Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin nelikymppiset naiset kommentoikaa

Vierailija
08.12.2010 |

Mitäs tuumaisitte jos ystäväpiiristänne joku mies alkaisi seurustella parikymppisen likan kanssa?

Itsellä on nyt tällainen tilanne ja tämä mies tietysti toivoisi, että me ystäväpiirin naiset ottaisimme tämän tytön ystäväksemme. Olemme siis aina viettäneet aikaa pariskunnittain ja tällä miehellä on ollut ennen ikäisensä vaimo.

Eihän siinä mitään muuten, mutta kun tuo tyttö on aivan kun ikäisensä kuuluukin eli näin keski-ikäisen tädin silmissä erittäin lapsellinen. Kaiken lisäksi oma tyttäreni on vain pari vuotta nuorempi. Vaikeaa siis on. Enkä minä sitä sano, että häntä alettaisiin sorsia, mutta tuskinpa käy ihan käden käänteessä tämä ystävystyminen.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että tulee toimeen sen kanssa? En minä ole ystävä kaikkien ikäistenikään kanssa.

Mutta kyllä mä voin niiden seurassa olla vaikka mitään ylimpiä ystäviä ei olla.

Vierailija
82/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 47-vuotias, mutta järkevien ja kypsien parikymppisten kanssa tulen hyvin toimeen. Tuollainen kakaramainen parikymmpinen voisi olla rasittava, mutta ei sen ikäinen uskalla kovin äänessä olla vanhempien seurassa, joten eiköhän se menisi sen aikaa, kun sen miehen kanssa seurustelee....

Mä en kyllä usko, että tuo ap:n ysävämiehen suhde kovin kauaa kestää, jos kerran on ikäisensä oloinen tyttö. Ei se jaksa vanhoja patuja katsella kovinkaan pitkään eli uskoisin, että ongelma ratkeaa ihan itsestään - ja pian :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kuvitella ystävystyväni parikymppisen tytön kanssa (olen 45 -vuotias), en ole ikärasisti ja töissä tapaa kollegoina kaiken ikäisiä eikä sillä iällä ole niin paljon merkitystä kuin sillä synkkaako muuten.

En siis usko että tässäkään tapauksessa olisin etukäteen epäluuloisempi kaveruuden mahdollisuuksien suhteen naisen iän vuoksi. Mutta muuten... Eihän kaveruus synny noin vain kenenkään kanssa.

En oikein ymmärrä ap:n kysymystäkään... Mitä se mies käytännössä odottaa? Tuskin muuta kuin että hänen uusi naisystävänsä voi olla seurassaan kun vietätte aikaa yhdessä, ja hänelle jutellaan ja hän osallistuu siinä kuin muutkin.

Vai onko teidän tuttavapiirissänne jotenkin erityisen leimallista, että miehet kaveeraavat keskenään ja naiset keskenään?

Vierailija
84/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa olla asiallisia, eiköhän se riitä. Ei tarvitse väkisin ystävystyä, mutta ei tarvitse olla ilkeäkään tai kohdella alentuvasti iän takia.

Toivottavasti ei tule samanlaista tilannetta itselle..olen kuuluisa sammakoista..

Vierailija
85/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten lapsettomuus/hoidot vaikuttavat ihmisen kypsyyteen, elämänkokemukseen?? Onko ne siis jotenkin KASVATTAVA juttu?

Oletko itse ollut lapsettomuushoidoissa tai kärsinyt lapsettomuudesta? Vaikka olisi miten empaattinen ja älykäs ihminen, ei voi tietää miltä tahaton lapsettomuus tuntuu. Kivaahan se ei missään tapauksessa ole, sen nyt sanoo terve järkikin.

Itse sain neljä keskenmenoa parikymppisenä. Kukaan ei noteerannut asiaa millään tavalla, vaikka lähipiirille asiasta kerroimmekin. Muutama vuosi myöhemmin eräs yhden lapsen äiti sai 37-vuotiaana keskenmenon. Tätä asiaa voivoteltiin niin kauan kunnes tämä nainen sai toisen lapsen vuotta myöhemmin. Pointtini on se ettei parikymppisenä koettuja asioita pidetä minään vaikka nelikymppinen kokisi saman. Tämäkin ketju todistaa samaa.

Vierailija
86/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtanut parikymppiseen tyttöön. Toinen näistä tytöistä on selvästi hyvin kypsä ikäisekseen, sellainen rauhallinen, pohdiskeleva luonne. Ei biletä, ryyppää ja rällästä, vaan lukee venäläisiä klassikoita ja filosofiaa. Ei ole ollenkaan materian perään.

Toinen taas on tämän hillityn tytön täydellinen vastakohta. Keskittyy meikkeihin, viinanhuuruisiin viikonloppuihin ja leuhkii naivisti meille nelikymppisille naisille sitä, kuinka hänen miehensä on ostanut heille ison kotitetatterin. Jep jep. Pikkuisen pistää hymyilyttämään tytön keskenkasvuisuus ja räpättäminen.

Eli tytöissä on eroja!

Vierailija
87/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok. Mutta tuskin kovin syvää tuttavuutta kehittyisi, kun ikä tuo niin erilaisen kokemusmaailman.

Vierailija
88/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen eronnut mies kirjoitti asiaa! Naisilla on kummallinen tapa lokeroida ihmisiä ja olettaa kaikenlaista. Perusoletus lienee se, että jos itse on ollut lapsellinen parikymppisenä niin kaikki ovat.

Itse olen 35, mutta kaikki rankimmat kokemukset mitä elämässäni on ollut koin alle parikymppisenä, ja kyllä ne ovat opettaneet monenlaista.

Ei kyllä elämänkokemus ja toisen arvostus ole kunnossa sellaisellakaan nelikymppisellä joka kutsuu omaa naistaan neitokaiseksi...

Vierailija
89/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelisitte "huomattavasti nuorempi nainen"? Montako vuotta ikäeroa?

Vierailija
90/90 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole ystävä kaikkien samanikäistenkään kanssa. Miksi minun pitäisi ystävystyä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä? Toki seuraa voin pitää, mutta ystävyyteen vaaditaan tunnetasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme