Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaisen av-mamman mies on pitkä, hoikka ja lihaksikas ja tietysti

Vierailija
08.12.2010 |

komea :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masu kasvanut lasten saannin jälkeen :)

Vierailija
2/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei laihaläski vaan maratoonarityyppiä, lihakset on kestävät muttei isokokoiset eikä rasvaa ole paljoa. Komeaksi en sanoisi, mutta söpöksi kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht pitkä kyllä mutta masua on jonkin verran. Lihaksiakin, mutta ei (onneksi) ole mikään Chippendales-tyyppi. Minulle maailman rakkain ja komein mies, kuten minäkin hänelle kuulemma maailman kaunein nainen :)

Vierailija
4/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski siksi koska pidän kermasta, vaaleasta vehnästä ja makeasta. Yleensä makean jälkeen pidän suolaisesta ja rasvaisesta. Liikun kamalasti. Ehkä sen takia olen vain lihaksikas laihaläski, muutoin olisin ehkä lihaksikas läski.

T: 11cm mies

Vierailija
5/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta mielestä tottakai komea;)

Vierailija
6/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä - yli 160cm ainakin, hoikkia - mahtuvat useimmista ovista, ja lihaksikkaita - no ainakin muhevat jalat löytyy. Ja takapuoli.

Vierailija
7/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mielestä sun omasi ole? Ja minä toion olevani mieheni mielestä kaunis/hottis ja kaikkea muutakin ;)

Ja ei, mulla ei ole pitkää eikä hoikkaa, ei se ketään täydelliseksi tee!

T. Se nallukan vaimo :)))

Vierailija
8/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti täällä on ainakin 30 %:a mamujen patjoja eli joko mustalaisen, turkkilaisen, afrikkalaisen tai jonkun muun hieman hmm jälkeenjääneen kanssa, on lyhyttä ja karvaista kebabinpaistajaa, lukutaidotonta afrikkalaista jne :) Toinen sakki on sitten se kun asuu jakomäessä ja ukko on työtön tai käy kaivamassa konelapiolla ojia ja ryyppää kaikki päivät ja loput on ehkä sitten sellaisia hyviä miehiä ja niistä hyvistä ehkä hyväkroppaisia ja hyvän näköisiä on se pieni osa.

Vierailija
9/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen lihaksikas ja vähän mahaa sillä meinaa olla. Muuten oikein näppärän näköinen ikäisekseen.

Vierailija
10/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lyhyt ja pullea. Mutta on se myös lihaksikas ja mun mielestä ihan komeakin. Mun oma Tarzan. Idiootti luolamies.

Vierailija
11/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mieheni on tietysti komea! Lihaksia ei kyllä ole kehuttavaksi asti :P

Vierailija
12/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuttakin löytyy sellaiset kuin 196cm ja lihaksiakin löytyy jos jonkin verran, sellaset kivat lihakset jotka saa raskaalla työllä aikaiseksi...

Vierailija
13/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea. Jopa malliksikin joskus pyydetty. Pituutta yli 190, hoikahko. Kuntosaleilee ja hiihtää esim. Tumma, tuuhea tukka. Vihreät silmät. Ei vatsaa (mikä parasta). Mielestäni tosi komea. Etäinen ja erakkomainen, joten siltä osin onneksi naiset ei kauheasti roiku kimpussa.

Vierailija
14/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, lihaksikas ja komea kyllä.

Mutta ruumiiltaan sopivan roteva, ei kuiteskaan läski, mutta ei missään nimessä hoikka. :)

Paras

Vierailija
15/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silla on muutama kilo liikaa vatsan ymparilla, mutta on silti erittain komea (eika vain mun mielestani ;-)).

Vierailija
16/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko puoliakaan.

11cm mies, miten voi olla lihaksikas ja samalla laihaläski?

Vierailija
17/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika hyvässä kondiksessa ikämieheksi.

Komea - on mun mielestä, jos tykkää sellaisesta arjalaisesta lookista. Minä tykkään.

Lihaksia on sopivasti, eli jaksaa pystypainia reisilihaksillaan etc.

Vierailija
18/18 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan poikkeus, koska on lyhyt ja omaa likimain 30 kiloa ylipainoa =D