Jokaisen av-mamman mies on pitkä, hoikka ja lihaksikas ja tietysti
Kommentit (18)
ei laihaläski vaan maratoonarityyppiä, lihakset on kestävät muttei isokokoiset eikä rasvaa ole paljoa. Komeaksi en sanoisi, mutta söpöksi kyllä :)
suht pitkä kyllä mutta masua on jonkin verran. Lihaksiakin, mutta ei (onneksi) ole mikään Chippendales-tyyppi. Minulle maailman rakkain ja komein mies, kuten minäkin hänelle kuulemma maailman kaunein nainen :)
Laihaläski siksi koska pidän kermasta, vaaleasta vehnästä ja makeasta. Yleensä makean jälkeen pidän suolaisesta ja rasvaisesta. Liikun kamalasti. Ehkä sen takia olen vain lihaksikas laihaläski, muutoin olisin ehkä lihaksikas läski.
T: 11cm mies
ja omasta mielestä tottakai komea;)
Pitkiä - yli 160cm ainakin, hoikkia - mahtuvat useimmista ovista, ja lihaksikkaita - no ainakin muhevat jalat löytyy. Ja takapuoli.
Eikö sun mielestä sun omasi ole? Ja minä toion olevani mieheni mielestä kaunis/hottis ja kaikkea muutakin ;)
Ja ei, mulla ei ole pitkää eikä hoikkaa, ei se ketään täydelliseksi tee!
T. Se nallukan vaimo :)))
Oikeasti täällä on ainakin 30 %:a mamujen patjoja eli joko mustalaisen, turkkilaisen, afrikkalaisen tai jonkun muun hieman hmm jälkeenjääneen kanssa, on lyhyttä ja karvaista kebabinpaistajaa, lukutaidotonta afrikkalaista jne :) Toinen sakki on sitten se kun asuu jakomäessä ja ukko on työtön tai käy kaivamassa konelapiolla ojia ja ryyppää kaikki päivät ja loput on ehkä sitten sellaisia hyviä miehiä ja niistä hyvistä ehkä hyväkroppaisia ja hyvän näköisiä on se pieni osa.
Ei erityisen lihaksikas ja vähän mahaa sillä meinaa olla. Muuten oikein näppärän näköinen ikäisekseen.
Mun mies on lyhyt ja pullea. Mutta on se myös lihaksikas ja mun mielestä ihan komeakin. Mun oma Tarzan. Idiootti luolamies.
Minusta mieheni on tietysti komea! Lihaksia ei kyllä ole kehuttavaksi asti :P
Pituuttakin löytyy sellaiset kuin 196cm ja lihaksiakin löytyy jos jonkin verran, sellaset kivat lihakset jotka saa raskaalla työllä aikaiseksi...
On komea. Jopa malliksikin joskus pyydetty. Pituutta yli 190, hoikahko. Kuntosaleilee ja hiihtää esim. Tumma, tuuhea tukka. Vihreät silmät. Ei vatsaa (mikä parasta). Mielestäni tosi komea. Etäinen ja erakkomainen, joten siltä osin onneksi naiset ei kauheasti roiku kimpussa.
Pitkä, lihaksikas ja komea kyllä.
Mutta ruumiiltaan sopivan roteva, ei kuiteskaan läski, mutta ei missään nimessä hoikka. :)
Paras
ja silla on muutama kilo liikaa vatsan ymparilla, mutta on silti erittain komea (eika vain mun mielestani ;-)).
En usko puoliakaan.
11cm mies, miten voi olla lihaksikas ja samalla laihaläski?
On se aika hyvässä kondiksessa ikämieheksi.
Komea - on mun mielestä, jos tykkää sellaisesta arjalaisesta lookista. Minä tykkään.
Lihaksia on sopivasti, eli jaksaa pystypainia reisilihaksillaan etc.
varmaan poikkeus, koska on lyhyt ja omaa likimain 30 kiloa ylipainoa =D
masu kasvanut lasten saannin jälkeen :)