Kuinka pitkään miehenne jaksaa rakastella?
5 min? 15 min? puolituntia? tunti?
Kommentit (54)
Just viime yönä kahteen kertaan mies herätti .. xxx
Ja kyllä täytyy kehua, kun mies on kohta 50 ikäinen, kestää mukavan pitkään 🥰
Puhutaan kymmenistä minuuteista. Tykätään hitaasta ja intensiivisestä läheisyydestä.
Ihan liian kauan. Arvostan omaa aikaani ja kunnon yöunia. Mies (59v) jaksaa vaikka tunnin putkeen ja sen jälkeen sanoo, otetaanko toinen. Eiiiiiiii.... en jaksa.
Tarkoitatko miten pitkään mies pystyy panemaan ilman että tulee? Ei olla ikinä testattu, kun tulen yleensä itse ensin ja hän sitten heti siihen perään, kun alkaa muuten minuun sattumaan. Yleensä pannaan varmaan joku 50 min, mutta hän varmaan voisi panna paljon pidempäänkin, jos en tulisi.
En ole varma pelkästä yhdynnästä koska jossain vaiheessa mies keskeyttää yhdynnän ja nuolee minulle orgasmin kiireettömästi kiusoitellen. Alku pusutteluineen ja runkkailuineen sekä minulle annetun suuseksin kanssa kestää yleensä seksimme noin tunnin. Pystyy nopeammin tai hitaamminkin hommat hoitaa jos halutaan.
Tarjoamme lainoja ihmisille, jotka tarvitsevat rahoitusavustajaa alhaisella 3% korolla. Saadaksesi lainaa tästä yrityksestä, voit kertoa tarkalleen tarvitsemasi lainasumman ja ajan, jossa voit maksaa lainan takaisin. joten jos olet kiinnostunut, ota meihin yhteyttä alla olevilla tiedoilla.
Sähköposti: johngreenladecredits@outlook.com
Whatsapp: +61480050702
Linkki sivulle: https://www.facebook.com/lainaa.credit
Eihän rakastelu rasita. Mutta jos jonkun mielestä rakastelu on sama kuin panemine, niin ei ole. En tiedä kauanko jaksaa panna, ei meillä ole maraton panoja, mutta rakastella voidaan kyllä pitkäänkin.
Nuolemista ekaan orkkuun, eka pano kymmenisen minuuttia ja seuraavat puolisen tuntia. Kakkoseen riittäisi vähempikin työntely, mutta pimpin nuolenta välipalana on ihan parasta.
Pari minuuttia kunnes lerpahtaa.