G: Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?
mä en keksi MITÄÄN järkevää :(
jos sais täältä vinkkiä :)
Kommentit (31)
Olisiko sinun miehelläsi jokin harrastus, johon lahja voisi liittyä?
...mutta ostin 2 lippua Iron Maidenin ens kesän konserttiin :) Tosin paljastin sen jo eli ei tule yllärinä.
tykkää soitella sähkökitaraa kun on aikaa.
On toivonut wiille sitä NHL-peliä, mut se on aika turha mun mielestä ja maksaa jotai 50e.ei meillä oo aika semmosia pelata kun on 6kk vauva talossa..
Ap
ja jos sitten vaikka mies antain mulle rahaa kun ei keksi mitään. ihan omituista
ostin uuden rannekellon, uuden lompakon ja kasan sukkia. Siis kaikkea tarpeellista :)
ostin pari paitaa, "meikkipussin" ja tekniikkalegoja. Ostan ehkä vielä lisäks jotain. Pyjaman, kirjan, kosmetiikkaa tai jotain vastaavaa...
kyllä korjaisin asennettani ja akkiä! Ei ole aikaan pelata, kun lapsi talossa :D Sori, mutta kyllä meillä ainakin riittää aikaa tietsikkaharrastukseen miehellä, vaikka käy töissä, harrastaa paljon liikuntaa ja meillä on lapsi. Ja minäkään en ole kotiäiti. Ja mieheni myös osallistuu lapsen ja kodinhoitoon. Kyllä kai kotona nyt sen verran pitää vapaata olla, että joskus ehtii muutaman erän pelaamaan. Vai? Eli osta se peli. Ei lahjojen tarvitse olla aina jotain hyödyllistä, vaan tarkoitus on myös ilahduttaa lahjan saajaa :)
-2 kpl Riedelin punaviinilaseja
-viininpyöristäjän (=korkki, joka ilmaa viinkin lasiin kaadettaessa)
-miehen toivoman hieman erikoisemman laskettelupipon
...rannekellon. hänellä kun ei sellaista ole koskaan ollut, ja on muutaman kerran ääneen pohtinut et josko olisi aika opetella käyttämään.
lisäksi sukkia ja boxereita.
tuli ihan kivoja vinkkejä, talvirenkaita mies on kyllä meinannut ostaa, ehkä annan itse tehdyn "lahjakortin" ja rahaa niihin, ainakin osan.
Sit jotain pientä kivaa..esim.tuoksu tai joku koru :)
itse saan lahjaksi sykemittarin ja uudet fitness kengät..tai niin ainakin lupaili ;)
Ap