Voiko suhde toimia jos ikäeroa 31 vuotta?
Mies vanhempi. Koko suku täysin suhdetta vastaan. Olen 26 . Mies kuitenkin turvallinen, kiva ja luotettava ja vaikuttaa ikäistään nuoremmalta.
Kommentit (92)
Miltä vaikuttaa?
t. Sauli ja Jenni
Mikäs siinä jos isä-leikit kiinnostavat.
Voi hyvinkin toimia. Mulla ja miehellä ikäeroa 20 vuotta :)
Tottakai voi toimia. Olet siis suhteessa, joten itse tiedät. Taidat kuitenkin epäröidä itsekin jotain. Ikä on vain numeroita. Kaikki muu merkitsee.
Jos on tarpeeksi paksu lompakko niin todellakin toimii.
Toisenlaisissa äideissä oli joskus pari, jolla oli tuollainen ikäero. Vaikuttivat oikein onnellisilta ja fiksuilta ihmisiltä.
Liian pieni ikäero taloudellisen hyödyn näkökulmasta. Ota enemmin joku 80+. Kupsahtaa nopeammin.
Tietenkin se riippuu ihmisistä. Turha kysyä täällä. Emme tunne teitä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi toimia. Olet siis suhteessa, joten itse tiedät. Taidat kuitenkin epäröidä itsekin jotain. Ikä on vain numeroita. Kaikki muu merkitsee.
Ikä ei ole vain numeroita. Satunnaiset nunerot paperill ovat vain numeroita. Ihmisen ikä on kaikkea muuta.
Oliks oikein farmariasu ja lippalakki joka nuorentaa.?
No mistäpä me sen voimme tietää voiko se toimia. Ei suhde automaattisesti toimi, vaikka ikäero olisi pienikin.
Vierailija kirjoitti:
Hoida isäsuhteesi kuntoon. Tuo on sairaista sairain suhde. Oksettavaa. Normaali ihminen ei halua seurustella lapsensa ikäisen kanssa.
Ikiskö siellä jälleen solvaa? Ja mammat peukuttaa kuten aina.
Kyllä se oksettavin tässä olette te. Aina pakko haukkua muita.
Mahtaa oma elämä olla paskaa? Hyvä niin.
Mistä hitosta minä sen voisin tietää !
Ei ole mitään kokemusta näet itsellä sellaisesta.
( Kysyisit vaan niiltä joilla on )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ei ole vain numeroita. Satunnaiset nunerot paperill ovat vain numeroita. Ihmisen ikä on kaikkea muuta.
Loppupeleissä se ei kerro mitään muuta kuin sen, kuinka pitkä aika on ihmisen syntymästä. On olemassa kolmekymppisiä, jotka ovat jo ihan mummoja/pappoja ja vastaavasti kasikymmppisiä, jotka ovat hyvinkin nuorekkaita. Ja kaikkea siltä väliltä.
Pidän lähtökohtaisesti epäilyttävänä, että vanhempi ukko jahtaa vuosikymmeniä nuorempaa naista.
Lähisuvussani suhde, jossa nainen on alle 30 ja mies on yli 60 on toiminut jo 5 vuotta.
No ap, 5 vuoden päästä täytät 31. Voisitko kuvitta seurustelevasi joskus vuonna 2028 syntyneen kanssa?
Hoida isäsuhteesi kuntoon. Tuo on sairaista sairain suhde. Oksettavaa. Normaali ihminen ei halua seurustella lapsensa ikäisen kanssa.