Voisitko seurustella miehen kanssa joka suuttuu jos et ole hänen kanssaan samaa mieltä?
Kommentit (11)
Ei minua naisena kiinnosta miehen mielipiteet. Ainoastaan se kiinnostaa, onko hän hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua naisena kiinnosta miehen mielipiteet. Ainoastaan se kiinnostaa, onko hän hyvä sängyssä.
Jos et aina paljastaisi itseäsi kirjottamalla "naisena", joku voisi uskoakin että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et aina paljastaisi itseäsi kirjottamalla "naisena", joku voisi uskoakin että olet nainen.
Minua ei kenenkään uskomiset haittaa. Miehet ovat vain seksiä varten. Älyä edellyttävät keskustelut käyn muiden naisten kanssa.
Tietenkin voin. Ihanaa, että mies osaa ilmaista tunteensa eikä haudo pahaa mieltä. Nykyisin päiväkodissa opetetaan sanoittamaan tunteita ja kertomaan, kun toisen tekemiset suututtavat. "Olen suuttunut, kun Maija vei lapioni" on hyväksytty lause, joten miksi oma puoliso ei saisi suuttua ja kertoa siitä?
En.
Kokisin sen härkäpäisenä tyhmyytenä, kehityskelvottomuutena.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voin. Ihanaa, että mies osaa ilmaista tunteensa eikä haudo pahaa mieltä. Nykyisin päiväkodissa opetetaan sanoittamaan tunteita ja kertomaan, kun toisen tekemiset suututtavat. "Olen suuttunut, kun Maija vei lapioni" on hyväksytty lause, joten miksi oma puoliso ei saisi suuttua ja kertoa siitä?
Voi lapsi, on eri asia suuttua varastamisesta kuin erilaisesta mielipiteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi, on eri asia suuttua varastamisesta kuin erilaisesta mielipiteestä.
Tunne on kuitenkin sama ja miehellä on oikeus se ilmaista!
Vai oikeastiko teille kelpaa vain se, että mies on aina hyvällä tuulella ja käy vieraissa kertomassa, miten pahalta tuntuu elää vaimon kanssa kulissielämää?
Suurin osa miehistä seurustelee tuollaisen naisen kanssa.
En.