Olisitko mielummin lapseton vai 5 lapsen äiti?
Montako lasta sinulla on tällä hetkellä? Lasten iät?
Kommentit (70)
Nyt olen kahden, 3v ja 10kk. Vaikka välillä kyllä mietin että kannattikohan tää... :)
Jos ne lapset olisi normaaleja, terveitä ja asuttaisiin maalla. Olisi osallistuva mies ja mahdollisuus saada lapsia hoitoon muualle tai hoitajaa lapsille, niin kai se olisi ihan kivaa olla 5 lapsen äiti.
Voisin kyllä olla lapsetonkin.
Tällä hetkellä on 2 lasta ja olen heidän yksinhuoltajansa.
olisi ollut kamalaa,jos en olisi saanut yhtään,onnekseni sain 12 :)
Nyt lapsia on kaksi, ja näitäkin on tehty kauan... Kolmas olisi haaveissa, mutta ikä taitaa tulla vastaan. Ihan salaisissa haaveissa olisi se neljä lasta, mutta kun ei ehkä edes sitä kolmatta saada niin ei kannata haaveilla...
Lapsetonta elämää ehdin viettää 27 vuotta elämästäni ja lapsettomuudesta kärsin viisi vuotta lisää. Ei sitä elämää minulle, kiitos, vaikka omat ihanat hetkensä silläkin elämällä toki oli. Enemmän silti surua ja pelkoa.
Kaksi on 2v ja 4v ja kolmatta ollaan ajateltu. Neljättä ja viidettäkin varmasti ajattelisin, ellei ikä olisi jo edessä. Tapasin mieheni vasta 5,5v sitten.
Meillä lapset 6, 5 ja 1- vuotiaat sekä 9 kk.
Aina olen ison perheen toivonut, elämä vaan paranee lapsien myötä.
Onni että olen lapset saanut!
1- vuotiaat sekä 9 kk.
Aina olen ison perheen toivonut, elämä vaan paranee lapsien myötä.
Onni että olen lapset saanut!
4 on, viidettä odotan syntyväksi koska tahansa :D
Ei, vaan alle 2- vuotias, siis 1- vuotias. :)
Paskat jollekin kuukausi ajattelulle jos lapsi on jo 1 täyttänyt, se on 1- vuotias.
39
vaikka en kyllä voisi kuvitella luopuvani nykyisistä kahdesta lapsestani. Lapset 3v. ja 11kk.
Lapsia on nyt viisi. Iät 16, 8, 6, 4 ja 2. Vanhin ei ole biologisesti minun vaan mieheni ex-liitosta. Olen kokenut hedelmättömyyden avioliiton alkuvuosina ja sen vuoksi painokkaasti voin sanoa, että mieluummin viisi lasta kuin ei yhtään ... lääketieteestä löytyi meille lopulta apu ja "clomi-vauvoja" perheeseen syntyi ja lopulta luomu-ylläreitäkin.
viiden äiti, kuten tällä hetkelläkin. Iät 12v, 11v, 6v, 4v ja 2v. Kuudes on tulossa ja siihen sitten jää. :)
ajoittain tuntuu, että lapsettomana olisin onnellisempi, mutta kyllä elämässä on varmaan enemmän nyt rakkautta. Uskoisin että kun lapset vähän kasvaa, niin helpottaa enkä ole niin uupunut.
Lapset jo isompia: 21, 19, 14, 11 ja 6
viiden äiti....
19 v, 16 v, 13 v ja 2 x 9 vee.... :)