Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään miehenne jaksaa rakastella?

Vierailija
10.12.2010 |

5 min? 15 min? puolituntia? tunti?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten keskiverto 10-20min riippuen esileikeistä. Kiireisessä arjessa ei kaipaakkaan sen kummempia.

Joskus itsekkin on niin kiihottunut, että repii mieheltäkin vaatteet ja parin minuutin homma.

Joskus kun on aikaa ja tekee mieli hemppistellä voi vällyjen välissä mennä puolipäivääkin :)

Kiusoitella voisin vaikka koko päivän, mutta itse "jyystö" vaiheen ei tarvitse olla pitkä.. miehellä aika kookas ja paikat kipeytyy nopeasti ja nauttiminen hankalaa.

Vierailija
22/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katota kelloo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun otetaan mukaan se aika kun hän huolehtii minusta ensin, saattaa aikaa mennä toista tuntiakin ja jatkua kohta uudelleen.

"Arkirakastelu" kestää ehkä kaikkinensa sen puoli tuntia.

Vierailija
24/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka kauan nainen jaksaa rakastella.

Mulla ainakin alkaa paikat savuta jos mies hinkkaa kauhean kauan.

Kaukana nautinnosta.

Toivon siis että ei ainakaan yli 10min kerralla.

Vierailija
25/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisia ei jaksa enää...

Vierailija
26/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko rakastelulla pelkkää yhdyntää?

Vierailija
27/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

penis liikkuu kiihottuneessa vulvassani ehkä 5-15min, mutta kaikkinensa akti voi kestää esileikkeineen, sormetuksineen ja suuseksein sen puolituntia-tunnin

Vierailija
28/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alkaa paikat savuta jos mies hinkkaa kauhean kauan. Kaukana nautinnosta. Toivon siis että ei ainakaan yli 10min kerralla.

Liika on liikaa!

Vierailija
29/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siinä montaa minuuttia mene. Pystyy kyllä tarvittaessa jatkamaan toisen kerran putkeen ilman että huomaan eroa, mutta sitten kestääkin niin kauan että alkaa oikeasti ne paikat savuta. Onneksi itsekkin saan nykyään nopeasti, pikemminkin alkaa huolettamaan jos mies kestää normaalia kauemmin että eikö sitä kiinnosta tai onko paikat löysistyneet :)

Vierailija
30/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta varvia ei jaksa/viitsi.

Minä en saa koskaan.

Vierailija
31/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta minusta nykyään on pikapanot ilman mitään turhia esileikkejä. Haluan seksiä koko ajan ja pelkkä pikainen miehen vilkaisu tietyllä tavalla saa minut märäksi. Erityisesti suuseksissä on lähinnä ärsttävää jos se kestää liian kauan, niin antajana kuin saajanakin. Hellyyttä ja hyvänä pitoa meillä on runsaasti ilman seksiäkin. Nukumme sylikkäin ja toisenaan se johtaa seksiin puoliunessa, aivan täydellistä. Joskus on toki nautinnollista pitemmät leikit, mutta melkein vaatisi lasten kylässäoloa se. Kesto miehellä yhdynnässä on varmaan 5-10 min, suuseksissä luojan kiitos nopeammin!

Vierailija
32/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

penis liikkuu kiihottuneessa vulvassani ehkä 5-15min, mutta kaikkinensa akti voi kestää esileikkeineen, sormetuksineen ja suuseksein sen puolituntia-tunnin

Meillä myös kutakuinkin juuri näin. Jos olemme kahden, saatamme ottaa vähän pidemmän kaavan mukaan, tai hetken päästä uudelleen.

Vierailija
33/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan vähemmän, useimmiten kauemmin kuin 5 min. Nopeasti laukeavat saavat poikia ja meillä ei vielä yhtään:D

Vierailija
34/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olemme molemmat ihan poikki ja haluamme nukkumaan.

Pari kertaa kuussa sitten vähän pidempään, ehkä jopa 20min-puoli tuntia. Sisältäen siis esileikkiä ja muuta sellaista, itse "jyystön" ei mun makuun tarvitse kestää kauaa.

Vierailija
35/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut pikapanon mieheltäni :D

Musta on taas ihanin se jyystö osuus koska saan aika helposti orgasmin myös yhdynnässä ;)

Vierailija
36/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain sillä, että joku hinkkaa penistään. Se tuntuu itse asiassa yleensä ärsyttävältä, ellen sitten ole poikkeuksellisen kiihottunut. Yleensä en ole, eikä se riipu vastapuolesta.

Vierailija
37/54 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta yhdynnän osuus on n. 20-30 min, IHANAA!!!

Vierailija
38/54 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhden minuutin esileikki, toisen minuutin itse rakastelu ja sitten kahden tunnin nokoset!

Vierailija
39/54 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pidätellä että kestää tarpeen mukaan vaikka tunninkin. En valita. :)

Vierailija
40/54 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä