Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen tapaillut kivaa miestä - nyt selvisi ikävää miehen taustoista

Vierailija
08.12.2010 |

Olen jo jonkin aikaa tapaillut ihan vakavalla mielellä erään miehen kanssa, mies on ollut myös vakavissaan.

Jonkin verran olemme myös puhuneet toistemme menneisyydestä, ainakin itse olin siinä käsityksessä, että ne oleellisimmat on kerrottu.

Nyt sitten selvisi, että mies on ollut 2 kertaa naimisissa ja kerran avoliitossa, jokaisesta näistä suhteista on myös lapsia. Mies on nolo ja vaitinainen asiasta, minusta nuo ovat taas sellaisia, jotka olisi pitänyt kertoa.

Ei pelkästään se, että salasi asiat, myös se ihmetyttää että lapsia on kolmen eri naisen kanssa. En tiedä tapaako edes lapsia, ei ainakaan säännöllisesti.

Miehen mielestä nyt ylireagoin, omasta mielestäni en. Tekisi mieli juosta karkuun ja kovaa, mutta tuo mies on kyllä kiva.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä on menneisyydessä 2 lähestymiskieltoa ja 3 pahoinpitely tuomiota.

Miehestä ei noita uskoisi ja kun tyttöystävä kuulee noista huhua niin ei usko niitä todeksi. Juttujahan levittelee vaan ne "hullut" mustasukkaiset exät jotka tuli "jätetyiksi".

Vierailija
42/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nyt kiva mies, on varmaan loppuun asti kiva. Kysy rakastaako sua, jos vastaa joo, niin ok voitte mennä naimisiin. Ja se on varmaan ikuista! Siinähän vannotaa oikea vala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin sitä, miten naiset aina vain uudestaan lankeavat tällaisiin miehiin. Läpimätiä tapauksia, kaikki ja tyystin.

Vierailija
44/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noista kielloista ja tuomioista tietää jotenkin, jos esim. miehen ex ei kerro? Siskollani on suhde mieheen, jolla on vähän epämääräinen menneisyys, mukaan lukien lapsia useamman naisen kanssa. Yhteydenpito on vähäistä, vaikka lapset asuvat melko lähellä.

Vierailija
45/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille sitä surkuttelin kun itse tein rikosilmoitusta. Jos olisin tiennyt exästä sen mitä tiedän nyt niin en olisi sekaantunut häneen koskaan.

Poliisin ilme oli kuitenkin paljon puhuva kun latasi koneelle exän nimen ja henkilötunnuksen.

Vierailija
46/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin poikin tapaamatta ja rakastamatta OMIA LAPSIAAN ihminen on täysin läpimätä ja valmis valehtelemaan - sinullekin.

Veikkaan narsistia tai psykopaattia. Ainakin sitoutumisongelmia ja patologinen valehtelija. Luultavasti myös hyvä manipuloimaan ja hyvin kylmäverinen ihminen.

Juokse, tyttö, juokse. Näitä on nähty ja silkkaa paskaa, tämä oli luultavasti ensimmäinen raapaisu. Lisää luurankoja on luultavasti vähän siellä sun täällä.

Vierailija
47/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeaa. Haluatko kertoa, millainen tyyppi oli kyseessä? Siskoni juttujen perusteella mies on päällisin puolin kunnollinen, mutta olen alkanut ajatella, että mies on joko sairas tai sitten jopa rikollinen - tai molempia.

Vierailija
48/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi myös miehenä juosta, jos naisella on kolme lasta eri isien kanssa?

Jos kaikki kolme isää hoitaisivat yksinään lapsensa ja tää äiti ehkä tapais niitä silloin tällöin. Ja alussa salaisi tän uudelta miesystävältä, että by the way, mulla on kolme lasta ja kaikki eri miehille.

Vierailija
49/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykäsellä on useampia lapsia ja useampia liittoja.

Uudet aina sanovat, että hän on oikeasti ihannemies. Lehtijutut ovat potaskaa.

Vierailija
50/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noista kielloista ja tuomioista tietää jotenkin, jos esim. miehen ex ei kerro? Siskollani on suhde mieheen, jolla on vähän epämääräinen menneisyys, mukaan lukien lapsia useamman naisen kanssa. Yhteydenpito on vähäistä, vaikka lapset asuvat melko lähellä.

olen ollu siellä töissä. Sinne soitti jatkuvasti ihmiset, toimittajat yms. ja kysyivät, että onko sillä ja sillä tyypillä tuomioita, jos on niin mistä. Sit arkistosta saa kaiken paperilla, myös sähköpostitse lähettävät noita tuomioita.

Suomessa on julkisuuslaki, suurin osa tuomioista on julkisia, kaikelle kansalle.

Eli luuri käteen vain ja soitto käräjäoikeuteen. Pyydä yhdistämään yleiskansliaan. Riittää että tiedät miehen nimen. Syntymävuosi tai aikakin ois hyvä apuna.

Vierailija
51/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vain 4kk liian myöhään. Tuli juttua lapsista ym ja automaattisesti oletin, ettei hänellä ole lapsia, silloin siis paljasti nämä.

Eli en siis ylireagoi jos pidän outona sitä, että miehellä on lapsia kolmen eri naisen kanssa ja kaikki nämä suhteet päätyneet eroon?

niin kuulostaa todella oudolta. Suurimmalle osalle lapset ovat rakkaita ja tärkeitä ja tämä yleensä ilmenee ensimmäisen tapaamisen aikana.

En osaisi arvostaa miestä, joka salaa lapsien olemassaolon / ei tapaa lapsiaan.

Et todellakaan ylireagoi.

Vierailija
52/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollu siellä töissä. Sinne soitti jatkuvasti ihmiset, toimittajat yms. ja kysyivät, että onko sillä ja sillä tyypillä tuomioita, jos on niin mistä. Sit arkistosta saa kaiken paperilla, myös sähköpostitse lähettävät noita tuomioita.

Suomessa on julkisuuslaki, suurin osa tuomioista on julkisia, kaikelle kansalle.

Eli luuri käteen vain ja soitto käräjäoikeuteen. Pyydä yhdistämään yleiskansliaan. Riittää että tiedät miehen nimen. Syntymävuosi tai aikakin ois hyvä apuna.

Voisikohan sinne lähettää sähköpostia? Miehellä on niin vaikea nimi, etten haluaisi tavata sitä puhelimessa.

Vierailija
53/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne tunteet kun saavat vallan, moni on heikko!

Vierailija
54/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lapsena tarpeeksi kun oli muille tehtyjä, eriarvoisia lapsia.

Vierailija
55/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kolmen lapsen äidiltä.

Minulla on lapsia kahden eri miehen kanssa ja olen eronnut molemmista syistä, joita en nyt jaksa tässä alkaa erittelemään.

Viime vuosina minulla on ollut muutamia seurustelusuhteita itseni ikäisten, noin 40-vuotiaiden miesten kanssa, jotka ovat ns. toisella kierroksella ja lapsia on jo yhden naisen kanssa. Silti jokainen näistä miehistä olisi ollut halukas kanssani suhteeseen, johon olisi vielä ehkä syntynyt lapsia! Itse olen sitä mieltä, etten enää halua lapsia ja olen sen sanonutkin, mutta miehille sen sijaan olisi ok saada kanssani vielä lapsi tai kaksi.

Olen selitellyt asiaa heille siten, että en todellakaan halua saada lapsia enää kolmannen miehen kanssa. Ei se kuulemma haittaisi! Ja ihan hyvin koulutetuista, ylemmistä toimihenkilöistä kyse.

Noh, suhteista ei ole sitten sen kummempaa syntynyt, mutta tuntuu, että törmään tähän samaan asiaan kaikkien potentiaalisten miesten kohdalla.

n39

Vierailija
56/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähestymiskiellot julkista tietoa vai ei?

Vierailija
57/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on taatusti vikaa sillä liian monta naista ja kaikkien kanssa on epäonnistunut.

Mieti kuinka monta elätettävää hänellä on ja maksaako edes elareita.

Moniko tapaa isäänsä ja jatkossa myös sinua.

Vai onko niin lusmu, ettei edes tapaa lapsiansa.

Moni mätämuna on aluksi kiva.

Vierailija
58/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katso että ne ovat varoituskellot, eikä hääkellot!

Mieti haluatko olla se neljäs rivissä?

Aika rankkaa on elämä, jos täytyy kolmessa eri osoitteessa vierailla tavatakseen lapsiaan. Käytännössähän he ovat sitä paitsi isättömiä.

Vierailija
59/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitosta lapsia? Onko sellainen ok?

Vierailija
60/62 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitosta lapsia? Onko sellainen ok?

Aina enemmän on ongelmia, mitä enemmän on sotkuja takana.