G: Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?
mä en keksi MITÄÄN järkevää :(
jos sais täältä vinkkiä :)
Kommentit (31)
miehellä on kättöä sellaiselle mutta se ei ikinä itse raski ostaa niin kallista alusasua (99 eur). Lisäksi mies ostaa itse itselleen leipäkoneen, sovittiin niin, että ostamme kumpikin itse itsellemme lahjat, niin saamme varmasti mieluiset. Tuo alusasu on ylimääräinen ja yllätys
Housut pois, paljasta tissit ja odota jalat harallaan että mies tulee sänkyyn ja sitten vain hyppäät ratsaille jouluyönä. Mitäs sanot?
kirjoja, lakin. Perustavaraa tuli ostettua. Juuri ollut synttärit ja isäinpäiväkin...
vanha jo ihan räjähtänyt, joten tulee tarpeeseen ja löysin vielä tosi kivan josta tiedän että tykkää paljon :)
Tavallaan tylsä, mutta just sellanen juttu jota ei ikinä muista itse hommata.
Kalneterin v 2011, somioita, tuoksun, kännykän ja kesärenkaat.
ostan ainakin matkatavaravaa'an. Mies matkustelee työn puolesta paljon ja stressaa aina painaako sen laukku liikaa.
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productI…
En oikein tiedä, onhan ne ihan symppikset, ehkä ostan. Lisäksi muutama syksyn uutuuskirja, suklaata. Ei mitään ihmeellistä.
anna vielä bensa-lahjakortti
Edelliset kesärenkaat on ihan sileet. Siis sakkorenkaat. Tarpeeseen tulee siis tuo lahja.
T; Kesärenkaiden antaja
Varmaan langattomat kuulokkeet. Mies tykkää katsoa telkkaa sängyssä mutta minä nukkua joten joutuu katsomaan äänettömällä. Kuulokkeet ratkaisisi tämän ongelman.
plus mitä muuta on toivonut, kuten boksereita ja välihousuja jne
ei olla vuosiin osteltu toisillemme joululahjoja, lähdetään uudeksi vuodeksi aina ulkomaille lomailemaan, se on se meidän lahja ;)
Edelliset kesärenkaat on ihan sileet. Siis sakkorenkaat. Tarpeeseen tulee siis tuo lahja.T; Kesärenkaiden antaja
sinä saat varmaan sitten kattilan.
Edelliset kesärenkaat on ihan sileet. Siis sakkorenkaat. Tarpeeseen tulee siis tuo lahja. T; Kesärenkaiden antaja
sinä saat varmaan sitten kattilan.
Minä en käytä mieheni autoa ja tuo on lahja mitä hän ei osaa odottaa ja on sellainen mitä hän tulee hyvinkin pian tarvitsemaan.
Minä en saa kattilaa. Aivan jotain muuta.
yhteiset jutut ei ole lahjoja.
Miksei se osta kesärenkaitaan itse?
Sen ei tarvitse kun se saa ne lahjaksi.
Tämä vaan oli aivan nappi hankinta. Saakaikkea muuta kivaa joten nämä renkaat ovat vähän extrana.
- Vierailija (15/64) 9.12.2010 16:45:25
koiranpaskaa
- Vierailija (6/28) 9.12.2010 16:45:11
- Vierailija (15/64) 9.12.2010 16:45:25
koiranpaskaa
- Vierailija (6/28) 9.12.2010 16:45:11
ajattelin selvittää saisiko maksukanavia kolmen kuukauden määräajaksi (tietääkö kukaan) ja ottaisin sellaisen miehelle. Jatkuvaan käyttöön en haluaisi sillä pelkään että jumittuisi kokonaan tv:n ääreen.