Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyenläntä reitevä ja persevä nainen ei hoikistu ei

Vierailija
01.12.2010 |

Oikeasti jurppii. Olen 162 cm pitkä ja painan 60 kg. Reiteni ovat paksut ja lantion ympärys n. 99 cm. Vyötäröltäni olen suhteessa muuhun leveyteen hoikka. Mikä neuvoksi?? Ulkoilen, käyn kaksi kertaa viikossa jumpassa. Kolme lasta, nuorin vuosi ja hiukan päälle. Imetys loppui kuukausi sitten. Tuntuu, että läski on oikein jämähtänyt. Iho on jotenkin kelmeä ja muhkurainen (reisistä). Antakaa hyvät sisaret neuvoja.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo päärynät ja sellut ovat enimmäkseen korviesi välissä

Kuulostaa vakavalta!

Vierailija
2/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala hieman miettiä myös ruokavaliota. "Ulkoilu " tai "jumppa" ei todellakaan vastaa kunnon hikilenkkiä (juoksua) tehokkuudeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankalla laihduttamisella ja tehokkaalla, hikisellä ja pitkäkestoisella liikunnalla. Pari kertaa viikossa jumppaa ei riitä.

Vierailija
4/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa mitoissa!

Olen lyhempi ja painavampi, enkä pidä itseäni tankkina.

Ylimääräistä on 5-6 kg ja pyrin juuri tuohon 60 kg.

Mutta tuskin saavutan sitä, ennen kuin menen takaisin töihin. Kotona syön liikaa ja koko ajan.

Vierailija
5/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut juoksua, mutta nyt on tullut ensimmäisen kerran sellainen olo, että jotain radikaalia pitäisi tehdä. Juoksemisessa pelkään vain, että pissat lirahtaa housuun -eli lantionpohjalihakset ovat huonossa jamassa. Olisiko ideoita, miten aloittaa juoksuharrastus?

Vierailija
6/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan vähän enemmän. Laihdutuskuuri on täälläkin menossa:D Mulla lantio on jotain 94 cm ja vyötärö 82 cm

Vierailija
7/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin lurpahtanut päärynä kuitenkin. Housut kirraavat reidestä ja jumpassa tosiaan oma leveys erottuu peilistä, ainakin minulle:)

ap

Vierailija
8/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lantionympärys on sama kuin sinulla, 99cm. Pituutta tosin on 179cm. Joten kyllä sinullakin se lantiolihavuus on ihan todellista. Sanotaan että geenit määrää mihin rasva sijoittuu ja tältä alueelta sitä on kaikkein vaikein saada pois. Mutta jos ravinnosta ei saa riittävästi energiaa rasvan ylläpitämiseen niin kyllä se lähtee. Itsekin olen ollut välillä hoikemmassa kunnossa ja silloin senttejä oli vähemmän myös lantiolla.

Vierailija
9/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksuharrastuksen aloittajalle? Hikiliikunta varmaan olisi paikallaan. En edes muista milloin olen hikoillut liikunnasta viimeksi.

ap

Vierailija
10/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin lurpahtanut päärynä kuitenkin. Housut kirraavat reidestä ja jumpassa tosiaan oma leveys erottuu peilistä, ainakin minulle:)

ap

Minä olen sellainen turvonnut Marilyn ( ; eli muotoja on runsaasi - nykyisin liikaa.

Ennen mummoikäraskauttani olin välillä jopa alle 50 kg. Tämän sain aikaan reippailla sauvakävelyillä ja rullaluistelulla. Mikään muu laji ei ole muokannut reippaita reisiäni ja nostanut peppuani kuin rullistelu. Talvella hiihto ja spinning voisivat olla se juttu sinulle.

Terv. se sinua lyhempi (160) ja painavampi ( :

Vierailija
11/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tosiaan läski kertyy lantion alueelle. Vyötärö pysyy aika hoikkana. Äidilläni sama juttu. Se tässä justiinsa onkin, että omasta äidistään näkee hiukan sitä tuleivaisuuden (lantion) mallia, kamalaa. Olen yrittänyt syödä vähemmän, mutta tuntuu, että se ei riitä ratkaisuksi.

Vierailija
12/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 cm pitkä ja kapeavyötäröinen, mutta reitevää ja persevää mallia. Painan tällä hetkellä 58 kg ja olen lihaksikas, mutta läskiäkin on. Juoksen pitkää matkaa (10-15 km lenkkejä) ja käyn salilla, mutta valitettavasti ehdin urheilla vain 2-3 kertaa viikossa. Ei riitä minulle enkä jaksa pitää yllä niin tiukkaa ruokavaliota kuin pitäisi - esimerkiksi viikonlopun muutama viinilasillinen tuntuu jämähtävän kroppaani välittömästi. Laihtumista ei siis näköpiirissä :-(

Juoksuharrastus kannattaa aloittaa pitkillä kävelylenkeillä.

Vierailija
13/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli järkyttävä päärynä olen. Ja päärynä näyttää tosi pahalta lössähtäneenä :-( Ei siinä auta vaikka vyötärö on 65cm... EI yhtään.

Minulla alkoi ihan uusi elämä, kun kolmannen lapsen jälkeen aloitin juoksuharrastuksen ja KUNTOSALIN ihan kunnon rankalla treenillä. Nyt mulla on edelleen pyöreä MUTTA KIINTEÄ lantion ja pepun alue, vyötärö edelleen olemassa mutta timmi vatsa. Lisäksi - mikä parasta - olen saanut lihasta ylävartaloon ja kroppa on kauniin tasapainoinen.

Kyllä se mahdollista on!!!

minulla tosiaan läski kertyy lantion alueelle. Vyötärö pysyy aika hoikkana. Äidilläni sama juttu. Se tässä justiinsa onkin, että omasta äidistään näkee hiukan sitä tuleivaisuuden (lantion) mallia, kamalaa. Olen yrittänyt syödä vähemmän, mutta tuntuu, että se ei riitä ratkaisuksi.

Vierailija
14/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se jolla lantio nyt 94

Vierailija
15/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ystäväni puoliso sanoi opiskeluaikoina, että pääasia on, että nainen on "rintava,reitevä ja persevä". Ja tässä sitä ollaan, juuri kuvatunlaisena. Ja kotiäiti olen vielä tämän lukuvuoden ja ehdin kotona olla herkkujen äärellä. Töissä en tosiaan ehdi napostelemaan, onneksi.

ap

Vierailija
16/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei sen painon tarvitse laskea niin kauheasti. Olen ollut 55 kg, mutta siitä on kolme lasta aikaa. Varsinkin reisien kiinteytyminen olisi hieno homma!

ap

Vierailija
17/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tavallinen luistelu näin talvella. Tietysti tehokkaasti hieman kyyryssä.

T: Turvonnyt Marilyn ( :

Vierailija
18/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tavallinen luistelu näin talvella. Tietysti tehokkaasti hieman kyyryssä.

T: Turvonnyt Marilyn ( :

Ja talvisin lasten kanssa luistelen kyllä kyyryssä, kun nostelen niitä lumipientareilta. Eli omaa aikaa liikunnalle tarvitsisin kyllä. Kun tämä flunssa tästä hellittää, niin hikikävelyt voisi kyllä aloittaa. Ja tsemppiä Marilynille!

ap

Vierailija
19/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valahtanutta päärynää ja turvonnutta marilynia... :D

Kyllä sinä ap ainakin määrätietoiselta vaikutat (liekö sitten se justiinamainen ulkomuoto minkä kuvittelen... ;) no vitsi vitsi), eiköhän ne siitä lähde kiinteytymään, kun saat aikaa järjestymään. :)

Vierailija
20/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut varmaan ihan hyviä vinkkejä, mutta muista kuitenkin, että nuo päärynät ja sellut ovat enimmäkseen korviesi välissä. On vaan paljon helpompi tuskailla fyysisten toimenpiteiden kanssa kuin opetella hyväksymään itsensä. Mittasi kuulostavat upeilta, varsinkin, jos sinulla on kunnolliset rinnat, lantio ja pylly. Kyllä nainen saa näyttää naiselta, vaikka nykyään muuta uskotellaankin.