Olisitko mielummin lapseton vai 5 lapsen äiti?
Montako lasta sinulla on tällä hetkellä? Lasten iät?
Kommentit (70)
ja hyvä niin, voisin hyvin kuvitella olevani lapseton ja tyytyväinen mutta siinä tapauksessa olisin varmasti elänyt vähän erillaisen elämän.
Neljä on nyt: 16v, 10v, 8v ja 3 kk.
Voi se viideskin tulla, jos ei saada ehkäisyä kuntoon.
t: 41 v.
nyt kaksi lasta, en millään kestäisi enempää
Tällä hetkellä lapset 6v 4v ja 2v, neljättä yritetään eikä ajatus viidennestäkään tunnu tällä hetkeltä mitenkään mahdottomalta.
Mutta varmaan sitten lapseton, jos lastentekotahti olisi se mikä se minulla on. Sain ekan 32-vuotiaana ja toisen 35-vuotiaana (ei pidetty tahallaan taukoa, kolme vuotta siinä meni). Jos tässä pitäisi kolmen vuoden välein tehdä vielä kolme lisää niin menisi liian myöhäiseksi.
Lapset nyt 5,5 ja 2,5.
nyt on 3½ ja 6v.lapset.Ehkäisy ollut käytössä viimeksi 8v.sitten ,mutta enempää lapisa meille ei ole (ainakaan toistaiseksi) suotu.
Toiveissa kyllä olisi.
Vaikka kai sekoisin päästäni jo kolmannen kanssa.
Kaksi on 2v. ja 4kk ja välillä tuntuu jo nyt siltä, ettei enää lapsia meille kiitos vaan! Ja todella luulen ettei tule. Kaksi on sopiva määrä meille. Lapseton en haluaisi olla, muistan vieläkin sen tuskan, kun kaipasin sitä omaa nyyttiä syliini niin kovin.
Tällä hetkellä on kolme lasta, 6v, 3v ja 4kk.
Meillä on kolme lasta. 11v, 10v ja 4v.
Itse olisin voinut neljännenkin haluta, mutta miehelle neljäs oli ehdoton ei.
kuin viiden äiti :)
Itselläni on kaksi lasta.
tai oikeastaan näiden seitsämän
iät 17v, 14v, 13v, 11v, 6v, 4v, 11kk
Se olisikin haaveeni. :) Mies tosin oli vähän sitä mieltä, että 2 tai 3. Nyt on ensimmäinen tulossa.
Minulla on kolme, minä hetkenä hyvänsä neljä lasta. 15 v. tyttö, pojat 9 ja 5 v. sekä pian syntyvä vauva siis.Olen kuitenkin vakuuttunut, että voisin olla onnellinen myös lapsettomana, olen perusluonteeltani hyväntuulinen ja positiivinen.
tosin kohta jo kuuden. Lapset 16, 15, 8, 7 ja 5.
Lapsia nyt 4
15v 13v 10v ja ihana iltatähtemme 3 viikkoa
3 on ja neljäs tulossa. Viidettä ei tule, koska olen jo yli 40v. Lapset kohta 10v., 8v ja 3v.