Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on treffi-palstalla ilmoitus omalla kuvallaan, mitä teen?

Vierailija
07.12.2010 |

Sinkkukaverini tuossa soitti ja kysyi, että ihan kuin olisi mun mies treffi-ilmoituksessa.

Ja niin onkin. Mies on laittanut sinne oman kuvansa, ihan selkeesti tunnistaa. Ja kuvan jostain veneestä, joka ei ole meidän. Ja yhden kaverimme koirasta.

Ilmoituksessa mies valehtelee olevansa sinkku, asuvansa yksin, omistavansa koiran.

Mitä hittoa?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti tsemppiä sulle ap!! Kyllä elämä vielä voittaa kun tuo sotku on selvitetty. Asioilla on onneksi aina tapana järjestyä!! Kaikkea hyvää toivon sulle jatkossa!

Vierailija
82/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap?

Jaksamista, tuli ihan paha olo sun puolesta.

Mutta älä tosiaan sekoita lapsia tuohon sotkuun, ei heidän tarvii yksityiskohtia tietää. Itse sain hiljattain tietää isäni pettäneen äitiäni(tuli tosi paska olo) meidän ollessa pieniä, vaikkakin erosivat vasta meidän ollessa teini-iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tarkkana, mitä kerrot tilanteesta tälle ystävällesi, voipi olla oma lehmä ojassa hänellä, mutta miehesi on kunnon pelimies ilman muuta.

Vierailija
84/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ja olin kihloissa entisen poikaystäväni kanssa, kun löysin sattumoisin tietokoneelle tallentuneita messenger-keskusteluja, joissa puhuttiin vieraiden naisten kanssa "viime kertaisista" jm. Pakkasin samantien kaikki tavarani autooni (joka ei onneksi ollut yhteinen), siirsin seuraavan kk vuokrarahaosuuteni hänen tililleen (koska en halunnut jälkeenpäin olla enää missään tekemisissä/ongelmissa ja asunto oli puoliksi vuokrattu myös minulle), jätin sormuksen tietokoneen eteen ja tietokoneen auki, johon avonaiset keskustelut. En ole ollut häneen missään tekemisissä tämän jälkeen paitsi sen verran, että olen tekstiviestit lukenut. Vaikka olihan hänellä kyllä oli kova tarve todistella että "ei se merkinnyt mitään" ja toivoa että olisin palannut hänen luokseen. Mun tilanteeni nyt hieman eri, sillä olimme vasta parikymppisiä eikä meillä ollut lapsia. Joten voin vaan arvailla, miten paha ja vaikea tilanne aloittaneella on meneillään :(

Tarkoitan nimenomaan tuota vuokraosuuden reiluuttakin. Homma kylmänviileesti kasaan niin ettei jää mitään nokan koputtamista, jäätävä hiljaisuus tekstarien suhteen ja uusi elämä alkuun. Tuollaista tilanteen hallintaa kun osaisi! :)

Vierailija
85/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi että mä aloin nauramaan ääneen kun mukaan tuli alastonsuomimunapystyssäkuvan jälkeen toi perhoskoirakuva! Voi apua.

Vierailija
86/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku yh ja ilmeisesti ei kannata uskoa että siellä netissä vapaita olis... valehtelevia varmaan osa. Kuinka paljon tätä tapahtuu?

joten älä todellakaan luota kaikkeen sinisilmäisesti. Mulle sattunut 2 kertaa!

Voimia ap:lle

Vierailija
87/105 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkää kylmästee tuollasille ihmisille, ei se siihen koskaan lopu vaikka kuinka anteeks annetaan, tiedän erittäin hyvin kokemuksesta ja nykypäivän keskusteluja seuraten.

Vierailija
88/105 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sinun täytyy ottaa heti puheeks tuo miehen kanssa, joo valehtelee, ålå anna hänen päästä pälkästä, hänen pelinsa ei ole reilua, ja kertooks tuo sitten ettei suhteenne ole kovin vahvalla pohjalla, jutelkaa. jos itse olisin samassa jamassa. harkitsin tarkkaan, miten jatkaisin koko ihmisen kanssa, jotain tuossa selän takana on tekemisä, eiii kulosta reilulta.2

Vierailija
89/105 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keskittyä Vauva-palstaan? Tän nostajanhan (joka on varmasti kirjottanut noi molemmat uudet vastaukset, huonosta tyylistä päätellen) on täytynyt käyttää päiväkausia että on päässyt näin muinaisiin viesteihin käsiksi! Hullua. Olisko PM? Se kyllä kirjoittaa paremmin.

Vierailija
90/105 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta nimittäin ehdottaa samasta aiheesta kirjoitettuja juttuja, kun vastaa johonkin viestiin. sieltä vain klikkaa auki jonkin jutun, jos kiinnostaa.

Vierailija
91/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vaan ole jaksanut tän kaiken keskellä tulla tänne kirjoittelemaan.

Sain lopulta kirjauduttua sinne alastonsuomi-sivustolle. Miehellä oli siellä kymmeniä alaston- ja runkkauskuvia itsestään meidän sängyssä, kuntopyörän päällä, sohvalla, pyörän päällä metsässä, vanhempieni mökkirannassa, jne. Oikeesti, en ymmärrä, miten joku voi noin omaa vartaloaan palvoa, että kymmeniä tuollaisia kuvia jaksanut ottaa. Muuten ei ikinä kuvaa mua tai lasta tai mitään. Ei ikinä.

On näköjään hankkinut miesten stringejä ja jotain seksilelujakin. Kun olen tuollaisia aikoinaan hänelle ehdottanut seksin piristeeksi, niin on vaan nauranut hämillisesti. Mutta itselleen on hankkinut.

Mies oli siellä kärttänyt seuraa ties miltä naisilta - siellä näkyi niiden naisten takaisin lähettämiä kommentteja. Ja kuului ties minkä naisen mussukoihin. Vaikka mies on muuten pihi, tuonne oli viitsinyt maksaa jonkun vi-jäsenyydenkin.

No, mies alkoi tekstiviesteissä kärttää, että haluaa puhua puhelimessa ennen tapaamista. Lopulta vastasin sen puheluun ja kerroin koko jutun ja sanoin, että tämä on loppu nyt.

Olen jo katsonut mulle ja lapselle uuden asunnon. Asutaan nyt vuokralla, kun mies ei ole halunnut ostaa asuntoa. Tähän vanhaan kämppään en halua jäädä.

Mies välillä parkuu mua jäämään, välillä on vihainen. Itsellä on ihan turta olo. Olen nyt puhunut tästä asiasta kaikille, näyttänyt miehen ilmoituksen siskolleen ja äidilleen ja muutamalle kaverilleen. Tukea olen saanut onneksi paljon.

En ole kyllä koskaan kenenkään miehen nähnyt itkevän noin paljon... Välillä on olo, että pitäiskö yrittää vielä. Mutta en luota tuohon mieheen enää yhtään. En pätkän vertaa.

Nyt tuntuu, että hyvä kun selviää päivästä toiseen. Onneksi voidaan jouluksi mennä mun vanhempien luo, ei tarvitse sitä alkaa hössätä.

Vierailija
92/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa helpottaa. Sä oot tosi vahva.

Hyvää joulun odotusta sinulle ja lapsellesi.

Vierailija
93/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaleissön nainen, sinussa on munaa!

Asuin ja olin kihloissa entisen poikaystäväni kanssa, kun löysin sattumoisin tietokoneelle tallentuneita messenger-keskusteluja, joissa puhuttiin vieraiden naisten kanssa "viime kertaisista" jm. Pakkasin samantien kaikki tavarani autooni (joka ei onneksi ollut yhteinen), siirsin seuraavan kk vuokrarahaosuuteni hänen tililleen (koska en halunnut jälkeenpäin olla enää missään tekemisissä/ongelmissa ja asunto oli puoliksi vuokrattu myös minulle), jätin sormuksen tietokoneen eteen ja tietokoneen auki, johon avonaiset keskustelut. En ole ollut häneen missään tekemisissä tämän jälkeen paitsi sen verran, että olen tekstiviestit lukenut. Vaikka olihan hänellä kyllä oli kova tarve todistella että "ei se merkinnyt mitään" ja toivoa että olisin palannut hänen luokseen.

Mun tilanteeni nyt hieman eri, sillä olimme vasta parikymppisiä eikä meillä ollut lapsia. Joten voin vaan arvailla, miten paha ja vaikea tilanne aloittaneella on meneillään :(

Vierailija
94/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikean ratkaisun, vaikka se oli varmasti raskasta. Pitkällä tähtäimellä jäät kuitenkin voiton puolelle kun et suostu tuollaisen pellen kynnysmatoksi. Lähtemällä säilytät itsekunnioituksesi, vaikka nyt taakka tuntuu varmasti raskaalta kantaa.

Kuvittele mielessäsi miten miehesi on pyöräillyt jonnekin keskelle metsää, riisunut vaatteensa ympärilleen pälyillen ja toivoen, ettei joku satunnainen marjastaja haahuile paikalle, kun hän ottaa kaukolaukaistavalla kameralla kuvia alastomasta itsestään ja pystyyn runkatusta munastaan, samalla kun hyttyset pistävät häntä aroista paikoista ja hirvikärpänen takertuu miehen munakarvoihin. Mikä naurettava idiootti! Ole iloinen, että pääsit noin vähäjärkisestä äijästä eroon.

Terkuin se joka pari viestiä ylempänä antoi respetiä 55:lle.

Vierailija
95/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies on sairas, en voi ymmärtää noita pitkin metsiä ja mantuja runkkailuja muuten. Onneksi ei ole sinun (mahdoton) tehtäväsi miestä parantaa seksimaniastaan ja takuuvarmasta pettämisvietistään. Parempaa tulevaisuutta sinulle!!

Vierailija
96/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa se väkivaltainenkin mies itkeä ja pyytää anteeksi lyöntien välissä. Itku on harjoiteltavissa oleva asia, aivan kuin vaimon niskan suukottaminen panoreissulta tullessa. Sille ei kannata laskea arvoa tilanteessa jossa paljastuu järjestelmällistä sarjapettämistä.

Kaikkein röyhkeintä, että esiintyy omalla kuvallaan ja tunnistettavissa paikoissa eli edes välitä kiinnijäämisestä. Oli varmaan laskenut vaimonsa niin tossuksi että saisi nöyryytettyä tätä sillä että tämä vain jäisi hiljaa pettämisten paljastuessakin.

Vierailija
97/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttava halaus sinulle.

Ja voimia. Sinä ja lapsi selviätte kyllä.

Olet ajatuksissa.

Vierailija
98/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae miehen palkkapäivänä tms päivänä, että tilillä on rahaa. Sen rahan mukaan menee sitten tulevaisuudessa moni asia.

Itse ongelmaan en osaa neuvoa muuta kun, että se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Senkin päivän tulet tod näk kokemaan. Naiset selviävät erosta aina paremmin.

Vierailija
99/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen palaa takaisin!!! Maailma on miehiä täynnä, on siellä niitä hyviäkin! Mielummin yksin yksistään kuin yksin kaksistaan...ja höynäytettävänä.

Itse annoin exän itkun vaikuttaa, otin takaisin sillä seurauksella että tilanne uusiutui parin vuoden päästä. Sit "vasta" lensi pellolle. Pärjäät kyllä yksin, vaikuttaahan sinulla olevan tukeakin ympärillä. Miehesi ei todellakaan ole korvaamaton. Itsekunnioitusta peliin! Tsemppiä!

Vierailija
100/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä stoori ei ole totta?

Kamalan nopeasti ja anlyyttisesti tapahtunut kaikki... ja hirmu pienessä ajassa.

Jos kuitenkin on totta, olen iloinen, että eroat tuollaisesta siasta. Voimia.