Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät siivoa?

Vierailija
10.12.2010 |

Ennenkuin laittavat talonsa myyntiin?

Minun ei edes tee mieli mennä katsomaan taloa josta olisin kiinnostunut mikäli koti on sekainen kuvissa!

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6456109

Tässä yksi esimerkki

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla asuntoa myyvillä ole mahdollisuutta mihinkään stailauksiin, (jos on tietoakaan että pitäisi näin tehdä). Jos minä möisin asuntoa niin kasaisin turhat romut vaikka laatikoihin yhdelle seinälle niin että välittäjä saa ne rajattua kuvan ulkopuolelle, mutta miten vaikka jotkut vanhukset tällaiseen lähtisi. Ovatko edes ymmärtäneet että kuvat otetaan nyt eikä välittäjä ala järjestellä niitä varten, kuvat julkaistaan ja niitä vauva-palstalla sitten ruoditaan. Onhan toki sieltä talosta sitten muutettava ja tavarat saatava pois, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Välittäjät ehkä voisivat jakaa asiakkaille jonkun yleistietoiskulapun, jossa neuvotaan lyhyesti että jos mahdollista kannattaa tärkeimmistä alueista raivata tavarat pois että saadaan neutraalimpi kuva. Tms.

Vierailija
22/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä että muut tuntuu juuttuvan moiseen turhaan yksityiskohtaan. Pikkujuttu jotku kahvikupit ja parit nutut siellä täällä jos olen juuri sijoittamassa 300 000 euroa, ylikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä tarkoitin sitä, että jos jo kuvatessa on kaikki sikinsokin ja näyttää ettei ole edes yritetty siistiä, jää minulle mielikuvaksi sotkuiset asukkaat.

Jos talo todella todella paljon kiinnostaisi menisin katsomaan, toisaaltta jotenkin tuollaiset sotkut laittavat miettimään mitäs kaikkea sitä muuton jälkeen löytäisikään...

ap

Vierailija
24/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä että muut tuntuu juuttuvan moiseen turhaan yksityiskohtaan. Pikkujuttu jotku kahvikupit ja parit nutut siellä täällä jos olen juuri sijoittamassa 300 000 euroa, ylikin.

Taloa olisin ostamassa, enkä kuvista katsomassa, onko kaapin ovi auki.

Aika ihmeperusteilla ihmiset ottaa tosiaan isoja lainoja jos se siitä on kiinni, onko kahvikuppi pöydällä vai ei.

Taitaa olla ap.n jonkun kilpailijan (miehen exä tai työkaveri tms) talo ja yrittää näin päästä mustamaalaamaan sitä nettiin.

Hui, olisiko jopa vanhan anopin talo ja kostoksi pitää tällä tavalla saada häntä parjattua kun ei kehtaa suoraan sanoa.

Vierailija
25/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloa olisin ostamassa, enkä kuvista katsomassa, onko kaapin ovi auki.

Aika ihmeperusteilla ihmiset ottaa tosiaan isoja lainoja jos se siitä on kiinni, onko kahvikuppi pöydällä vai ei.

Taitaa olla ap.n jonkun kilpailijan (miehen exä tai työkaveri tms) talo ja yrittää näin päästä mustamaalaamaan sitä nettiin.

Hui, olisiko jopa vanhan anopin talo ja kostoksi pitää tällä tavalla saada häntä parjattua kun ei kehtaa suoraan sanoa.

vähänkö ahdistaa taas seuraava näyttö kun ajattelen miten av-mammat tulee tänne arvosteleen mun sisustustaidon puutetta ja sitä et vaatehuone ei ole ihan niin kuin sisustuslehdessä...

Vierailija
26/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin laittavat talonsa myyntiin?

Minun ei edes tee mieli mennä katsomaan taloa josta olisin kiinnostunut mikäli koti on sekainen kuvissa!

<a href="http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6456109" alt="http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6456109">http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6456109</a&gt;

Tässä yksi esimerkki

VITUN VÄLIÄ jollain myytävän asunnon kuvilla on?

Jos skippaat moisen kämpän ostolistaltasi niin ihan vapaasti. EVVK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän