaan.
Muut uskonnot sentään pyrkivät rauhanomaiseen rinnakkaiseloon ja suvaitsevaisuuteen "virallisissa" opetuksissaan.
tasa-arvoisina kanssasi? et takuulla, olet mukamas fiksumpi ja vain sinä olet oikeassa.
Mikä todistaa sinun mielestäsi että kristityt ovat rauhanomaisempia?
suurin osa muslimeista on varmasti ihan ok väkeä
mutta sitten on tämä ääriryhmä, joka aiheuttaa päänvaivaa, sekä todellisille rauhanomaisille muslimeille, että kristinuskoisille ja muillekin. Tuskin ne siellä wtc iskuissakaan ottivat huomioon, ketä rakennuksissa oli sisällä. Ongelmallisinta juuri on se, että aivopestyt eivät välitä mistään mitään. Toisin kuin heidän viestinsä on, että tehdään tämä islamin puolesta, niin itse asiassa he tuhoavat niin islamin uskoisia, kuin myös kristittyjä ja muita uskovaisia tai ateisteja. Siinä ei katsota onko uhrien joukossa vaikka oma äiti tai sisar tai oma lapsi.On kyllä ihan käsittämätöntä, että miten mikään muka hyvän nimissä toimiva toimii näin järjettömästi, että tuhoaa silmittömästi myös omaa väkeään.
Mutta itse tosiaan uskon, että suurin osa muslimeista on ihan hyvää väkeä. Vaikka en heidän tavoistaan pitäisikään, voin hyväksyä heidän läsnäolon.
Kaikki äärimmäinen on ihan syvältä. Näihin kuuluu niin kristilliset hurmokselliset ja henkistä kiusaa ja riistoa harjoittavat ääriliikkeet, kuin myös nuoria tyttöjä silpovat, lapsia naittavat, naisia alistavat ja itsemurhaiskuja järjestävät ääri-islamistit.
Kerran olen kuullut jehovan todistajan suusta, että hän on ollut ainoa todellinen uskova, koko tietyssä ihmisjoukossa, missä oli siis myös kristinuskoisia ja siitä päättelin, että monet äärimmäiset liikkeet ovat hyvin sisäänpäinkääntyneitä ja itsekkäitä. Vain minä olen se paras ja ainut joka tekeee oikein. Ei se ollut kovin rauhaa rakentava keskustelunavaus. Joten päätin olla osallistumatta koko keskusteluun. Mitään keskustelua ei voi olla, jos toinen jo lähtökohtaisesti pitää ainoana mahdollisuutena sitä, että hän on oikeassa.
Eilen tapahtui se, mitä olemme maahanmuutosta johtuen vuosia pelänneet. Nyt saatte maistaa muslimi-vihaa, kun kerta otitte heidät meidän maahamme. Sitä saa mitä tilaa! Katsokaa politikot peiliin.. Pian nämä kiihkoilijat kyykkivät allahin edessä myös Suomen kaduilla ja puistoissa ja häpäisevät puhtaan valkeat maamme taikauskollaan.
taikauskoa ja jos menevät äärimmäisyyksiin, ne voitaisiin puolestani kieltää kokonaan. Ihmiset voisivat keskittyä humaaniin ja älylliseen keskusteluun sen sijaan, että tuhlaamme aikaamme historiallisten hallusinaatioita saaneiden henkilöiden kirjallisiin kuvauksiin ja päänavauksiin.
Kuvottavia ihmisiä, jo heidän lapsensakin ovat kuvottavan ylimielistä roskasakkia.
Kuvottavia ihmisiä, jo heidän lapsensakin ovat kuvottavan ylimielistä roskasakkia.
lapsetkin tuomitset, millaisia kuvotuksia ne sun penikat lieneekään??? entä itse?
joulun alkuperästä,kysyit onko joulu kristillinen juhla ja siihen vastasin. Ihan mielenkiinnosta kysyn,että miten se liittyy mihinkään?
kristinusko on ollut aina sama.. et voi sanoa olevasi rehellinen ja väittää että joulu on kristillinen juhla.
""Mutta järkevien ihmisten täytyy ymmärtää, että kyse on ennemmin yksittäisestä sekavasta henkilöstä", Hjärpe sanoo"
Tulihan se sieltä. Mutta kun pitseria palaa, niin syy on koko Suomen kansan!
minun mieheni on muslimi eikä hyväksy missään tapauksessa tappamista eikä tätä terrori-iskua, joten ole ystävällinen äläkä puhu hänen suullaan. Sinä puhut asioista mitä et kunnolla tunne, vaikka kuinka väität muuta. Muslimit ovat myös YKSILÖITÄ, tämän tärkeän seikan sinä ohitat.
Kysypä vaihteeksi mieheltäsi mitä moskeijassa saarnataan suhtautumisesta kristityihin ja muihin uskontoihin. Pyydä puhumaan totta. Saatat yllättyä.
Kyllähän muslimien heikko kyky moniarvoisuuteen on yleisessä tiedossa. Tämän voi todeta jokaisessa alikehittyneessä muslimimaassakin.
Terroristitkin ovat oikeita muslimeita. Osa vain radikalisoituu mm. turhautumisen, yhteiskunnan ulkopuolelle jäämisen sekä toivottomuuden takia.
kristinusko on ollut aina sama?
Minä tiedän, että näin ei ole todellakaan ja viestissäni juuri sanoin, että minä hyväksyn sen ja pidän sitä jopa rikkautena.
Musta tuntuu, että et nyt tarkoituksella ymmärrä lukemaasi.
T: Se teologi
PS Puhut minusta ylimielisenä, vaikka sanoin, että suurinosa muslimeista kunnon väkeä, jotka varmasti tuomitsevat iskut jne.
Sinä ja uskonsisaresi käytit minusta mm nimityksiä:
- hihhuli
- valehtelija
- kokematon
- Huonosti koulutettu
- Ihmisten mielistelijäksi
- Fanaattiseksi
-
painotin sitä. Lue tekstini uudestaan.