Suolistosairaus,yksi vessa ja miehen syyllistävä asenne että "etkö voi yrittää tehdä jotain tuolle jatkuvalle pas""misell"
Mutta kun tämä ei ole mikään keliakia,jossa tilanne maagisesti korjaantuu jättämällä pois gluteenin.
En itsekään nauti siitä kun vatsaan koskee ja sitten yksi vielä raivoaa ja syyllistää.
6v sentään puolustaa minua että "äidin maha on kipee" ja saattaa vessan oven takaa huudella että "kakkaa vaan äiti,ei oo niin iso pissa" :D
Ja pahinta on,että tämä on omistusasunto. Kun ostimme tämän,tilanne ei vielä ollut näin kriittinen.
Kommentit (108)
Tsemppiä on todella kiusallisia tuollaiset suolistosairaudet.
Tiedän tunteen. Mulla ibs. talossa neljä ihmistä ja yksi hemmetin vessa!
Mies voi hankkia oman vessan, omassa kämpässä.
Ensi kerralla sitten asunto missä kaksi vessaa, eikö niin? Ja ehkä uusi mies, jolla on empatiaa.
Raivoaa toisen sairaudesta? En olisi tuollaisen pellen kanssa päivääkään. Muista edes olla yhtä empaattinen, jos mies joskus sairastuu.
Ymmärrän, että tuo kommentti herättää sinussa raivoa ja surua, mutta kysy häneltä, mitä sinun hänen mielestään pitäisi tehdä. Ihan konkreettisesti. Että mitä se "jotain" on. Josko se sais hänet ajattelemaan asiaa, kun se 6-vuotiaskin osaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mulla ibs. talossa neljä ihmistä ja yksi hemmetin vessa!
Olispa vain tuo tauti. Mulla on IBD.
Ap, voisitko kirjottaa mikä suolisairaus?
Mulla on IBS, samoin on melkeenpä koko suvullani.
Mahani on parempi jos noudatan neuvoja IBS mahalle.
Laktoosihan on melkeenpä kaikilla aikusilla.
sano miehelle että tekee paskahuussin takapihalle jos takapiha löytyy.
No onhan tuo ällöttävää, ymmärrän miestä.
Toki voit tehdä jotain. Pakata laukkusi ja muuttaa. Mutta oikeasti, voisiko taloon rakentaa toisen vessan? Jos ette aio siitä etsiä kaksivessaista taloa.
Itselläni on kokemusta vastaavasta tosin niin, että olin lapsi ja syyllistäjä vanhempi. Sitten syytti siitä, että eihän siinä ruoassa voi olla aina vikaa. Olen kärsinyt suolistovaivoista niin kauan kuin muistan. Vasta joitakin vuosia sitten aikuisena päätin kokeilla laktoositonta ja gluteenitonta ruokavaliota ja tiettyjen tuotteiden välttelyä kokonaan ja se on auttanut, ei tosin poistanut vaivoja kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Raivoaa toisen sairaudesta? En olisi tuollaisen pellen kanssa päivääkään. Muista edes olla yhtä empaattinen, jos mies joskus sairastuu.
naiset jättää aina, kun mies sairastuu.
jo miesflunssasta naiset osaavat pilkata miehiä.
Suolistovaivoista ei välttämättä pääse eroon, mutta tuollaisesta ukosta kyllä pääsee.
Voisithan säkin vähän joustaa. Ratkaisu on avanneleikkaus. Vaivat loppuvat kuin veitsellä leikaten, ja peräaukkosi vapautuu pelkkään viihdekäyttöön
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla sitten asunto missä kaksi vessaa, eikö niin? Ja ehkä uusi mies, jolla on empatiaa.
miksi kukaan mies tyytyisi paskovaan yksinhuoltajaan?
En voisi ikinä asua kodissa missä on vain yksi vessa ja monta ihmistä. Ei vaan toimi. Varsinkin jos sen ainoan vessan yhteydessä on suihku ja sauna. Ja vieraat kaupan päälle. Eli kämppä myyntiin ja ostatte tai vuokraatte kodin jossa on 2 vessaa! Elämänlaatusi paranee 100%
No hittoakos olette yhdessä jos on noin vaikeaa.