olen tapaillut kivaa miestä - nyt selvisi ikävää miehen taustoista
Olen jo jonkin aikaa tapaillut ihan vakavalla mielellä erään miehen kanssa, mies on ollut myös vakavissaan.
Jonkin verran olemme myös puhuneet toistemme menneisyydestä, ainakin itse olin siinä käsityksessä, että ne oleellisimmat on kerrottu.
Nyt sitten selvisi, että mies on ollut 2 kertaa naimisissa ja kerran avoliitossa, jokaisesta näistä suhteista on myös lapsia. Mies on nolo ja vaitinainen asiasta, minusta nuo ovat taas sellaisia, jotka olisi pitänyt kertoa.
Ei pelkästään se, että salasi asiat, myös se ihmetyttää että lapsia on kolmen eri naisen kanssa. En tiedä tapaako edes lapsia, ei ainakaan säännöllisesti.
Miehen mielestä nyt ylireagoin, omasta mielestäni en. Tekisi mieli juosta karkuun ja kovaa, mutta tuo mies on kyllä kiva.
Jos on aina häipynyt suhteesta tietyn ajan jälkeen, ei ehkä pysty muuttumaan. On myös hälyttävää, jos haluaa lisää lapsia, mutta ei ole entistenkään kanssa niin tiiviisti tekemisissä. Mies luulee, että aloittamalla uudestaan syntyy jotain parempaa, vaikka ei ole itse muuttunut miksikään.
Voi tietysti toimia, jos mies on oikeasti muuttunut eikä voi entis(t)enkään luo palata. Mutta varaudu suuriin vaikeuksiin!